Algemeen Buddha Club Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja 2B club zijn altijd leuke feestjes of Freya in hulst is er ook een zalig feestje redlights, afspraakjes, ...... bekijken en zeker de referenties hier goed opzoeken en je vindt zeker waar voor je geld.
 
Sorry i speak english, but follow this blog a lot. Anyone going to Girls next door tomorrow? I am coming first time with the mentioned girls. I am excited to see the ladies. Any idea if any one of them do DVP or Anal, its my fantasy for a long time now?
 
Sorry i speak english, but follow this blog a lot. Anyone going to Girls next door tomorrow? I am coming first time with the mentioned girls. I am excited to see the ladies. Any idea if any one of them do DVP or Anal, its my fantasy for a long time now?
You misunderstood the event.
It's the usual team The Dirty Sluts. The girl next door is an extra girl. A newbie. I will bring her and another girl.
So factually there will be 4 regular girls and 2 next door girlies extra.
Don't know about anal or dvp. I've seen it happen but not often. I know Eva is sometimes open to it.
 
ze was geweldig! kon er vandaag jammer genoeg niet bijzijn. Wanneer komen jullie weer?
Dank je.
We hebben vandaag afgesproken dat we er 8 mei zullen bij zijn.
😊 i am a nice gentleman, waiting to meet lovely girls tomorrow to have a great time. Hope to be lucky for one of the fantasy ☺️
Nice seeing you there. Sorry we didn't talk.
She's "sucking" my attention all the time.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook wel zin om nog eens te gaan en jij brengt 2 lady's mee?
Kan je zeggen hoe ze eruit zien?
Hoop dat er genoeg dames zijn is al even geleden dat ik eens gb mee heb gedaan en mis het nu wel.
Ik breng normaal 1 dame mee. Een soort vriendin van me. Noem het mijn subje.
Dat ik er donderdag met 2 stond was een misverstand.
Ik had weken geleden met iemand anders afgesproken om 25 april naar Buddha te gaan maar was die afspraak compleet vergeten.
Dinsdag stuurde ze dan of ik er klaar voor was en stelde ik voor om samen met mij en subje binnen te gaan.
Dus 8 mei is het enkel ik en subje. Te herkennen aan … super skinny.
Ik zou een foto (onherkenbaar) hier kunnen plaatsen maar wil niet tegen moderatorschenen stampen.
 
Ik breng normaal 1 dame mee. Een soort vriendin van me. Noem het mijn subje.
Dat ik er donderdag met 2 stond was een misverstand.
Ik had weken geleden met iemand anders afgesproken om 25 april naar Buddha te gaan maar was die afspraak compleet vergeten.
Dinsdag stuurde ze dan of ik er klaar voor was en stelde ik voor om samen met mij en subje binnen te gaan.
Dus 8 mei is het enkel ik en subje. Te herkennen aan … super skinny.
Ik zou een foto (onherkenbaar) hier kunnen plaatsen maar wil niet tegen moderatorschenen stampen.
Het misverstand was dat het Indische meisje met bril, uit uw bericht #566 helemaal niet mee deed en niet uit uw entourage bleek te bestaan??
 
Het misverstand was dat het Indische meisje met bril, uit uw bericht #566 helemaal niet mee deed en niet uit uw entourage bleek te bestaan??
Dat was idd het misverstand.

Ze is kieskeurig.
Wat bedoel je met niet uit mijn entourage? Hoe kan ik dan zo ver op voorhand al weten dat ze komt?
Ze had met me afgesproken. We zijn ons drie samen binnen gegaan en op het einde zat ze bij ons in de zetels waar ik ze genomen heb samen met Macy. Tijdens de namiddag ben ik ook verschillende keren gaan checken of ze ok was. En ik heb ze wel een aantal keren actief gezien hoor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan