Algemeen Buddha Club - BuddhaBang, Boom Antwerpen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel de heer ging ervan uit dat ik Bo Cremer comment schrijf terwijl ik niet aanwezig was... klopt ook, maar ik begon mijn zin met objectief te zijn en had de info van derden... aangezien er heren waren die naar een verslag vroegen, heb ik de basis van het relaas geschreven....zo was er toch een kort verslagje met correcte info verschenen. Zo dat was het. xxx
Dank je Bo.

Na de goede ervaring van de laatste Silky Sundays verwacht ik er 8 mei ook weer bij te zijn! Ben zeer benieuwd en met een ruime keuze van dames gaat het absoluut een top middag worden!

Laatst bewerkt:
Ik ben aan het overwegen om hier naartoe te gaan na enkele eerdere ervaringen in de Budha club (coyote sluts en buurmeisjes), maar ik vraag me af of deze niet té druk is?
Ik zie 9 vrouwen staan en lees hier 50+ mannen, zetten ze dan extra kamers open of blijft het enkel in het hoofdgedeelte/daar voor de bar?

Coyote sluts vond ik top, laatste keer bij buurmeisjes viel het wat tegen omdat er 4 dames waren ipv 5, waarvan 1 niet echt actief.. wat ervoor zorgde dat degene die wél actief waren net wat meer rust nodig hadden omdat ze continu besprongen werden vanaf mogelijk (wat ik snap langs de dames hun kant). Maar toen zaten er veel te veel mannen gewoon te wachten ipv te kunnen deelnemen.

Ik ben aan het overwegen om hier naartoe te gaan na enkele eerdere ervaringen in de Budha club (coyote sluts en buurmeisjes), maar ik vraag me af of deze niet té druk is?
Ik zie 9 vrouwen staan en lees hier 50+ mannen, zetten ze dan extra kamers open of blijft het enkel in het hoofdgedeelte/daar voor de bar?

Coyote sluts vond ik top, laatste keer bij buurmeisjes viel het wat tegen omdat er 4 dames waren ipv 5, waarvan 1 niet echt actief.. wat ervoor zorgde dat degene die wél actief waren net wat meer rust nodig hadden omdat ze continu besprongen werden vanaf mogelijk (wat ik snap langs de dames hun kant). Maar toen zaten er veel te veel mannen gewoon te wachten ipv te kunnen deelnemen.
Tja, dat is wel een beetje het bekende probleem van de Buddha. Je kán een goeie dag meemaken. (Maar je kan ook de loterij winnen...)
Hoe-dan-ook "the house always wins". Cash is King.
Ik heb er heel veel goede feestjes meegemaakt, toen ze aan het opbouwen waren en een naam voor zichzelf aan het maken waren. Tegenwoordig is het toch een kwestie van scheve verhoudingen en twijfelachtige deelnemers die hun gang kunnen gaan. Ze gaan een beetje de kant van de 2BE op daar in Boom. Jammer.

Tja, dat is wel een beetje het bekende probleem van de Buddha. Je kán een goeie dag meemaken. (Maar je kan ook de loterij winnen...)
Hoe-dan-ook "the house always wins". Cash is King.
Ik heb er heel veel goede feestjes meegemaakt, toen ze aan het opbouwen waren en een naam voor zichzelf aan het maken waren. Tegenwoordig is het toch een kwestie van scheve verhoudingen en twijfelachtige deelnemers die hun gang kunnen gaan. Ze gaan een beetje de kant van de 2BE op daar in Boom. Jammer.
Dat moet je dan eens nader uitleggen, want bij mijn weten kan Buddha een leuk feestje met toffe dames organiseren, maar zijn de heren hier toch die moeten komen of niet. Voor de ene is het te druk, voor de andere te kalm... het is altijd wel iets. Als iemand iets organiseert dan krijg je commentaar 'tis voor t geld'. Bij mijn weten moet de club toch zijn inkomsten hebben om te overleven? Maar wat de opkomst betreft daar hebben ze geen glazen bol voor. Nu wat mij altijd opvalt is dat mannen zich uitlaten over het aantal mannen... precies of jullie liever mannen neuken dan vrouwen. Als het minder druk is dan heb je meer vrouw voor jezelf of zie ik dit verkeerd. De meeste mannen en ik spreek dan in naam van de dames die zijn zo lam en nemen geen initiatief. Wij dames houden wel van actie en een man die respectvol onderneemt. Nadien klagen dat het wat plattekes was ligt in vele gevallen aan de mannen die er ook geen sfeer in brengen. Het is altijd gemakkelijk om af te geven op de club en de dames, maar nooit stel je de vraag andersom. Iedereen doet zijn best om een leuke namiddag of avond te beleven, maar we zijn geen robots.

Welk initiatief moeten de mannen dan nemen ? Ze mogen niet opdringen en niet voordringen dat lijkt me normaal. Ik begrijp het niet.
Respectvol initiatief... daar moeten we toch geen tekening bij maken. Misschien actie ondernemen ipv stil te zitten op een stoel bv... de dames verwennen, neuken, neuken, neuken... een avond met veel mannen die neuken geeft ons meer voldoening dan een avond vol passieve mannen. Eigenlijk is dit moeilijk uit te leggen want goed doen voor iedereen is niet mogelijk en er zal wel altijd iemand zijn met commentaar. Dus de conclusie, onderneem voldoende en respectvol actie bij de dames. En de glazen bol die is er nog steeds niet om in te schatten welke mannen en hoeveel mannen er komen om een mooi evenwicht te houden. Was het maar zo gemakkelijk ;):)

Voor mij (als man) is 'respectvol initiatief' ook om proactief te communiceren. Er zijn zoveel mannen die niet eens iemand aan willen of durven kijken, zowel andere mannen als vrouwen, laat staan iets zeggen. Het is er geen praatclub en we hoeven het niet over voetbal te hebben, maar komop zeg, de hele tijd er te staan en zo hard mogelijk negeren dat er andere mensen rond staan, dat is toch belachelijk. Als er zo'n hele groep mannen in doodse stilte staan te kijken, of soms liggen weg te pompen op een dame, en niemand neemt initiatief om te zeggen wat hij wil, om eens van positie te wisselen, om op elkaar af te stemmen, ja dan komt alles neer op de vrouw en moet ze dat werk er ook nog bij doen: mannen coordineren, afwisselen, etc. Als mannen op dat gebied proactief zijn kan de vrouw zich concentreren op de seks en is het zelfs met 6 of 7 mannen per vrouw prima te doen. Maar als er een paar befkoningen tussen zitten die verder zonder een woord te zeggen steeds in de weg gaan zitten of staan, tja. En de vrouwen willen ook niet meteen als een politieagent te werk gaan, dat snap ik ook. Tegenwoordig spreek ik er mensen op aan - in eerste instantie op een ludieke, sturende wijze (iedereen moet alles leren) maar later wat indringender, als ze het niet snappen. Maar dat wordt je dan dikwijls ook niet in dank afgenomen. Ik ben tegenwoordig blij als ik een paar bekende gezichten zie waarvan ik weet 'met die mannen komt het goed'.

In conclusie: ik denk niet dat het de dames of de organisatie is (ik ben blij dat ze met vrije inloop zonder aanbetaling blijven werken), maar dat de mannen beter moeten leren gangbangen, en dat de ervarenen de nieuwelingen beter moeten 'opvoeden'. En dat gezeik van 'ze doen het voor het geld' - natuurlijk, het is hun baan, alsof iemand morgen nog naar zijn werk ging als zijn baas hem niet meer betaalde...

Misschien een paar " captains " in stellen , die op speelse wijze de zaak aan de gang houden . Die dat in de vingers hebben en leuk vin den.
Je kan van mannen die juist 150€ hebben neergeteld niet gaan verwachten dat ze gaan animeren en reguleren om andere bezoekers aan hun gerief te laten komen.

Btw heren, Dinsdag 10 juni om 12u gaan de Buddha Girls zich weer verenigen en als er geen zieke vallen zijn ze met 9, want dat is ook geen evidentie en soms niet in dank afgenomen als het aantal wat voorzien is niet voltallig is... Het aantal mannen die zeggen dat ze komen en niet opdagen is veel, veel groter dan eens een dame die zich niet lekker voelt de dag zelf om deel te nemen ;):love:

Buddha Bang 10 juni 25.jpeg

Misschien een paar " captains " in stellen , die op speelse wijze de zaak aan de gang houden . Die dat in de vingers hebben en leuk vin den.

Op de goede dagen gebeurt dat vanzelf, er zijn altijd mensen die meer de leiding nemen en dat is prima, maar als er dan zijn die gangbangs als 'goedkoop lang neuken' zien, tja, die vinden zichzelf de man als ze er zoveel mogelijk voor hen alleen uit kunnen slepen.

Je kan van mannen die juist 150€ hebben neergeteld niet gaan verwachten dat ze gaan animeren en reguleren om andere bezoekers aan hun gerief te laten komen.

Dat is nou net de foute mentaliteit. Het is niet dat ze iets moeten doen zodat *anderen* aan hun gerief komen - het is dat *iedereen* zijn eigen rol in het geheel moet vervullen, zodat het voor iedereen beter is. A rising tide lifts all boats enzovoort. Maar nee, een heel deel van de bezoekers komt met een mentaliteit van 'hoe haal ik zoveel mogelijk neukminuten uit mijn 100 of 150 euro', en ja dat is waar het fout gaat. Tragedy of the commons.

Wie komt met het idee 'ik ga naar een gangbang want dat is per minuut goedkoper dan prive ontvangst, en hopelijk komen er weinig mannen want dan heb ik 1:1 tijd met een dame' kan beter thuis blijven. Waarom zou je blij zijn met 1:1 tijd? Da's toch niet waarom je komt gangbangen? (Niet 'je' als in jij persoonlijk Ardyv, ik bedoel 'je' als in 'men').

Tenminste, dat is hoe ik er in sta, en ook de heren waar ik altijd goed mee 'samenwerk', en ook de dames die ik hierover wel eens gesproken heb - maar goed, er zijn ook andere meningen.

Dat moet je dan eens nader uitleggen, want bij mijn weten kan Buddha een leuk feestje met toffe dames organiseren, maar zijn de heren hier toch die moeten komen of niet. Voor de ene is het te druk, voor de andere te kalm... het is altijd wel iets. Als iemand iets organiseert dan krijg je commentaar 'tis voor t geld'. Bij mijn weten moet de club toch zijn inkomsten hebben om te overleven? Maar wat de opkomst betreft daar hebben ze geen glazen bol voor. Nu wat mij altijd opvalt is dat mannen zich uitlaten over het aantal mannen... precies of jullie liever mannen neuken dan vrouwen. Als het minder druk is dan heb je meer vrouw voor jezelf of zie ik dit verkeerd. De meeste mannen en ik spreek dan in naam van de dames die zijn zo lam en nemen geen initiatief. Wij dames houden wel van actie en een man die respectvol onderneemt. Nadien klagen dat het wat plattekes was ligt in vele gevallen aan de mannen die er ook geen sfeer in brengen. Het is altijd gemakkelijk om af te geven op de club en de dames, maar nooit stel je de vraag andersom. Iedereen doet zijn best om een leuke namiddag of avond te beleven, maar we zijn geen robots.
Hi Bo,
dat zijn heel veel punten die je aanstipt, en in veel gevallen zijn die overeenkomstig met de mijne (en vele andere hier op dit forum) Tot zover niks geks.
Allereerst; dit is een review site. Ervaringen en meningen worden gedeeld, en bij voldoende input valt de balans te herkennen. Als commerciele onderneemster weet je natuurlijke dat de klant altijd gelijk heeft.. ;-)
Ja de club heeft zn inkomsten nodig. Net als iedereen die zn uitgaven managed, zoals de bezoekers bijvoorbeeld.
Ik ben laatstelijk niet geweest. (om redeneren zoals omschreven) Maar zal de stoute schoenen snel aantrekken en mijn mening updaten.

Als alles goed gaat
Want de laatste tijd loopt alles medisch fout..
Ben ik zondag mss aanwezig
Op vaderdag dan.nog😉😁
Voor mij (als man) is 'respectvol initiatief' ook om proactief te communiceren. Er zijn zoveel mannen die niet eens iemand aan willen of durven kijken, zowel andere mannen als vrouwen, laat staan iets zeggen. Het is er geen praatclub en we hoeven het niet over voetbal te hebben, maar komop zeg, de hele tijd er te staan en zo hard mogelijk negeren dat er andere mensen rond staan, dat is toch belachelijk. Als er zo'n hele groep mannen in doodse stilte staan te kijken, of soms liggen weg te pompen op een dame, en niemand neemt initiatief om te zeggen wat hij wil, om eens van positie te wisselen, om op elkaar af te stemmen, ja dan komt alles neer op de vrouw en moet ze dat werk er ook nog bij doen: mannen coordineren, afwisselen, etc. Als mannen op dat gebied proactief zijn kan de vrouw zich concentreren op de seks en is het zelfs met 6 of 7 mannen per vrouw prima te doen. Maar als er een paar befkoningen tussen zitten die verder zonder een woord te zeggen steeds in de weg gaan zitten of staan, tja. En de vrouwen willen ook niet meteen als een politieagent te werk gaan, dat snap ik ook. Tegenwoordig spreek ik er mensen op aan - in eerste instantie op een ludieke, sturende wijze (iedereen moet alles leren) maar later wat indringender, als ze het niet snappen. Maar dat wordt je dan dikwijls ook niet in dank afgenomen. Ik ben tegenwoordig blij als ik een paar bekende gezichten zie waarvan ik weet 'met die mannen komt het goed'.

In conclusie: ik denk niet dat het de dames of de organisatie is (ik ben blij dat ze met vrije inloop zonder aanbetaling blijven werken), maar dat de mannen beter moeten leren gangbangen, en dat de ervarenen de nieuwelingen beter moeten 'opvoeden'. En dat gezeik van 'ze doen het voor het geld' - natuurlijk, het is hun baan, alsof iemand morgen nog naar zijn werk ging als zijn baas hem niet meer betaalde...
Die befkoningen die verpesten de zaak doe dat bij een prive dame maar niet op een ganbang
Beffen op gb doe je niet
Toont ook Weinig respect voor de andere aanwezige mannen

Die befkoningen die verpesten de zaak doe dat bij een prive dame maar niet op een ganbang
Beffen op gb doe je niet
Toont ook Weinig respect voor de andere aanwezige mannen

Plus als ze niet weten hoe het moet, ben je helemaal droog gebeft en dan doet het geen deugd als de volgende binnenkomt die wel weet wat hij moet doen op een gangbang.

Die befkoningen zouden inderdaad eens een pedagogische tik mogen krijgen, maar "beffen op een gb doe je niet" vind ik nogal kort door de bocht. De mannen worden lustig gepijpt dus mogen de dames mijns inziens ook oraal verwend worden, doch eerlijk is eerlijk: de momenten die zich daartoe lenen zijn inderdaad eerder schaars.

En dan hebben we het nog niet gehad over de mannen die vingeren alsof ze de afvoer proberen te ontstoppen. Als een dame op die manier wilt aangepakt worden zal ze dat vast wel zeggen, maar ik begrijp niet dat dat voor vele mannen met de nodige ervaring (of in elk geval voldoende jaren op de teller) het standaard uitgangspunt is.

Enfin, om on topic te eindigen sluit ik af met het volgende.
Overal kunnen mensen aanwezig zijn die je er liever niet hebt, zo ook bij gb's en zodoende ook in de Buddha. Het enige verschil dat zij daarin kunnen maken is een omgeving creëren waarin iedereen het beste kan geven van zichzelf en dat doen ze in mijn ogen helemaal goed.
Het zal uiteindelijk van onszelf afhangen hoe een feestje verloopt.
Hoewel ik dat idee van een captain dat @Ardyv aanhaalde eigenlijk nog zo gek niet vind.

Ik kwam ooit een dame tegen die gangbangs organiseerde met alleen zij. Beste gangbangs ever, voor mij. Reden zij hield de touwtjes strak in handen. Iemand die 20 minuten wou beffen forget it. Andere opzij duwen en je beurt niet afwachten, forget it. Echt zalig. Haar uitdrukking 'een gangbang is geen orgy'. Denk daar eens overna.

Terug
Bovenaan Onderaan