Buddha Club - Lotte Van den Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En zo van drukte? Hoeveel personen ongeveer? 20-30-50-100? Mannen/Koppels/Vrouwen?
Dat is moeilijk in te schatten. Doorgaans "gezellig druk". Bij deze meiden komt iedereen doorgaans wel aan zijn trekken.
In vakantieperiode is het soms wat minder druk. Anderzijds.... het is het laatste dergelijke feestje deze zomer....

Dat is moeilijk in te schatten. Doorgaans "gezellig druk". Bij deze meiden komt iedereen doorgaans wel aan zijn trekken.
In vakantieperiode is het soms wat minder druk. Anderzijds.... het is het laatste dergelijke feestje deze zomer....
Hey danku DaBart, ja het zou mijn eerste keer morgen zijn, maar weet niet goed wat te verwachten. Ben nieuw hierin, heb 1x Eroxx gedaan met Hookersnight, dus weet niet of dit eigenlijk totaal anders is? Ik lees club, en zie foto's van Buddha Club dus leg automatisch beetje de link met Eroxx dan. Of zit ik helemaal fout? Ik ben ook meer opzoek naar een rustige goede BJ, en niet zo heel hardcore gangbang met double penetration, dus weet niet dat ik dan juist zit hier?

Alvast bedankt, :)

Hey danku DaBart, ja het zou mijn eerste keer morgen zijn, maar weet niet goed wat te verwachten. Ben nieuw hierin, heb 1x Eroxx gedaan met Hookersnight, dus weet niet of dit eigenlijk totaal anders is? Ik lees club, en zie foto's van Buddha Club dus leg automatisch beetje de link met Eroxx dan. Of zit ik helemaal fout? Ik ben ook meer opzoek naar een rustige goede BJ, en niet zo heel hardcore gangbang met double penetration, dus weet niet dat ik dan juist zit hier?

Is niet te vergelijken met Eroxx

Persoonlijk verwacht ik, dat het vrij druk zal zijn, gezien velen nog niet echt met verlof zijn. Verwacht je toch aan minimaal 50-60 mannen. Dit lijkt veel, maar met de actieve dames en koppels kom je zeker aan je trekken.
Ik heb nog maar één keer gehad dat er een aantal opdringerige mannen waren, maar over alle bezoeken valt dit zeker mee. Ik zou zeggen, probeer het, voor 130€ kan je moeilijk gekloot zijn. Mocht het je allemaal te overweldigend vinden, kan je nog altijd genieten van het spektakel.
Veel succes!

Hooker games is om te lachen. De dames daar gaan max met een handvol mannen. Af en toe is er een uitzondering die eens 26 bandjes verzameld maar het is zeker geen regel. In dat opzicht zullen de dames van het Lotte team Hooker games allemaal stuk voor stuk the games al winnen na 2 uur en tegen dat de avond om is in Eroxx 3 keer opnieuw.
Langs de andere kant als het nieuw is voor je en je laat dat weten dan mag je verwachten dat je fijn zult verwelkomt worden zodat je er op het gemakske kan inkomen.

Terug
Bovenaan Onderaan