Buddha Club - Lotte Van den Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Billie is nog niet helemaal hersteld en zal er deze editie helaas toch niet bij zijn.
We vinden het ontzettend goed dat ze naar haar lichaam luistert en nemen haar beslissing met alle respect. Gezondheid en eigen grenzen komen altijd op de eerste plaats. Voldoende de rust is belangrijk. Alvast veel beterschap Billie en tot binnenkort 😘❤️
OMG... een van mij favorietjes.... Britney, Virginie, houd jullie vast, ik ga dubbel zo hard op jullie... En Billie, next time, drie keer zo hard, as a real slut :cool:

Dat het heet was vanavond!
Dat Lotte en de drie vriendinnen weer in vorm waren.
Dat er minder actieve koppels waren. Maar ach … eerste keer klimatiseren en in september zich mee smijten?
Dat een top koppel opnieuw van de partij was. Ik schreef over haar in februari reeds "Ook de dame met het Britney Spears achtige rokje en het leuke brilletje was enorm geil. Mijn tweede lading ging welverdiend naar haar toen ze in het rijtje van de bukake ging zitten."
Zolang heb ik vanavond niet gewacht. Samen met haar partner genoten van een private show aan de danspaal. Om dan - na haar partner - lekker verwend te worden door haar. Je ziet het weinig dames op avonden als deze doen maar zij kwam heerlijk op mij zitten. Lang hield ik dat niet vol en condoom ging weer uit. Terwijl een andere man haar langs achter nam werd ik met haar mondje geweldig verwend. Uiteraard dat heerlijke mondje daarna getrakteerd.
De bukake wordt precies elke keer nog geiler. Virginie had al veel ladingen gekregen maar toen ze net was opgestaan haar aangesproken om toch nog even terug te gaan zitten op de knieën. Ik voelde dat er nog een stevige tweede lading inzat. Dat bleek ook tot tevredenheid van haar en haar partner. Wat zag ze er trouwens lekker uit met haar nog bruine huid vanuit Mallorca. Oh ja wat ik daarna van haar nog zag in de douches … niet voor publicatie 🤪
Dat het heet was vanavond!
Dat Lotte en de drie vriendinnen weer in vorm waren.
Dat er minder actieve koppels waren. Maar ach … eerste keer klimatiseren en in september zich mee smijten?
Dat een top koppel opnieuw van de partij was. Ik schreef over haar in februari reeds "Ook de dame met het Britney Spears achtige rokje en het leuke brilletje was enorm geil. Mijn tweede lading ging welverdiend naar haar toen ze in het rijtje van de bukake ging zitten."
Zolang heb ik vanavond niet gewacht. Samen met haar partner genoten van een private show aan de danspaal. Om dan - na haar partner - lekker verwend te worden door haar. Je ziet het weinig dames op avonden als deze doen maar zij kwam heerlijk op mij zitten. Lang hield ik dat niet vol en condoom ging weer uit. Terwijl een andere man haar langs achter nam werd ik met haar mondje geweldig verwend. Uiteraard dat heerlijke mondje daarna getrakteerd.
De bukake wordt precies elke keer nog geiler. Virginie had al veel ladingen gekregen maar toen ze net was opgestaan haar aangesproken om toch nog even terug te gaan zitten op de knieën. Ik voelde dat er nog een stevige tweede lading inzat. Dat bleek ook tot tevredenheid van haar en haar partner. Wat zag ze er trouwens lekker uit met haar nog bruine huid vanuit Mallorca. Oh ja wat ik daarna van haar nog zag in de douches … niet voor publicatie 🤪
@LotteVdb zoals ik vanavond tegen je reeds zei: die juffrouw - die al regelmatig op je feestjes was - moet je zeker eens leren kennen

Laatst bewerkt:
Een uitgebreide review sla ik eens over. Britney was dolgelukkig met 41 beurten en het beeld van haar gezicht en lijf vol zaad, na de bukkake, was weer geweldig. Ook Virginie, Lilly (of was het Yllil? 😉) en Lotte hadden het geweldig naar hun zin, net als de aanwezige koppels (toppertje Ella is toch ook een tof speciaal geval. Haar eerste DP was duidelijk niet haar laatste).
Ook enkele diepgaande babbels gehad, naast veel diepgang gezien op de matrassen....
Geiler kon de zomer niet ingezet worden.

fijne zomer gewenst,
Hopelijk is Billie er na de zomer terug bij.

Het was een geweldige avond.
Leuk om bij sommige namen nu ook een gezicht te kunnen plakken.

Het was een drukke avond en kan überhaupt niet meer zeggen hoeveel mannen ik gehad heb maar het waren er veel. Al een geluk stond de airco zo laag hij kon want soms was het toch warm.

Fijn om de vakantie zo te starten.
Tot in september.

(Benieuwd wat men naam dan op de stempel gaat zijn: Lilly of ylliL. 3de keer goeie keer 💋)

Groetjes,
💋 Lilly 💋

[h1][/h1]Vandaag voor de 2de keer naar Lottes gang bang en daar schrijf ik graag eens een verslagje van. De eerste keer was ook meteen mijn eerste gang bang ever, dus de onwennigheid was er bij deze 2de toch altijd nog wat. Gelukkig is de sfeer lekker relaxt en is stress nergens voor nodig.
Ik liet me vrij snel na aanvang pijpen door Lily en dat was erg lekker. Wat later ging ik Lily neuken, maar dat verliep van mijn kant wat stuntelig. Mijn lul floepte soms uit haar poesje. Lekker "lullig" zeg maar🫣. Sorry, Lily. Hoe dan ook was het lekker.
Later op de avond ontving ik eveneens een lekkere blowjob van Lotte. Daarna passeerde ik bij Britney. Haar had ik de vorige editie niet ontmoet. Zij zoog echt heerlijk terwijl ik tegenstootte. Uiteindelijk kon ik het niet langer houden en kwam ik vol in haar mondje klaar. Klaarkomen in iemands mond was meteen een first mij. Prettig is dat😋.
Gelukkig is erdrank a volonté en airco, zodat een mens even wat kan uitpuffen. Een betere conditie zou geen overbodige luxe zijn, zeker met de vermoeidheid van de laatste weken die duidelijk doorwoog.
Ik weet niet meer precis wanneer, maar ik neukte ook nog kort een latina uitziende dame. Net als de andere meiden een uiterst mooie verschijning. Zij leek niet van het organiserende de team, dus haar naam moet ik schuldig blijven. Ze krijste in elk geval heel regelmatig het kot bijeen telkens ze geneukt werd. Ik zag een paar heftige orgasmes van haar kant. Het wad overduidelijk dat ze er ontzettend van genoot.
Als afsluiter kreeg ik vlak voor de bukkake nog een blowjob van Virginie. Die liet ik natuurlijk niet tot het einde gaan. Mijn 2de lading was bestemd voor tijdens de bukkake.
Terwijl ik me aftrok twijfelde ik. Zou ik gaan voor de sexy blonde met tattoos die naast Lotte zat en al zichtbaar al verschillende ladingen over zich heen gekregen had? Ook haar naam weet ik niet
Lotte won het pleit en trok me lekker af. Ik voelde het hoogtepunt naderen en het duurde niet lang eer het zaad op haar afgetrainde lijfje ging. Ze smeerde met mijn lul mijn zaad nog uit over haar borst. Dankjewel.
Moe maar voldaan ging ik richting douches. Opnieuw had ik een leuke ervaring en weer ging er wat onwenningheid van de baan.
Afgezien van enkele voorstekers, die heb je altijd zeker, klopt elk woord van de aankondiging. Het is een feestje in de allerbeste sfeer met respect voor elkaar. Ga ik terug? Zeker weten!
Oh ja, de "wie is wie" had ik dus dit keer - afgezien van de 2 hierboven vernoemde dames helemaal door. Help me gerust met hun namen. De stempels checken als ze nog leesbaar zijn helpt.
Misschien is een halsband of ketting met witte letters wel een idee. Dat valt immers op onder de blacklight.
See you next time.

Hallo lieve mensen,

Wat een fantastisch feestje was het gisteren weer! 🥵
De sfeer zat er meteen goed in, en vanaf 19u45 ging het al helemaal los. Geen enkel moment viel het stil — integendeel: zodra de vele koppels ook actief werden, was het zelfs voor mij nog moeilijk om een plekje te vinden om te liggen 😄 Ook in de kamer achteraan lagen er al 4 meiden!

Ik denk dat ik zowat alle standjes heb zien passeren… inclusief verschillende keren DP, en sommige mannen konden niet wachten op de bukkake om hun eerste lading kwijt te raken 😋 — of dat nu in een mondje, op een buikje of tussen twee borsten was…

En dan… om 22u begon het hoogtepunt van de avond: de bukkake. Ik telde zeker een negen-tal meiden op hun knieën, klaar om te ontvangen 💦.
Ikzelf hing werkelijk helemaal vol — en ik heb er met trots nog een hele tijd mee rondgelopen 😊

Als kers op de taart eindigden we in de douches, waar Virginie zich nog mocht laten verwennen met een golden shower van heel wat enthousiaste liefhebbers 🌧️💛

Rond 22u30 sloten we af — plakkerig, voldaan en met een brede glimlach. Wat een mooie herinnering om de week mee verder te zetten…

💖 Dankjewel aan iedereen die aanwezig was en meehielp om er zo'n fijne, respectvolle en opwindende avond van te maken!

Lotte
Xxx

Terug
Bovenaan Onderaan