Drie weken geleden, midden juni, was ik op het gangbangfeestje van Lotte en vriendinnen aanwezig maar ik voelde me wat ziekjes en was daarom (achteraf bekeken) beter thuisgebleven. Het was een fijne gangbang, maar ik moest mijn energie toch doseren en kwam twee keer lekker klaar, waaronder in het mondje van Britney tijdens de bukkake. Een verslag pende ik echter niet neer. Op 2 juli blaakte ik weer van energie en schreef een verslag na het feestje van Lotte en co.
Het is een warme dag, die tweede juli, maar na 16u begint het te regenen en hier en daar te onweren, een welgekomen verfrissing. De dag zelf breng ik grotendeels thuis door, lezend en in de namiddag zorgt een dutje ervoor dat ik tegen 's avonds uitgerust ben. Ik vertrek al om 18u zodat ik me geen moment hoef op te jagen. In de auto zet ik de opzwepende minimal techno van Robert Hood op.
Om 19u10 kom ik op de parking aan (het verkeer verliep af en toe wat stroef). Op de parking zie ik een stel: het is de bloedmooie dame die er vorige keer ook bij was, ze ziet eruit alsof ze Maghrebijnse roots heeft (in een verslag online vind ik achteraf de naam Ella): kort rood kleedje, rode schoentjes, een ongelooflijk mooi figuurtje; de bewoners in de buurt moeten raar opgekeken hebben.
Na een korte wandeling stap ik om 19u25 Buddha Club binnen, het is er al bedrijvig: vele mannen zijn zich al aan het omkleden, enkele koppels komen binnen. Eens omgekleed en in de erotische ruimte boven aangekomen zie ik Lotte (in de kinky outfit), Lilly (klein en fijn), Britney (met laarsjes, netkousen en blote tietjes, haar partner K. draagt een shirt met het opschrift 'Dick caged' erop) en Ella praten met andere aanwezigen. Billie moest om gezondheidsredenen afmelden Van harte beterschap, meid! Sweet Virginie komt iets later aan, het team is voltallig. Ik bestel een drankje en observeer het gezelschap vanuit de zetel. Ook een aantal koppels zijn aanwezig, waaronder een stel met een vrouw met Oost-Europese trekken, een fors, voluptueus lichaam en een mooi gezichtje. Het wordt vrij druk, meer mannen moeten er echt niet bijkomen.
Rond kwart voor acht merk ik dat het feestje zal beginnen, er worden een aantal handdoeken op de bedden gelegd. Ik ga bij de bedden staan en zie in het deurgat de girl next door staan, de dame die er ook in april bij was en uitermate verslavend werkt. Britney Spears-rokje, halflang, golvend haar, leuk brilletje, ze zou zomaar je college of buurvrouw kunnen zijn. En ze heeft geen schoenen aan, voor mij altijd een plus. Ik weet nu al dat de avond niet stuk kan. En daadwerkelijk, wat daarna losbarst, tart elke verbeelding. Alsof men even tevoren de deelnemers verteld had, dat morgen de wereld ophoudt te bestaan. Lotte gaat op handen en voeten op het bed zitten en slokt de pik van haar vriend R. op, andere mannen bieden een halve minuut later ook hun pik aan, die door Lotte gretig wordt opgeslokt. Ella gaat ook op het bed zitten, en begint alvast enkele pikken stijf te pijpen, Lilly gaat met een groep mannen op het andere bed postvatten en voor ze het goed en wel beseft, wordt ze overrompeld door een horde begerige mannen.
Lotte wordt als eerste slet op z'n hondjes geneukt, en ik zie ook hoe bij de kleine Lilly het mondje en het poesje vol pik zitten, maar ik vestig mijn aandacht even op Ella. Bloedmooi en strak lijfje, ik voel haar tietjes en dan komt ze los: mannen staan in een rij om haar eerst missio te neuken, ze maakt geile geluidjes terwijl ze pik na pik binnen krijgt. Zelf laat ik mijn pik eerst op sterkte pijpen door Lilly, en zie dat Ella op z'n hondje heeft plaatsgenomen. De beeldschone slet geniet ervan als ik mijn pik in haar poesje duw en na een halve minuut squirt ze al: wat een seksgodin. De girl next door wordt intussen in de zetels achteraan genomen, ik laat me even pijpen door deze verslavende vrouw en kijk genotsvol hoe andere mannen haar neuken en hun pik in haar mondje duwen. 'Expert level', zegt ze, als ze tien seconden rust neemt, haar mondhoeken blinkend van het zaad. Haar begeleider houdt het tafereel in de gaten, maar vergeet ook niet, zelf van het vrouwelijk schoon te genieten.
De knappe Lilly ligt inmiddels op haar rug en ik neuk haar even. Heerlijke poes, en hetzelfde gebeurt bij Virginie, ze is een ongelooflijk geile vrouw. Het is een prachtige orgie. Met de hand op het hart kan ik zweren dat ik nog nooit zo vaak van condoom (15? 20?) heb gewisseld, om toch maar van de vele sletten te genieten, en dat in een tijdsspanne van tweeëneenhalf uur. Met een pik die de ganse tijd in volle erectie staat. De mooie Oost-Europees uitziende vrouw met oudere partner wordt intussen door een zwarte man genomen, ik lik intussen haar tenen. Hij komt klaar en doet teken zodat ik plaats kan nemen. Ik neem haar op z'n hondjes en pak haar ferme kont vast, streel haar blote voeten en ook zij komt lekker klaar en nijpt in mijn handen. Ik hou het niet langer vol en kom klaar, mijn condoom volspuitend. Uitgeput vraag ik haar of ze Poolse is, ze geeft aan van Tsjechische afkomst te zijn.
Pauze, en een drankje dus en vooral tijd om de orgie te overschouwen. The girl next door is intussen op het podium geklommen en berijdt daar mannen, om daarna op haar rug in de zetel te liggen en onder de heftige stoten van verschillende mannen te genieten. Sommige vrouwen liggen onder een stapel mannenlijven, als worden ze door zombies aangevallen. Ella wordt gesandwicht, ik ben net te laat om ook mijn pik in haar kutje te schuiven en haar samen met de man die op z'n rug ligt te neuken. Geilheid neemt weer de overhand en ik stoot mijn pik in Britney (wat een strak figuurtje heeft ze toch) die op haar rug ligt. Een oudere man wordt door haar afgezogen, ik complimenteer haar met haar vaardige tong. Ik ga het podium op en neuk the girl next door op z'n hondjes, om me daarna weer tot Britney te wenden die op handen en voeten zit, zodat ik ook haar op die manier kan nemen. Mijn handen rond haar slanke middel en neuken als een beer.
Er is ook een iets zwaardere dame aanwezig die aanvankelijk de kat uit de boom kijkt. Na een halfuurtje gaat ze douchen en komt in een rode body terug, klaar om deel te nemen. Eens terug in de erotische ruimte pijpt ze een zwarte man (ik knipoog naar hem als ik zie hoe verrukkelijk hij dat vindt), daarna wordt ze door hem keihard geneukt. Ik dacht dat ze eerder voor zwarte mannen naar het feestje gekomen was, maar dat klopt niet: even later wordt ze door andere, blanke mannen gespitroast en op het einde van het feestje berijdt ze een pik en doet zelfs, maar ik loop vooruit, mee aan de bukkake. Een geil uitziende geblondeerde vrouw wordt intussen door R. en andere mannen (mooi om haar een pik te zien berijden in haar blootgestelde poes) geneukt.
Lotte pijpt mij en haar vriend R. en ze doet dat met zoveel gevoel dat ik aan het zinnetje "One More Time With Feeling", de titel van een docu over Nick Cave denk. De Tsjechische dame ligt op haar rug, ik lik haar clitje en ze geeft te kennen dat ze het heel opwindend vindt. Dan neuk ik haar nogmaals, dit keer in missio, en opnieuw kreunt ze intens en knijpt in mijn armen van genot. Ik trek mijn pik eruit en zeg R. dat ze zo'n prachtig lijf heeft. En een mooi gezichtje, vult hij aan. Britney ligt opnieuw op haar rug en ik neuk haar voor de derde keer, voelend dat ik een tweede maal zal spuiten. Ik was van plan mijn pik uit haar poes te trekken en in haar mondje te komen, maar ik hou het niet langer uit en voel het orgasme in gans mijn lijf als ik in haar kom. Het is twintig voor tien, nog een twintigtal minuten eer de bukkake kan beginnen. Opnieuw rust ik even op een barkruk uit en overschouw het strijdtoneel. Lotte weet van geen ophouden, ze moet net als de andere sletten op deze bijzondere avond tientallen pikken gepijpt en geneukt hebben. Pikken in en uit de kelen van Britney, Virginie en Lilly te zien gaan, koppels in de zetel die er enkele extra mannen bijnemen, amateursletjes die het uitkrijsen van genot, het is onbeschrijflijk mooi.
De muziek van The Prodigy zet de bukkake in gang. Een tiental sletten maken zich klaar. Al snel wordt duidelijk dat heel wat mannen extra zaad opgespaard hebben, de ene na de andere spuit zijn lading op de sletten. Ik ga bij the girl next door staan, haar blote voeten winden me op. En ook hoe ze de vele zaadladingen in haar mondje laat schieten. De borsten van Lilly plakken intussen ook vol zaad. Ella is volledig naakt en zuigt ook aan elke aangeboden pik. Lotte met het atletische lichaam ontvangt onnoemelijk veel sperma, Britney trekt verwoed aan spuitende pikken. Virginie, met het slipje waarop 'cum slut' en 'piss slut' te lezen valt, is ook populair bij de deelnemers: zij ontvangt, met haar handen op de rug, veel zaad in haar mondje en slikt alles netjes weg. Ik ga bij haar staan en trek opgewonden aan mijn pik: haar had ik via fetlife mijn zaad beloofd en ik ben van plan deze belofte in te lossen. Een straal zaad schiet ik in haar opengesperde mondje, ik brul van plezier. Ik kus haar voorhoofd en bedank haar.
Ik ben ka-pot, stik-ka-pot, mijn benen voelen aan alsof ik twintig setjes gesquat heb, en ga me omkleden. De golden shower met Virginie laat ik daardoor aan mij voorbijgaan, die maak ik een volgende keer wel mee. Het is een aangename zomeravond, respect was er op dit feestje te allen tijde. Ik wandel naar de auto en met Public Enemy op de radio rij ik huiswaarts. De voorpret was fantastisch, de napret is dat evenzeer: de dagen erna geniet ik nog na van alle erotische taferelen die ik gezien en meegemaakt heb.