Buddha Club - Lotte Van den Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi hoi! Komende woensdag zullen wij er ook zijn… zij 1.80 cm, lekker lichaam, uitdagende lach en verslaafd aan sex! Hij.. 2 tattoos en vooral genietend hoe zij geniet van meerdere mannen… samen one team die elkaar veel sexuele vrijheid geeft en geniet van zoveel mooie dingen die het leven te bieden heeft! Samen zijn we geen standaardkoppel maar ik heb een poly relatie met haar dus zij is niet de dame van hierboven op de foto 💋

Laatst bewerkt:
Hoe zou de eerste privé gang bang van Virginie geweest zijn gisteren?
Hevig precies want ze staat niet op de affiche...
Hoi hoi! Komende woensdag zullen wij er ook zijn… zij 1.80 cm, lekker lichaam, uitdagende lach en verslaafd aan sex! Hij.. 2 tattoos en vooral genietend hoe zij geniet van meerdere mannen… samen one team die elkaar veel sexuele vrijheid geeft en geniet van zoveel mooie dingen die het leven te bieden heeft! Samen zijn we geen standaardkoppel maar ik heb een poly relatie met haar dus zij is niet de dame van hierboven op de foto 💋
We gaan ervan genieten. Blij te horen dat ze verslaafd is aan sex, dan hoeven de pauzes niet te lang te duren 🤣

Het was weer super. Altijd de moeite waard om anderhalf uurtje er naar toe te rijden.

Toen ik thuis vertrok stond er op 20.00 aankomst. Maar gelukkig nog om 19.25 op parking aangekomen

Hoe vaker je komt hoe meer bekend volk je ziet waar je soms praatje mee maakt .

Enkele dames waren er niet aanwezig maar er waren ook weer nieuwe. Zo zelf eentje die hele tijd aan kijken was. En bij afsluiten om 22 begon ze met haar vriend het te doen.

Sommige momenten was het heeel druk en schuiven ( op momenten dat nog 2 bezig waren.) maar met bepaalde tijden lagen er wel 8-9 bezig.

Sommige wel maar beperkt die ze uitkiest maar er zijn ook geen verplichting voor hun als koppel of zo gekomen.

Gangbang Time

Lang gewacht, van juli, maar eindelijk was het september. School terug gestart maar ook Lotte met het organiseren van haar Gangbangs. Dus ja deze student tot 18.00 eigenlijk les, aan de prof gaan zeggen dat ik toch dringend door moest vanwege andere verplichtingen en om 17.30 afgezakt naar Boom.

Blauw body, rode hakjes, 'Lilly' halsband en klaar. Eerst de nieuwe eetruimte eens vlug bekijken en dan naar boven. Starten met een Martini en wat small talk. Hoe was de verlof, naar waar ben je geweest, ...
Ondertussen komen er meer en meer mannen binnen. Al vlug is de ruimte boven gevuld met mannen en ook veel koppels. De sfeer zit goed en iedereen heeft zin, veel zin.

Al snel start de actie. Zet ik me mee op een poef en daar zijn de eerste mannen: een heerlijke lul links, rechts, in het midden, ertussen. Al snel ben ik omsingeld. We beginnen rustig met handjes en mond. Men koude handen, van men drinken, worden me snel vergeven.
Dan leg ik me rustig op men rug en dan barst de actie goed los.

Op men rug, doggy, beentjes in de lucht, tegen zijn schouders en ondertussen een lul lans links en rechts van men mond. 2 of 3 andere dames mee op de poef. Overal klinkt gekreun.
2, 3, 4 rondes. Iedereen gaat maar door, het lijkt wel topsport.

Rond 22.00 gaan de handdoeken op een rijtje, Lotte zet zich klaar gevolgd door de andere meiden, alsook enkele dames van de koppels. Andere gaan onvermoeibaar door op de poefs.
De muziek changes en de Bukkake start. Al vlug komen enkele mannen hun heerlijke zaad schenken aan de dames.

Dan een laatste drankje aan de bar en dan de douche in. Omwikkeld in een handdoek, met heels in de ene hand en lingerie in de andere de trap af en omkleden. Afscheid van alle dames, nog wat koppels en de laatste heren en dan met een grote smile naar huis.

💋 tot de volgende

Dus ja deze student tot 18.00 eigenlijk les, aan de prof gaan zeggen dat ik toch dringend door moest vanwege andere verplichtingen en om 17.30 afgezakt naar Boom.
Stel je voor dat deze prof hier meeleest. Dan heb je volgende keer een extra deelnemer, denk ik. En 18/20 op het examen!

Lotte VDB's feestje afgelopen woensdag was weer een echte knaller. Omdat de koppels al om 19u10 binnen mochten (de mannen pas om 19u30), waren er al heel wat koppels aan de bar, nog voor de eerste man binnen was. Het was duidelijk dat iedereen er hevig naar uitkeek, na de veel te lange zomerstop. De mannen kwamen al snel binnen, en er bleef weinig tijd over om over de zomervakantie te praten. Het was 19u45 toen Lotte op het eerste ronde bed kroop en meteen een flink aanbod van opgewonden mannen kreeg. Dit was het signaal voor Elena, Lilly en Billie om ook een plekje te zoeken. In geen tijd volgden enkele koppels om een groter seksfeest te creëren. Het is echt ongelooflijk hoe snel de zaal altijd verandert van een gemoedelijke drink aan de bar in sexy lingerie tot een gigantische nymphomaniac sexorgie.

Toen Britney enkele minuten na de start ook wou deelnemen, was het zo moeilijk om nog een plekje te vinden dat ze uiteindelijk achteraan in de zetels belande. Ik zag hoe ze eerst een paar mannen gelukkig maakte, de ene na de ander pompte 2 maanden van zomerverlangen in haar strakke kutje. Vriendin S met het blonde haar en strakke lijfje besloot naast Britney in de zetels te liggen, en er volgde een prachtige lesbische scene. Hierna kreeg ook S heel wat mannen over haar heen. Echt geil hoe ze al een aantal cumshots naar binnen werkte.

Ik besloot langs te gaan bij Lotte om haar eens goed op zijn hondjes te nemen. Ze heeft de gave om met haar kutje op commando hard te knijpen. Ik zei "knijp eens met je kutje" en na enkele stoten moest ik stoppen om niet meteen klaar te komen. Heerlijk.

Daarna ging ik langs bij de tweede ronde matras, waar Elena en Billie beide afgereden werden, omringd door rukkende mannen. Het was echt moeilijk om te kiezen naar wie je kijkt, want voor je het weet heb je een cumshot op hun gezichtje of borstjes gemist. Het viel mij echt op dat de mannen niet wachtten op de bukkake om hun eerste lading te lossen. Na enige tijd hing Elena haar snoetje zo vol zaad dat ik er van overtuigd was dat ze wel kieuwen achter haar oren moest hebben om te blijven ademen. Ze bleef gewoon zaad ontvangen. Wat een geil zicht.

Na de geile show had ik zin om Britney nog even te neuken. Die meid is er al van het begin bij, maar ze lijkt er hoe langer hoe meer van te genieten.

Het was voor mij tijd voor een toiletpauze, maar toen ik naar achter liep, zag ik dat er ook in de kamer naast de douches actie was. Een blonde vrouw zat bovenop een man en werd ondertussen doggy DP genomen. Ze had het zichtbaar moeilijk en toen de bovenste man stopte mocht ik er bij komen. Toen ik vroeg "DP in jouw poesje?" bleek ik in haar kontje gewenst te zijn. Ze was echt nat van het zweet, maar ze wou nog niet stoppen. Ik heb het heel even rustig aan gedaan, maar daarna echt lekker diep kunnen door duwen. Na enkele minuten had ze toch nood aan een pauze en een verfrissende drink. Altijd leuk om dan zo'n gezichtje te zien alsof ze net een marathon gelopen heeft. Ja, soms is het topsport he 😉

Toen ik terug in de zaal kwam, bleek Lotte op het podium in de zetel te liggen. Er was al zeker 5 man op haar lijfje klaar gekomen en dat vind ik echt zo geil om te zien, dat ik er na enkel keren rukken ook mijn 3 daagse portie heb bij gedoneerd.
Altijd fijn dat ze er daarna vol trots nog wat mee rondloopt in de club en aan de bar een gin-tonic drinkt en een babbeltje slaat. Een meid onder het zaad en ik ben weer meteen paraat 😉

Uiteindelijk schalde om 22u The Prodigy uit de luidsprekers en zaten 8 meiden naast elkaar voor de ondertussen legendarische bukkake. Het is echt priceless om te zien. Voor veel meiden is dit het slot van de avond, maar een aantal anderen bleven op de matrassen dapper doorgaan, tot de barman om 22u20 met de lichten flikkerde om aan te geven dat het nu echt wel tijd was om af te ronden.

Als ik op een dag moet sterven, hoop ik dat het na zo'n feestje is :-D

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan