Buddha Club - Lotte Van den Berg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi hoi! Komende woensdag zullen wij er ook zijn… zij 1.80 cm, lekker lichaam, uitdagende lach en verslaafd aan sex! Hij.. 2 tattoos en vooral genietend hoe zij geniet van meerdere mannen… samen one team die elkaar veel sexuele vrijheid geeft en geniet van zoveel mooie dingen die het leven te bieden heeft! Samen zijn we geen standaardkoppel maar ik heb een poly relatie met haar dus zij is niet de dame van hierboven op de foto 💋

Laatst bewerkt:
Hoe zou de eerste privé gang bang van Virginie geweest zijn gisteren?
Hevig precies want ze staat niet op de affiche...
Hoi hoi! Komende woensdag zullen wij er ook zijn… zij 1.80 cm, lekker lichaam, uitdagende lach en verslaafd aan sex! Hij.. 2 tattoos en vooral genietend hoe zij geniet van meerdere mannen… samen one team die elkaar veel sexuele vrijheid geeft en geniet van zoveel mooie dingen die het leven te bieden heeft! Samen zijn we geen standaardkoppel maar ik heb een poly relatie met haar dus zij is niet de dame van hierboven op de foto 💋
We gaan ervan genieten. Blij te horen dat ze verslaafd is aan sex, dan hoeven de pauzes niet te lang te duren 🤣

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was weer super. Altijd de moeite waard om anderhalf uurtje er naar toe te rijden.

Toen ik thuis vertrok stond er op 20.00 aankomst. Maar gelukkig nog om 19.25 op parking aangekomen

Hoe vaker je komt hoe meer bekend volk je ziet waar je soms praatje mee maakt .

Enkele dames waren er niet aanwezig maar er waren ook weer nieuwe. Zo zelf eentje die hele tijd aan kijken was. En bij afsluiten om 22 begon ze met haar vriend het te doen.

Sommige momenten was het heeel druk en schuiven ( op momenten dat nog 2 bezig waren.) maar met bepaalde tijden lagen er wel 8-9 bezig.

Sommige wel maar beperkt die ze uitkiest maar er zijn ook geen verplichting voor hun als koppel of zo gekomen.

Gangbang Time

Lang gewacht, van juli, maar eindelijk was het september. School terug gestart maar ook Lotte met het organiseren van haar Gangbangs. Dus ja deze student tot 18.00 eigenlijk les, aan de prof gaan zeggen dat ik toch dringend door moest vanwege andere verplichtingen en om 17.30 afgezakt naar Boom.

Blauw body, rode hakjes, 'Lilly' halsband en klaar. Eerst de nieuwe eetruimte eens vlug bekijken en dan naar boven. Starten met een Martini en wat small talk. Hoe was de verlof, naar waar ben je geweest, ...
Ondertussen komen er meer en meer mannen binnen. Al vlug is de ruimte boven gevuld met mannen en ook veel koppels. De sfeer zit goed en iedereen heeft zin, veel zin.

Al snel start de actie. Zet ik me mee op een poef en daar zijn de eerste mannen: een heerlijke lul links, rechts, in het midden, ertussen. Al snel ben ik omsingeld. We beginnen rustig met handjes en mond. Men koude handen, van men drinken, worden me snel vergeven.
Dan leg ik me rustig op men rug en dan barst de actie goed los.

Op men rug, doggy, beentjes in de lucht, tegen zijn schouders en ondertussen een lul lans links en rechts van men mond. 2 of 3 andere dames mee op de poef. Overal klinkt gekreun.
2, 3, 4 rondes. Iedereen gaat maar door, het lijkt wel topsport.

Rond 22.00 gaan de handdoeken op een rijtje, Lotte zet zich klaar gevolgd door de andere meiden, alsook enkele dames van de koppels. Andere gaan onvermoeibaar door op de poefs.
De muziek changes en de Bukkake start. Al vlug komen enkele mannen hun heerlijke zaad schenken aan de dames.

Dan een laatste drankje aan de bar en dan de douche in. Omwikkeld in een handdoek, met heels in de ene hand en lingerie in de andere de trap af en omkleden. Afscheid van alle dames, nog wat koppels en de laatste heren en dan met een grote smile naar huis.

💋 tot de volgende

Terug
Bovenaan Onderaan