Recensie Camelia, Den Haag, Geleenstraat 74 k1 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame is populair en vaak staan de mannen idd net voorbij de pisbakken te wachten en te loeren. Ik kan ze geen ongelijk geven. Heb deze dame vaak bezocht in haar begintijd. Ze doet het gewoon goed.
 
Ik vind het altijd een geil idee als ik door haar wordt gepijpt en ik weet dat er buiten nog veel mannen staan te trapellen en dat ze die dag al heel wat zaad in haar mond heeft gekregen en er al een hoop mannen overheen zijn geweest. Dat sletterige!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Blijkbaar was ik vandaag één van de gelukkige die zonder afspraak terecht kon.
Erg relaxte en vriendelijke dame. Veel verder van 69 zijn wij niet gekomen want toen was mijn kruit al verschoten :)

Al met al wel herhalingsgevaar maar dat wordt dus lastig als ik dit zo lees :-(
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Ze is er weer en in topconditie, had gelukkig al een afspraak. Moest ondanks dat toch nog even wachten want wat heeft deze meid het druk!
Uiteindelijk naar binnen en het wachten werd beloond. Met een fluweelzachte tong en lippen lang en sloppy gepijpt en na een halfuurtje mijn langdurig opgespaarde zaad vrijuit in haar mondje gespoten, ze zoog mijn zak echt nog minutenlang helemaal leeg.. Nadien nog een natte diepe tongzoen en mijn zaad ging heen en weer tijdens een geile snowballing. Tot snel weer Camelia!
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen ruim een uur bij dat raam gestaan. Het werd ff te warm dus maar weer op pad gegaan. Ik had een telefoon nummer maar dat nummer word niet meer gebruikt. Als de heren met nummer nou eens een maandje een knoop erin leggen, komen de wandelaars ook weer eens aan bod😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag liep ik enkele rondjes en was ik bezig met het maken van een keuze uit een leuk aanbod toen ik Camelia ineens zag staan. 74 k1 open, zie ik dat nou goed?
Daarmee kwam er een interessante keuze bij, dus na nog een rondje de keuze gemaakt eens bij deze Bulgaarse dame langs te gaan. Een knikje en ik stond voor de glazen deur, toen zij aan kwam lopen wist ik al dat dit een goeie middag zou gaan worden.
Naar boven, naar de ruime kamer en afgesproken met een eerste kennismaking te beginnen, inclusief PZC. Die extra zou hier echt wel tot z'n recht komen.
Na het wassen begonnen met een rustige, staande verkenning om vervolgens ook staand gepijpt te worden. Erg goed, ze vergeet de ballen tenminste ook niet. Verder op het grote bed, waar ik ook wat makkelijker haar lichaam kan verkennen. Met al die spiegels heb je ook altijd wel een goed beeld om d'r.
Vervolgens het cd erom en komt zij bovenop. Niet rechtop, maar wat naar voren om rustig te beginnen. Vervolgens gewisseld naar doggy om te kunnen genieten van d'r prachtige kont. Daarin is ze ook erg lekker en doet ze actief mee, dit ook behoorlijke tijd mogen en kunnen doen, wat een genot! Uiteindelijk wel het cd vol en samen gewassen. Het was verder goed zo, geen extra nodig, dus afscheid genomen.
Richting de uitgang nog een laatste blik op d'r kont en toen stond ik na 40 minuten weer buiten.

Camelia is een leuke, mooie en spontane dame waar veel mogelijk is, het herhalingsgevaar is groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik val in herhaling....maar blijft een topper! toen ik er laatst was had mijn voorganger dr fink te grazen genomen....haar kontgaatje stond nog open van een lange anale neuk....vroeg of het geen probleem was maar deze meid lijkt wel onverzadigbaar...Ik kreeg dit keer een uitgebreide speciale orale service....ze word alsmaar beter!!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb mijn kans ook weer kunnen grijpen tussen twee collega's in. Camelia had een vrolijke dag zei ze, ze was al drie keer klaargekomen en ze wou nog wel eens ze ze :p. Dat moet je aan mij geen twee keer zeggen. Ik had voordien een blauw pilletje ingenomen dus wat hardheid betreft zat het goed. Eerst eens goed laten pijpen, daarna haar op handen en knieën voor me met zicht op die geweldige kont. Met een kladje gel zat hij zo in haar poepgaatje en het ging van zacht naar harder terwijl ze me aanspoorde om steviger door te gaan terwijl ze ondertussen stout met haar klitje speelde en ze zich naar een hoogtepunt werkte. Wat een heerlijke slet blijft dit. Toen ze uitgepuft was heeft ze me nog langzaam naar een geweldig orgasme gepijpt. Allebei blij zullen we maar zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen op bezoek geweest bij Camelia. Haar kamer is nu beneden, niet meer die grote luxe kamer boven, gedegradeerd. De temperatuur binnen is aangenaam, er is airco in het hele gebouw. Haar service blijft super. Zaterdag a.s. is haar laatste werkdag, daarna gaat zij op vakantie in haar eigen land voor 2 maanden. Mannen, maak gebruik van deze nog enkele werkdagen van haar!
 
Gelukkig heb ik haar nog kunnen bezoeken voor ze weer naar huis ging....onwijs lekker potje poepgatstampen gehad met deze lekkere bulgaarse....ze zal onze aandacht en pikken wel missen....hopelijk komt ze binnenkort weer snel vakantie vieren hier....
 
Hoop dat ze er vandaag is want dan heb ik een flinke portie verse yoghurt voor d'r
Weet je wat gek is GuntherF... de 23e plaats je dit, terwijl ze de 22e haar laatste werkdag had en je aangeeft dat je er "gelukkig" nog geweest bent. Heel apart man want ze is echt de 23e heeeel vroeg in de ochtend naar haar thuisland gereden in haar witte "sterretje"
Maargoed.... de fantasie wil ook wat !!
Overigens duurt het nog heel lang voordat we daar weer van kunnen genieten (en GuntherF natuur van haar anale skills) want ze vertelde mij dat ze minimaal tot half Oktober weg blijft. Ook haar nieuwe 06 is na de 22e niet meer online geweest op WA.

Succes met fantaseren man...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze weer een nieuw nummer heeft. Als ik bel is het (nieuwe)nummer niet in gebruik. In de WhatsApp komen berichtjes nog wel door met 2 vinkjes maar worden niet gelezen sind 30 oktober. Afwachten dus, wel een flinke tease als je daar van houd..
 
Vanmiddag had ik geluk. Ik kon zo doorlopen. Binnen even bijgepraat. Daarna haar heerlijke kutje drijfnat gelikt waar ze erg van geniet. Na haar eerste orgasme heel voorzichtig en rustig doorgelikt tot zo klaar was voor ronde 2. Wederom een intens orgasme onder mijn tong. Ze heeft de rollen omgedraaid en ik moest gaan liggen. In notime had ze haar mond vol, deed ze mij een cd om en kwam over mijn pik zitten. Ze reed zichzelf naar orgasme 3 en mij naar nr 2.
De hele sessie weer hitsig tongzoenen.

Wat een heerlijkheid weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan