WHEM Camila, Utrecht, priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Typisch gevalletje fake, via de app haar adres gekregen en afgesproken dat als ik in de straat ben (kanaleneiland) het huisnummer zou krijgen. Nou je raad het al, geen reactie meer. Telefoon wordt niet meer opgenomen. Lijkt mij ook te mooi om waar te zijn als je de foto's ziet.
 
Weet iemand meer over deze dame? Gebeld, kreeg voicemail en daarna een sms met goodbye met mijn voornaam. Maar ik heb deze dame nog nooit eerder bezocht. Heet nu Bia in Lelystad
 
Afspraak maken met haar is lastig, taalbarriere enz maar na veel geduld en wachten toch gelukt! Absoluut de moeite waard!! Precies het poppetje van de foto's, bijna te mooi om waar te zijn hahaha.
Beetje zuidamerikaans temperament maar niet arrogant, laat je verrassen en ze bezorgt je een glimlach!
 
Had ik dit maar gelezen. Na 10 min wachten werd de deur open gedaan door Gabriela die ook in Den Bosch adverteert. Die hield zich aanvankelijk van de domme. Uiteindelijk gaf ze toe niet Camlya te zijn, die was niet beschikbaar. Klein aftands hok met een matras op de vloer. Ben snel omgedraaid.
 
Nee deze

Deze heb ik eerder dit jaar als Bya in Lelystad bezocht. Ze zit nu in Delft.

Foto's kloppen, prachtige vrouw als je van petite poppetjes houdt. Memorabele date gehad. Service en sfeer professioneel maar behoorlijk enthousiast, 8 à 9. Hygiëne niets op aan te merken. Opties lopen flink op als ik me goed herinner (maar ik heb een slecht geheugen voor geld).

Ik zal zeker nog eens teruggaan, maar m'n vaste dame zal ze niet worden. Voor mij oogt het te klein, fijn en breekbaar om echt los te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan