Justlookingaround
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7629020-camila
- Totale kosten (in euro)
- 200
Bij deze dame geweest en kan niet anders zeggen dan dat het me goed beviel. Ontzettend gemakkelijke communicatie en duidelijke instructies, zowel Spaans en Engels. Dame haar foto's zijn iets opgepoetst met filtertje hier en daar maar haar enorme voorgevel is niks aan gelogen. Zodra ik binnen was en de vergoeding afgegeven was konden we van start en het was een ware GFE, mede door haar sensuele benadering was ik al keihard toen ze eenmaal met haar hand in mijn broek zat en nog even goed aftrok terwijl ik ondertussen haar borsten in mijn gezicht geduwd kreeg.
Langzaam aan ontdaan van de resterende kleding waarbij ze me maande te gaan liggen waar ik een erg lekkere deepthroat kreeg, niet wilde maar rustig en diep, hier en daar wat spuug erop maar nog niet sloppy en snel, al begreep ik naderhand wel dat ze hier wat ervaring mee had. Na de blowjob nog even een wederdienst bewezen voor het rubber erbij kon en lekker kon stoten terwijl die borsten op en neer deinden, nog gewisseld van standjes en uiteindelijk een spetterend einde. Na afloop nog een leuk gesprek, als ik in de buurt ben kom ik graag weer op herhaling, zie dat ze wel eens van locaties wisselt.
Langzaam aan ontdaan van de resterende kleding waarbij ze me maande te gaan liggen waar ik een erg lekkere deepthroat kreeg, niet wilde maar rustig en diep, hier en daar wat spuug erop maar nog niet sloppy en snel, al begreep ik naderhand wel dat ze hier wat ervaring mee had. Na de blowjob nog even een wederdienst bewezen voor het rubber erbij kon en lekker kon stoten terwijl die borsten op en neer deinden, nog gewisseld van standjes en uiteindelijk een spetterend einde. Na afloop nog een leuk gesprek, als ik in de buurt ben kom ik graag weer op herhaling, zie dat ze wel eens van locaties wisselt.