WHEM Camilla, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar keer leuk app contact gehad echter tot mijn grote verbazing gaf ze aan dat je bij een afspraak van 1 uur maar 1 keer mag klaarkomen. Dus als je na 10 minuten het hoogtepunt bereikt dan kun je de overige 50 betaalde minuten duimen draaien.
Ik gaf aan dat ik het raar vond, maar ze bleef erbij dus op basis daarvan ga ik niet.
Of ik trek me eerst 2 keer af in de ochtend en ga dan een keer s'avonds om 50 minuten lekker door te neuken.

Op kinky heeft ze al één fan. Zijn er hier in het echte leven ook al mannen die verliefd zijn op haar?
In haar advertentie staat Cup B, in de sportschool zie ik mannen met getrainde borstspieren die groter zijn....dus een A hooguit.
En nee Dan Ben ik niet meer verliefd (en voor de zekerheid ook helemaal niet op die mannen in de sportschool 😱😁)

Een paar keer leuk app contact gehad echter tot mijn grote verbazing gaf ze aan dat je bij een afspraak van 1 uur maar 1 keer mag klaarkomen. Dus als je na 10 minuten het hoogtepunt bereikt dan kun je de overige 50 betaalde minuten duimen draaien.
Ik gaf aan dat ik het raar vond, maar ze bleef erbij dus op basis daarvan ga ik niet.
Of ik trek me eerst 2 keer af in de ochtend en ga dan een keer s'avonds om 50 minuten lekker door te neuken.
Dat verklaart waarom die gast die de recensie op kinky schreef twee uur heeft genomen. Dan mag je natuurlijk twee keer klaar komen.

Terug
Bovenaan Onderaan