Recensie Camilla, Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
126
19/03/22
68
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag naar Den Duits geweest. Gekozen voor Camilla, een Dominicaanse van toch een stukje in de dertig vermoed ik. Er waren nog twee andere meisjes maar die zagen er niet gelukkig uit, dus gekozen voor Camilla.
Begonnen met zoenen, af en toe een tongetje erbij. Dan het gewone spel, geen hoogtepunten maar zeker ook geen laagtepunten. Ze pijpt goed zonder condoom, neuken natuurlijk met. Ze heeft niet graag dat je haar vingert, geen probleem om haar te likken. Ze is zeer hygiënisch. Na een minuutje of vijf kwam ze ook losser en verscheen een glimlach, maar taalprobleem noopte tot een partij zonder veel conversatie. Niet dat ik naar daar ga om te praten, maar het maakt het gemakkelijker om te zeggen wat je wil. Ze heeft mooie borsten (ik schat een b) met vrij grote donkere areola's, weliswaar kleine tepeltjes. Je mag erin kneden maar niet te hard. Nadat ik was klaargekomen (in condoom) ging ze even weg. Ik dacht dat het gedaan was en begon me terug aan te kleden, maar toen kwam ze terug om me nog even (lekker te masseeren met een olie. Deed ze zeker niet slecht. Daarna was het echt gedaan. Aanrader, zeker voor die prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan