Recensie Candy, Club Mabuhay, Houthalen-Helchteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Mabuhay geweest. Bij binnenkomst waren er 4 dames vrij en ik koos voor de Dominicaanse Candy. Leuk, mooi en vrolijk gezichtje, mooie natuurlijke tietjes en een grote stevige latina kont (OMG!:oops:) Piercings in neus en vooraan in haar tong en hier en daar wat plakplaatjes. Wat littekens bij haar kont, dus waarschijnlijk is deze man-made. Ook littekens op haar buik, keizersnee denk ik. Maakt mij verder niet uit. Het is een vriendelijke, mooie meid die ook een beetje nederlands praat omdat ze blijkbaar in Amsterdam verblijft.

Na het standaard wasje van de edele delen konden we beginnen. Ze zoent lekker met tong en ze neemt initiatief. Pijpen deed ze lekker diep en zonder condoom, hier wat de tongpiercing een heerlijk extraatje. Ik heb haar uitgebreid gebeft wat ze erg lekker vond. Ze zat de hele tijd geil in de spiegel te kijken naar wat er gebeurde daaronder hahaha.
Met haar mond het condoom er om en toen ging ze met die enorm lekker billen op knietjes en ellebogen voor me zitten.. Wow... Ik zat er in no-time in.... wat heerlijk. Ook hier deed ze lekker mee en neukte me stevig. Daarna omgedraaid op haar rug en de daad voortgezet tot ik het rubber lekker in haar volspoot.:p

Herhalingsgevaar? JA!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan