Recensie Luna, Club Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Mabuhay Luna gekozen uit de lineup. Zwart lang haar(extensions), leuk koppie, alle rondingen zaten eraan en ingepakt in een strak glitterpakje.
Eerst ff wassen en daarna heeft ze me lekker gepijpt zc. Ze zoent ook wel lekker met tong. Haar daarna lekker uitgebreid gelikt, ze smaakte goed en fris en ze vond het ook lekker om gebeft te worden.
Rubbertje erom en in doggy begonnen aan het echte werk. Nog even pijpen tussendoor en over naar missionaris met haar benen in de lucht. Het condoom in haar tot het randje toe gevuld.
Prima sessie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week nog een keer met Luna gekamerd. Ze kende me nog van de vorige keer en toen ik haar uitkoos zei ze nog even tegen de achterblijvende dames dat ik een "machine" was hahaha. En wie ben ik om dat niet te trachten waar te maken..

Dus hebben we er samen weer een lekker half uurtje van gemaakt en elkaars hele lichaam verkend.. Enige nadeel was dat ze even zat te zeuren over wat voorvocht en wilde een rubbertje omdoen bij het pijpen. Ik heb haar toch maar duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was. Kleine Harry had er gewoon zin in. Daar deed ze verder niet moeilijk over, dus heb ik haar goed aangepakt wat ze erg lekker vond. Deze keer de sessie afgemaakt in doggy en het rubber weer met een volle lading goed gevuld. Luna schatte het op 2 liter, maar je kan ook overdrijven natuurlijk..

Ze ging de volgende dag weer terug naar Spanje, geen idee of ze weer terug gaat komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan