Recensie Jenny, Club Mabuhay, Helchteren 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was zo druk bij Mabuhay dat ik mijn auto niet kwijt kon op de parkeerplaats. Zo heb ik het nog niet eerder meegemaakt.
Bij binnenkomst waren er nog maar 2 dames om uit te kiezen, de rest was bezet. Beide best leuk eigenlijk, maar ik koos voor de kleine Jenny uit Bolivia vanwege haar leuke uitstraling. Op de kamer aangekomen, betaald en toen eerst even het gereedschap wassen op de badkamer. Jenny begon goed met aftrekken terwijl ik haar borsten verkende en haar vingerde. Daarna tussen de borsten en kusjes op mijn kleine Harry, maar volledig in haar mond wilde ze toch al snel het rubbertje pakken. Dat dan maar even uitgesteld door haar uitgebreid te beffen. Dit vond ze wel heel erg lekker, ze werd goed nat en liet me kreunend merken dat ik nog niet op mocht houden. Daarna heeft ze me nog even lekker gepijpt (mc) terwijl ik haar vingerde en hebben we het afgemaakt eerst in missionaris gevolgd door doggy. Ze praat alleen maar spaans, das dat is best wel lastig. Verder een prima ervaring met Jenny.
 
Ik ben er vandaag ook geweest en de dame zei dat ze Jenny heet. Ik weet nu niet of het dezelfde is, want die zei dat ze van de Dominicaanse Republiek is. Hierboven lees ik Bolivia. De dame die ik had was nogal mollig, maar daar val ik zeker voor.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag ben ik er nog eens geweest en was het wel deze Jenny uit Bolivia die ik had gekozen.

Ik had veel keuze en dan is het best moeilijk kiezen. Uiteindelijk is deze lieve kleine meid wel een dame die kusjes geeft op een sensuele manier en dat vond ik heerlijk. Het pijpen vond ik ietsjes te hard en als standje kwam zij op mij zitten. Voor het overige heeft ze me nog klaar getrokken, op mijn vraag. Ze leidde mijn handen wel naar haar borsten.
Best een goede ervaring, mocht ik beleven. Ik ben toch wel tevreden terug naar huis gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan