Recensie Jenna, Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nacho1

Wandelaar
95
15/06/22
88
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag moest ik via mijn werk een cursus volgen in Hasselt. Nadat we al zolang hadden gewacht, bleek de lesgever niet meer te komen. Dan wat de stad in, ook wat geld afhalen want ik was er niet op voorzien om me te laten verwennen. Ik kon toen niet meer gaan werken, want in de namiddag had ik toch verlof om ook in Hasselt een filmpje mee te pikken.

Wat doe je dan in tussentijd? Het was ondertussen al ruim 11 uur voorbij. Ik ben dus maar naar Helchteren gereden, een kleine 18 km vanaf de plaats waar mijn cursus was.

Ik parkeer zelden daar op de parking, ik rij altijd even verder en parkeer me daar op langs de weg waar het eerste huis staat.
Een nogal mollige dame met bruine huidskleur deed de deur open, zo even na 11.30u. Deze vrouw kun je als 'Chubby' omschrijven en daar val ik best op. Ondanks dat er nog zowat 4 of 5 dames naast haar stonden, koos ik voor haar.

Dan werd ik naar de kamer beneden geleid. Toen ik mij uitkleedde, viel me op dat daar nog een sauna staat. Ik weet niet of die nog wordt gebruikt.

Het halfuurtje met de Spaanssprekende Jenny uit de Dominicaanse Republiek mag ik als zeer goed omschrijven. Alles erop en eraan. Natte tongzoenen, 3 standjes, pijpen én aftrekken.

Ik plaats dit hier. Iemand anders had het al over een Jenny in dit huis. Maar die spreekt over een dame uit Bolivia, dus zal dat niet diezelfde zijn neem ik aan.
 
Donkere Dominikaanse Jenny lijkt - met kleren aan - te beschikken over een DD of zelfs een E boezem. In haar blootje krimpt die boezem wel in tot een D of een grote C.

Maar niet getreurd: er valt heel lekker met die borsten te spelen, om nog maar te zwijgen van haar superlekkere forse spleet met lippen waar je je heerlijk kunt aan vastzuigen....

Een uitgesproken clitorisknopje heb ik echter helemaal niet kunnen vinden...

Fantastisch speelgoed, met geweldige dijen die je heerlijk fors en wijd mag openwringen....

Geen onvergetelijke meid maar toch een 7 op 10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag maar weer eens langs geweest. Niet veel keus vanavond.
Gelukkig deed Jenna (dus niet Jenny) uit de Dominicaanse Republiek open. Valt mij op dat zij degene is die altijd open doet indien beschikbaar.
Heeft denk ik ook als enigste vaste kamer links bij binnenkomst.
Zeer leuk half uurtje gehad.
 
Vandaag maar weer eens langs geweest. Niet veel keus vanavond.
Gelukkig deed Jenna (dus niet Jenny) uit de Dominicaanse Republiek open. Valt mij op dat zij degene is die altijd open doet indien beschikbaar.
Heeft denk ik ook als enigste vaste kamer links bij binnenkomst.
Zeer leuk half uurtje gehad.
Jenna is ook de enige dame van het huis dat gewillig diep rimt. Echt een aanrader
 
Ben vandaag ook bij Jenny geweest uit de Dominicaanse republiek,
Ik heb eerder een review over Jenny geschreven maar dat was toch een andere op het zelfde adres, deze Jenny had een veel betere service
Vooral pijpen DT ,
Er zijn verhalen over slechte hygiëne,
Dat heb ik zeker niet ervaren, ook geen schimmel gezien.
Wel een oud pand met versleten vloerbedekking maar daar kom ik niet voor.
Prijs/kwaliteit met Jenny een 10.
Ik heb wel een keer een mindere ervaring gehad met een andere Dominicaanse maar zeker niet met deze Jenny
Ik zie nu dat er een Jenna en een Jenny zit op het zelfde adres, alle 2 Dominicaanse dames vergelijkbaar figuur.
Ik heb 2 revieuws geplaatst,
Ik moet ze eigenlijk om wisselen
weet niet hoe dat moet..
Deze rubriek is voor Jenna
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan