Recensie Carla, Aalst vh Geel, Kortrijk, St. Niklaas 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
13/01/23
6
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/playful-and-hot-blonde.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik yeb vandaag deze dame bezocht. Haar profiel is niet helemaal waarachtig. Ze staat niet op alle foto's en ze is geen 35 jaar maar 25. Ze vertelde mij dat ze het account niet zelf beheert.

Maar voor de rest een mooie verschijning. Grote borsten weliswaar niet naturel. Dikke siliconen! Smalle taille en een goeie kont waar je gerust in mag knijpen. Carla knijpt ook graag. Pijpen was met condoom en dat doet ze goed. En terwijl ze mij pijpte likte ze ook mijn ballen. Daarna heb ik even haar lichaam van kop tot teen verkent en zo richting haar natte poesje. En haar even goed stevig gelikt, En haar klitje gezogen. En dat vond ze geweldig. En na het likken heb ik haar stevig geneukt in missionaris. En toen ik mij terug trok na de daad hing het condoom vol Cream!!! En daarna gedoucht. En nog wat over tijd gekletst.
 
Laatst bewerkt:
Een afspraak gemaakt voor vandaag rond 17h. Zoals beloofd nogmaals een sms gestuurd een half uur vooraf ter bevestiging, was OK dus ik op weg. Nogmaals gestuurd toen ik op 100m te voet vh adres verwijderd was, opnieuw een OK gekregen. Bij aankomst gevraagd welke bel ik moest gebruiken en ineens niets meer, vriendelijk gevraagd mij daar niet te laten staan en een minuut later dan maar vertrokken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-french-queen.html
Totale kosten (in euro)
100
Onlangs viel me advertentie van ene zogezegd Franse Carla op. Paar keer gebeld, wordt niet opgenomen, communicatie verder via sms.
Kon tamelijk vlot afspraak maken.
Ontvangt blijkbaar in Gentbrugge, één van de vele zijstraten van de Brusselsesteenweg. Wou hier maanden geleden ook al eens een (andere) dame bezoeken, maar is toen niet door gegaan omdat ze tot 2 keer toe een half uur uitstel wou toen ik er al was. Deze keer lukte het wel.
Een niet onknappe dame komt open doen ... maar totaal niet de vrouw van de advertentie. Wel vriendelijk, maar ze gaf me eerder een Thais/Filippijns/Aziatische indruk door gezicht en gitzwarte haar. Beweerde Italiaanse te zijn, maar in Frankrijk geboren. Yeah right: zo Frans als jij en ik dus.

Verder matige service die totaal niet beantwoordde aan de beschrijving of mogelijkheden van de advertentie. Ik kreeg zelfs een tweede condoom rond mijn twee vingers, nooit eerder meegemaakt ....
Wat mij betreft verder te mijden dus, best mogelijk dat bij een volgende gelegenheid nog een totaal andere dame verschijnt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onlangs viel me advertentie van ene zogezegd Franse Carla op. Paar keer gebeld, wordt niet opgenomen, communicatie verder via sms.
Kon tamelijk vlot afspraak maken.
Ontvangt blijkbaar in Gentbrugge, één van de vele zijstraten van de Brusselsesteenweg. Wou hier maanden geleden ook al eens een (andere) dame bezoeken, maar is toen niet door gegaan omdat ze tot 2 keer toe een half uur uitstel wou toen ik er al was. Deze keer lukte het wel.
Een niet onknappe dame komt open doen ... maar totaal niet de vrouw van de advertentie. Wel vriendelijk, maar ze gaf me eerder een Thais/Filippijns/Aziatische indruk door gezicht en gitzwarte haar. Beweerde Italiaanse te zijn, maar in Frankrijk geboren. Yeah right: zo Frans als jij en ik dus.

Verder matige service die totaal niet beantwoordde aan de beschrijving of mogelijkheden van de advertentie. Ik kreeg zelfs een tweede condoom rond mijn twee vingers, nooit eerder meegemaakt ....
Wat mij betreft verder te mijden dus, best mogelijk dat bij een volgende gelegenheid nog een totaal andere dame verschijnt.
Zou het kunnen dat de dame die verscheen Azumi is? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-young-asian.html zij adverteren namelijk steeds samen en is blijkbaar wel aziatisch :)
 
Zou het kunnen dat de dame die verscheen Azumi is? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-young-asian.html zij adverteren namelijk steeds samen en is blijkbaar wel aziatisch :)
Zou best wel kunnen, Nu in Hasselt en Lanaken.
Deze staat op Lanaken, maar heeft het over appartement Hasselt.

Net bericht gestuurd naar Azumi, maar als naam komt Carol te staan. Snap het niet.
 
Laatst bewerkt:
Niet proberen te begrijpen zou ik zeggen. Zowel braziliaanse als aziatische advertenties zijn zelden betrouwbaar. Men gebruikt dezelfde foto's voor andere dames. Dezelfde afvertenties voor andere dames etc etc. Het zijn dan nog meestal "filiaalsecretaressen" die deze advertenties posten.
 
Inderdaad kloppen de teksten en foto's niet met de omschrijving.
"we can shower together and you can fuck me while I bend over to get the soap haha, a total penetration experience. "
"SEX WITH CONDOM!!!!!!! DON'T ASK WITHOUT THX"
Dus douchen met condoom?
Geen tattoos? check foto's
 
De Carla uit topic #3,5 en 8 is een Française. Ze noemt zich The French Queen. Momenteel adverteert ze op RL onder https://www.redlights.be/profiel/carla-3426/
Dit ziet er mij toch geen Aziatisch type uit!
Heeft er iemand al een recentie van deze Française? St Niklaas is voor mij niet bij de deur. Haar advertentie en foto's spreken mij toch aan. Misschien wachten tot ze in West Vlaanderen met haar poepke blood ligt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan