Algemeen Carmen, Massagewereld, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook bij Carmen geweest.
Fijne massage met alles erop en eraan, mooie meid en wat een body pfff, de foto's liegen niet, mooie curves.
Tijdens het douchen ging ze al helemaal los en na een sensuele massage afgesloten met een spetterend orgasme. Heb geweldig uur met haar gehad.
Die ga ik zeker meer bezoeken.
 
Ben ook bij Carmen geweest.
Fijne massage met alles erop en eraan, mooie meid en wat een body pfff, de foto's liegen niet, mooie curves.
Tijdens het douchen ging ze al helemaal los en na een sensuele massage afgesloten met een spetterend orgasme. Heb geweldig uur met haar gehad.
Die ga ik zeker meer bezoeken.
Je bluft vent. Zij geeft geen orgasmes. Als je haar al überhaupt in het echt hebt ontmoet, kun je ook vertellen wat voor zeer opvallende tattoos zij heeft.
 
?? Indien zij geen orgasmes zou geven zou ze niet lang bij MW werken, is nl. normaal daar, doen alle dames, massage met afsluiting dmv handmatig hoogtepunt, je wordt dus afgetrokken. Hoort standaard bij de massages. En vwb haar tattoos ga je dat maar lekker zelf onderzoeken, kun je je meteen door haar laten masseren en af laten trekken.
 
Carmen is een werkelijk een prachtige Braziliaanse vrouw. Een fantistisch mooi lichaam met de juiste curves. Voor mij een van de mooiste dames die ik ooit heb bezocht. Qua massage was het minder bijzonder maar ik was dermate onder de indruk van haar dat ik alles prima vond. De finale was overigens geweldig met 69 houding met haar prachtige billen voor mijn neus.
Ik denk dat een volgende keer er toch zeker gaat komen.
 
Carmen is absoluut een zeer mooie vrouw. Enige tijd geleden haar bezocht. Helaas was er geen klik en de massage werd zonder oog contact standaard afgemaakt. Blijkbaar slechte dag of geen geluk
 
Terug
Bovenaan Onderaan