Recensie Dani Massagewereld 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roflol73

Newbie
12
20/09/21
4
1
Goedemiddag, is er iemand die al op bezoek is geweest bij Dani van Massagewereld (Nijmegen / Heerlen / Eindhoven)?
Ik kan hier verder nog geen recensie van haar vinden. Dus ben benieuwd naar ervaringen.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/dani/?iid=55720
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Goedemiddag, hierbij een verslag van mijn bezoek aan Dani van Massagewereld in Nijmegen.
Wellicht niet een objectief verslag omdat het voor mij een eerste keer was dat ik een ero-massage (body intensief) onderging.
Ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal.
Door Dani werd ik opgehaald maar helaas niet in een sexy jurkje. Dani is klein en heeft een goed slank figuur. Haar borsten zijn niet echt mar wel mooi in proportie.
Eenmaal op de kamer mocht ik me uitkleden en gingen we eerst samen douchen. Daar had ik eigenlijk wat meer erotische aanrakingen verwacht maar dat bleef een beetje uit. Weet ook niet of dat gebruikelijk is. Wel vertelde ze meteen dat ik alleen maar haar billen en borsten mocht aanraken.
Na de douche kon ik op mijn buik gaan liggen en legde ze eerste een handdoek op mijn rug waarna ze er licht overheen begon te strelen.
Daarna ging de handdoek af en voelde ik de heerlijke warme olie op mijn rug. Na eerst met haar handen gemasseerd te hebben klom ze al vrij snel op mijn rug en voelde ik haar borsten tot in mijn nek glijden. Enig minpuntje was, omdat ze zo slank is, dat haar ribben uitstaken op mijn rug. Dat voelde minder fijn. Datzelfde voelde ik later ook toen ze met haar billen over mijn rug ging. Haar stuitje was overduidelijk aanwezig. Nadat ze een poosje mijn rug onderhanden had genomen kon ik me omdraaien.
En toen zag ik pas dat er een spiegelplafond was. Voor mij was dat een verrassing maar meteen een heel geil gezicht. Dat mooie slanke lichaam van haar kon ik toen mooi over mijn lichaam zien glijden. Mijn jongeheer sloeg ze natuurlijk ook niet over maar die had ze best wat vaker mogen beroeren.
Terwijl ze over me heen gleed had ik een perfect zicht op haar kont en tussen haar bilspleet door kon ik haar lippen ook zien. Dat was een geil gezicht.
Na een tijdje ging ze reverse cowgirl op mijn zitten waarbij ik goed zicht had op haar kont en spleet. Moeilijk om niet even aan te zitten maar ik kon me beheersen. Af en toe had ik haar borsten ook al heerlijk vastgehad. Voor mij een eerste keer dat ik nep-borsten vast heb gehad. Ik vond het niet zo bijzonder. Doe mij maar echte borsten waar je lekker in kan kneden.
Toen het uur bijna voorbij was (had ik zelf niet door) ging ze met haar gezicht van mij af half naast/op mij liggen en begon me af te trekken. Dat kwam voor mij een beetje onverwacht en ik was er nog helemaal niet klaar voor. Wat dan heel slim van haar was was dat ze zachtje ging meekreunen. HEt mannelijk brein werkt dan blijkbaar zo dat het niet lang meer duurde tot ik klaarkwam. Al met al was het heerlijk maar ik denk dat het voor mij bij deze ene keer blijft.
 
Ik ben deze week ook bij Dani geweest. Leuke meid, prima massage maar zonder enige passie. Je lul komt ook pas erg laat aan bod (als in de laatste 3 minuten). Aftrekken doet ze wel kundig en met wat fake gekreun. Moet je van houden.
Er zijn zat collegas die je een veel bijzondere ervaring kunnen bezorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan