Recensie Carmen (Roe), Den Haag, Doubletstraat 37 k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
ben ook bij deze vrolijke dame voor het eerst geweest en echt een topper. rustig en vrolijk doet goed haar best.en ben na dit bezoek de zelfde week nogmaals een bezoek gebracht want ze is zo heerlijk. en dat voor een roemeense waar ik normaal alleen maar slechte ervaringen mee heb.
samen een leuke tijd gehad en ze heeft met van mij ook genoten van de kunsten die we samen deden.
ze zit nu weer in spanje en komt eind van de maand weer terug, dus zal haar snel weer bezoeken. verlang weer naar goede en heerlijke sex met deze spetter is een mooi mens. ga haar snel weer bellen.
 
Ja Carmen is goed … heel goed
Goed dat je aangeeft wanneer ze weer terugkomt. Ga ik haar weer daten
 
pzc een x met haar gedaan.
vond het erg eentonig. gericht op asap klaarkomen. verder aardig in de omgang maar blijft bij 1malig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 12. Carmen, MILF at your Service

Na een hele lange tijd heb ik uiteindelijk ook weer Carmen gezien en kunnen bezoeken.

We hadden een leuk weerzien en verzoening na bijna 2 jaar en dat kon ik wel goed merken want ze begon na het knuffelen meteen gulzig te pijpen waar gewoon geen einde aan leek te komen.

Hierna hebben we slechts een enkel standje gedaan genaamd Missionaris en dat was alles dat ik nodig had want ik kon hier een lange tijd in doorstoten en lekker op haar liggen alsof we een verliefd stelletje waren.

Totaal geen klokkijkster en tijdsdruk en ze laat je heel erg op je gemak voelen.
 
Carmen vandaag constant bezet maar rond 17.45 uur ging het gordijn open. Ik vroeg nog hoelaat ze was begonnen en ze zei 12.00 uur maar toen ik er iets na 15.00 uur was heb ik haar nooit gezien achter het raam.

Sex was erg goed en in missio klemde ze mijn benen waardoor het erg intiem werd en dat bespoedigde mijn zaadlozing. Carmen is echt geweldig en aardig bovendien.
 
lees eens de berichten van 17 maart en 19 april dan heb je het antwoord;);););) en apps werken gewoon zeker verkeerd nummer wat jij heb.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd Carmen weer eens bezocht en voor de eerste keer PZC bij haar besteld vorige 2 keren waren allebei MC ..ze doet het met veel variatie,likt je ballen en met haar tong speelt ze met je eikel maar die lange diepe halen zijn toch echt het lekkerst,CIM zit er niet in bij haar ..vind ze niet lekker😄
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Na de vele positieve en enthousiaste berichten over Carmen ben ik gisteren einde middag bij haar geweest. Bij binnenkomst een hartelijk groet van haar. Spreekt goed Engels. Had gekozen voor massage en pzc. Wilde wel even meemaken hoe zij een blowjob deed nav alle berichten. Niets teveel daarover gezegd. Het was hemels vooral wanneer ze mij bewerkte met haar tong. Het tempo versnelde zij en dan weer het gas terugnemen. Tot ik het niet meer kon houden. Dit doen niet veel dames en absoluut geen klokkijkster. Ook een after talk is fijn met haar geen gedoe dat ze je deur uitkijkt oid. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan ook met intiem erbij. Misschien wel weer volgend weekend. 😉
 
Kom net van Carmen vandaan. Moest even wachten want ze was zoals zo vaak bezet en daarna naar binnen. Ze was verbaasd dat ik nat binnenkwam en keek daarop even naar buiten en zag nattigheid. Ik zeg kom ik eens in Den Haag en dan uitgerekend nu regen na lange droogte en mijn paraplu had ik dus niet bij me.

Bij Carmen kom ik al vaak want ze levert goede service zonder tijdsdruk en ze doet lekker mee Eerst staande lichaamsverkenning met zoenen en daarna op bed heeft ze me verdienstelijk gepijpt. Daarna mocht ik haar beffen waar ze zichtbaar van genoot. De vorige keer in de missio klemde ze mijn voeten. Dit voelde zo aangenaam en intiem dat ik haar verzocht dit nogmaals te doen. Carmen heeft een aantrekkelijk lichaam en als ik op haar lig kijk ik in de spiegel hoe ik met haar bezig ben want dat geeft me wel een kik. Alleen dit standje aangehouden en op een gegeven moment voelde ik mijn zaad borrelen tot ik uiteindelijk het condoom volspoot. Nog wat gekletst en zeer tevreden weer vertrokken na deze heerlijke neuksessie.

Nb: ze vertelde best veel te hebben gewerkt en daarom is ze morgen vrij en dat lijkt mij een verstandig besluit want ze maakt best veel uren en heeft veel klandizie dus een dagje rust zal haar goed doen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag Carmen weer bezocht. Ze had het rustig zei ze en was niet van plan het laat te maken met zo weinig animo. Dit keer als extra pijpen zonder. Carmen doet dat lekker rustig en lang ook. Moest haar laten stoppen anders bleef ze maar doorgaan en ik wilde haar ook wel even neuken. Ze voelt best strak aan en geeft je alle tijd en lijkt er zelf ook van te genieten en dat bevordert de geiligheid. De missio geniet mijn voorkeur waarbij ze weer mijn benen klemde wat mijn zaadlozing weer versnelde. Leuke meid en communiceert makkelijk. Ik kom best vaak bij haar en ze is vaak en lang bezet dus dat zegt dat ze haar werk goed doet. Ze geeft goede service want (tong)zoenen en beffen zijn inclusief.
 
Carmen zondag middag weer is bezocht,ze is idd verkast naar nummer 35(ingang op nummer 33)
Ze gaf aan dat dit haar vaste stek word,ff niet opgelet of het kamer 1 of 2 was.
 
ze heeft vaste klanten waardoor het gordijn zelden open gaat.. maar de laatste maanden gewoon aanwezig maar nooit op maandag.
 
Weinig aanbod van dames vanmiddag maar gelukkig Carmen present en toen haar gordijn openging gelijk naar binnen gegaan. Carmen is altijd top en bijzonder aardig. Ze doet lekker mee waardoor mijn zaadlozing werd bespoedigd.

Nb: de 24e wilde ze weg voor ongeveer 2 weken
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond Carmen voor het eerst bezocht. Bezoek begon een beetje raar, ze dacht dat ik de weg kwijt was in het pand, toen ik aangaf mijn weg wel goed te weten daar zei ze opeens dan heb je Maria hier vaak bezocht. Het bleek dat ze het inderdaad had over de Roemeense Maria die ik vaak in dat pand bezocht heb. Tja hoe kan ze dat weten, Maria is al zeker 2 jaar weg. Ik kan me Carmen niet zo goed herinneren, is me pas opgevallen door de recensies hier, werkt ze al zolang in de Doub?. Helaas kon Carmen niet veel vertellen over Maria op dit moment. Afijn ik was wat in de war maar mezelf snel herpakt en overgegaan voor wat ik kwam. Na de wasbeurt eerst staand verkennen voor ze op bed plaats nam om gelikt te worden. Langdurig liggen likken, nog 2 vingers erin mogen stoppen, ze kwam klaar. Daarna zeer goede pijpbeurt, haar in 69 verder gebeft, ik kwam iets te snel. Daarna nog in het Spaans wat gekletst, ze vertelde me 10 jaar in Spanje te hebben gewoond. Voldaan vertrokken.
 
Laatst bewerkt:
dat is niet waar. ze werkt niet op maandag en dan zit deze houder ook gewoon aan het raam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan