Recensie Carmen (Roe), Den Haag, Doubletstraat 37 k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb haar in Alkmaar vele keren bezocht op de Achterdam. Ik had dat ook met haar, zoals aantrekkingskracht voelen, respect hebben, etc. Ik vond het heel plezierig met haar. Dus mijn vraag was meer hoe heb je concreet dat extra zetje gegeven om haar vriend te worden?
 
mdr heeft letterlijk een week pas een account en post dit soort berichten. klinkt meer als een jaloerse geobsedeerde persoon.
 
Zit over mij niet in en ik zal mijn account snel verwijderen. Degene die oprecht geïnteresseerd was, weet nu dat ze niet meer komt. Niet meer en niet minder dan dat.
 
Zit over mij niet in en ik zal mijn account snel verwijderen. Degene die oprecht geïnteresseerd was, weet nu dat ze niet meer komt. Niet meer en niet minder dan dat.
MDR : je zult begrijpen dat je met jouw bekendmaking geen vrienden op de site maakt.

Maar bedankt dat je dit heugelijke nieuws ,voor jou en Carmen, met ons deelt.

Een ieder weet nu dat jullie hopelijk een fijn, goed en gelukkig leven samen tegemoet gaan.

Het is Carmen (en jou gegund).

Van harte ! 🥳
 
Bedankt voor je bericht. 🙏 Het onderscheid je van anderen.

Dat ik op dit Forum ben gaan lezen heeft te maken met de vele lange gesprekken, die ik met haar over deze branche heb gehad. Ik probeer het te begrijpen. De motivatie om de stap te maken, maar ook hoe je jezelf staande kunt houden. Jezelf in de spiegel kunt aankijken en de volgende dag weer "moet" gaan, om te kunnen overleven.

Dat ik op dit forum geen vrienden maak, is ook niet waar ik naar opzoek ben. Sommige schrijven oprecht, alsof het een vleeskeuring betreft. Het gaat niet meer over mensen. Hoe maf kun je zijn. Als je dit nodig hebt om aan je gerief te komen, toon dan in ieder geval gepast respect.

(Het zo wat zijn als deze dames een forum zouden beginnen en hun klanten zouden bespreken.)

Nogmaals, bedankt voor je bericht. Ik gun jou, dat er een dag komt dat geen gebruik meer hoeft te maken van de dienstverlening en het kan delen met een lieve vrouw. Inmiddels heb ik mijn account opgezegd, maar dat duurt 24u.
 
(Het zo wat zijn als deze dames een forum zouden beginnen en hun klanten zouden bespreken.)
Dit lid zal het niet meer lezen maar er is inderdaad een forum waar dames onderling over hun klanten praten...

//Edit mod: topic gaat op slot. Mochten er in de toekomst ontwikkelingen zijn, rapporteer topic dan maar, we zullen deze dan heropenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan