Algemeen Carnac, Ingelmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deket

Wandelaar
Forumpionier
96
07/07/21
57
In Ingelmunster vond je misschien wel het beste bordeel van Vlaanderen. De Carnac. Nu alleen nog hotel maar toen leuke,jonge mooie meiden, dus deketmeiden. Bijna allemaal Belgische. Nederlandstalige was een vereiste door het Oostendse koppel ,de eigenaars van de Carnac waarvan de blonde vrouwelijke helft beeldschoon was, of nog is.
Overdag gewoon bordeel ,en na de avond Ook nachtclub.
Echt zonde dat Justitie dat bordeel sloot.
Was geen sprake van vrouwenhandel en gedwongen prostitutie. Heb er zelf vele mooie momenten beleefd. Geile service altijd,ook geen taboes. Echt spijtig. Zeker omdat er andere prioriteiten zijn waar justitie zich beter mee zou bezig houden
 
Slechtste ervaring ooit in dat kot gehad, dus smaken verschillen uiteraard : D
Dan zal dit op het laatste voorgevallen zijn. Toen kwamen er wat mindere en ook buitenlandse.
Waar ik niet mee wil beweren dat buitenlandse minder zijn he,maar de toppers weken uit naar bv Zulte en zelfs tot in Gent
Met wie had je de slechte ervaringen? Indien je werknaam niet meer herinneren kan,dan beschrijving?
Was wel de regel dat de meisjes Nederlands konden
 
Ik heb er vroeger ook 2x langs geweest (2x verschillende dames). De namen ben ik helaas vergeten (ik schat dat dit al 12 jaar geleden is). De eerste betrof toen een dame van 30-35, blond-brunette met een c-cup, vlaamse dame. De 2de was een jonge deerne (20-25) met bewerkte cup, blond lang haar, ook vlaamse dame, rookster. Ik denk dat deze laatste richting zulte/gent is opgegaan (hoorde ik toen die tijd zeggen, maar nooit meer tegen gekomen).
 
Oostendse Stefanie vond ik een topper
En de jonge blonde deerne hier beschreven had als werknaam Bionda
Later indeed gaan werken in een bar te Zulte en daarna deed ze privéontvangst met haar vriendin te Gent. Bionda vond ik echt een heel lief meisje en voor veel te vinden
 
Wie is die Stefanie?
We moeten uiteraard de privacy respecteren
Maar kan wel kwijt dat zij kapster was in Oostende en dat ze slank was,misschien nog en lang donkerblond haar droeg. Alsook bedreven in haar vak en dan bedoel ik niet haar knippen 👍
De eerste keer dat ik haar zag lag ze te neuken met een klant aan de trap. Bleek een fetisj van de klant te zijn
 
Betreffende de aanvragen moet ik jullie teleurstellen, namelijk ben ik niet meer in bezit van de coördinaten van de meisjes daar.
Heb 2 keer mijn phone verloren door diefstal. 1 keer in Rio tijdens WK 2014. En eenmaal tijdens een operatie in de Klina. (Kliniek)
Nu heeft een kennis mij de raad gegeven altijd backupgegevens te zetten op lijn laptop wat ik ook deed.
 
Nu de "werknamen" hier gevallen zijn, komt het weer in mijn geheugen dat het Stefanie en Bionda waren met wie ik enkele malen afgesproken had in de tijd. Iemand die weet of ze nog "actief" zijn (en indien ja: waar?) Stefanie idd iemand die de "job" uitstekend deed.
 
Oostendse Stefanie was mijn eerste dvp ooit. Een erg knappe vrouw, bedreven in haar vak. Fijne blonde high class lolita. Wel soms een beetje afstandelijk misschien, maar dat deerde me niet. Ik bezocht haar in 2016 bij Privé Kelly in Lendelede. Toen het daar sloot is ze gestopt denk ik. Nooit meer iets van gehoord. Jammer dat ik toen niet wist dat neuken op de trap mogelijk was, is ook een fetish van mij 😏
 
Oostendse Stefanie was mijn eerste dvp ooit. Een erg knappe vrouw, bedreven in haar vak. Fijne blonde high class lolita. Wel soms een beetje afstandelijk misschien, maar dat deerde me niet. Ik bezocht haar in 2016 bij Privé Kelly in Lendelede. Toen het daar sloot is ze gestopt denk ik. Nooit meer iets van gehoord. Jammer dat ik toen niet wist dat neuken op de trap mogelijk was, is ook een fetish van mij 😏
Heb die destijds ook bezocht in Lendelede bij privé Kelly. Vertelde toen eens dat ze bij de politie wou gaan 👮🏻‍♂️. Ook nooit meer terug gezien. Jammer. Daar bij privé Kelly toch wel leuke dames gebeukt (sharon, bianca, stefanie, marie, ook nog een enonygirl die steeds supergeil was).
 
Daar bij privé Kelly toch wel leuke dames gebeukt (sharon, bianca, stefanie, marie, ook nog een enonygirl die steeds supergeil was).
Absoluut, zaten echt wel een paar toppers daar. Ik kan me haar naam niet meer herinneren maar die ebony was idd ook ferm de moeite. Helaas allemaal van de radar verdwenen, behalve Sharon, maar die is wat te oud voor mij.
 
Super dames, no doubt! Bianca, Sharon……… Die ebony dame was Amina volgens mij, ook een topper. Vroeger was het toch veel beter. Ik had mij altijd voorgenomen niet de ouwe zak te worden die zei dat vroeger alles beter was but here I am……..
 
Super dames, no doubt! Bianca, Sharon……… Die ebony dame was Amina volgens mij, ook een topper. Vroeger was het toch veel beter. Ik had mij altijd voorgenomen niet de ouwe zak te worden die zei dat vroeger alles beter was but here I am……..
Ja klopt amina dat waren nogal tijden maar sharon en marie zijn er nog marie is nu xena .Is nu mijn vaste dame ken ik al 8 jaar beter ga ik niet vinden 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan