Recensie Carol, House of Pleasure, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelvrind

Wandelaar
53
27/10/21
73
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
In het weekend zonder afspraak naar HOP getogen. Gekozen voor Carol, ik kende haar nog van een tijd terug. Vreemd dat er geen recensie van haar te vinden is.

Ze ziet er lekker uit, een echte colombiaanse, volle lippen en prachtige billen. Ze spreekt redelijk goed engels en is makkelijk in de omgang, vrolijke meid.

zoenen vol passie, pijpen goed, liet zich uitgebreid likken met screaming orgasme tot gevolg. diep vingeren was een no go. Ze houdt van alle standjes, grieks uitgezonderd.

In total een goeie wandeling waarbij al mijn needs werden bevredigd.

Herhalingsgevaar; zou zo maar kunnen.

groetjes

Wandelvrind
 
Effe een vraagje. Op de website van House of Pleasure staan letterlijk tientallen dames. Bij vandaag aanwezig staan er een handvol.
Zijn al die andere dames dan effectief "ooit" aanwezig?
Of zijn dat dames die ooit aanwezig geweest zijn maar nu as al lang terug naar Litouwen of Estland zijn, maar de foto is "blijven plakken" op de site van HOP?
 
Effe een vraagje. Op de website van House of Pleasure staan letterlijk tientallen dames. Bij vandaag aanwezig staan er een handvol.
Zijn al die andere dames dan effectief "ooit" aanwezig?
Of zijn dat dames die ooit aanwezig geweest zijn maar nu as al lang terug naar Litouwen of Estland zijn, maar de foto is "blijven plakken" op de site van HOP?
Eigenlijk meestal dat laatste, er staan wel dames op die wel eens (of regelmatig) terug keren, maar het overgrote deel zijn gewoon dames die er ooit aanwezig geweest zijn.
Afkomst die er bij staat zou ik me overigens ook niet te veel van aantrekken.
 
Eigenlijk meestal dat laatste, er staan wel dames op die wel eens (of regelmatig) terug keren, maar het overgrote deel zijn gewoon dames die er ooit aanwezig geweest zijn.
Afkomst die er bij staat zou ik me overigens ook niet te veel van aantrekken.
Ja, dat vreesde ik dus al. Ik ga dus nog lang wachten tot blonde Alice uit Estland terug is 😳

Tenzij ik bel naar HOP, dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk te horen dat ze aanwezig is en dat ik moet afkomen… tot ik dan voor de deur sta, dan is ze net "busy" of "just gone home" 😂
 
Als je belt naar HOP krijg je naar mijn ervaring eerlijk te horen wie er is.

Tja, wat betreft van de lijst van alle dames is het inderdaad zo dat er een heel aantal op staan die al lange tijd niet meer geweest zijn. Maar er zijn er ook een aantal die wel regelmatig terug komen.
Het beste is gewoon bellen en vragen welke dames er zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2290521-carol
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week zaterdag naar HoP gegaan rond 22:00.
Uit vier dames die beschikbaar waren gekozen uit Carol.
Zeer leuke dame die verassend goed engels spreek vergeleken met de meeste latina's.
Ook al vond ze zelf van niet.
Ze is heel enthousiast met pijpen en vind dit ook leuk om te doen vertelde ze mij.
Ook het tongzoenen doet ze vol overgave. Achteraf nog een leuk gesprek met haar gehad.
Zeker de moeite waard om deze dame eens te bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan