Recensie Carolina, Alkmaar,2pg2,t4

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miamor

Vaste klant
164
31/01/22
1.827
4
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
In een ander draadje werd vermeld dat deze dame Ida zou zijn. Wellicht is ze dat ook, maar aan mij stelde ze zich voor als Carolina. Deze kleine, mollige, ongeveer 1.60m "lange" dame voorzien van een C-cup heb ik vanmiddag bezocht. Ze is niet mijn eerste keus, maar Sara en Erika waren er niet en de weinige andere dames spraken me niet aan. Ik had al wat heen en weer gelopen in de hoop een pareltje ter vervanging van voornoemde dames te treffen, maar dat gebeurde niet. Ik had toch wel de nodige spanning die er uit moest en ging daarom in op het aanbod van Carolina om een lekkere blow- en handjob te krijgen. De dame kleedde zich geheel uit en nam plaats op het bed. Ze laat wel een en ander toe qua zoenen op het lichaam, maar verder geen initiatief van haar kant. Uiteindelijk kwam ze naast me zitten (ze was niet te verleiden tot een 69) en bracht me naar de finish. Ik was gefinished en dat was het dan ook. Geen herhalingsgevaar. Op weg naar huis zag ik op D2 een aantrekkelijke dame zitten (had ik die maar eerder gezien); overigens niet de Maria/Gisele die daar voorheen zat
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan