Recensie Cataleya, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.670
02/07/21
3.987
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3355375-cataleya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Cataleya, een "New Spanish Girl" zoals ze nog steeds in haar advertentie zegt, heb ik weken terug een keer bezocht en nu is ze weer terug. Ze ontving toen in een hotel in het oosten van de stad en daar zal ze ongetwijfeld niet meer ontvangen ivm de irritante bedden. Ze moest me ophalen bij een gesloten deur in het hotel en ze was waarschijnlijk mede daardoor zeer casual gekleed. Wel was direct zichtbaar dat het de jonge meid van de advertentiefoto's is.
Op de kamer aangekomen eerst de financiële zaken afgehandeld en een douche gepakt. Terug uit de douche had Cataleya haar casual outfit ingewisseld voor volledig niets en huppelde ze vrolijk naakt de kamer door en showde haar lekkere lichaam. Op de foto's zijn de meeste tattoos al behoorlijk zichtbaar, maar ze heeft ook nog een flinke onder haar borsten en helaas een verre van mooie, dus tattoo haters wees gewaarschuwd.
Ik kreeg de opdracht ontspannen op bed plaats te nemen en we begonnen heerlijk te zoenen. Tijdens pzc waarschuwde ze niet direct in haar mondje of gezicht te komen, want dat zou extra kosten. Zo snel kom ik nu ook weer niet, dus dat was geen direct gevaar. Na een tijdje vond ik het tijd om ook even van haar te proeven en dit was geen probleem en leek ze ook wel te waarderen.
Verschillende standjes waren geen probleem en ze doet actief mee. Hier kwam wel het probleem van het bed om de hoek: het bed betrof meer een soort houten plank waarop twee matrassen lagen en die matrassen verschoven alle kanten op. We hebben vooral geprobeerd er om te lachen en standjes te zoeken waar het minder een probleem was, maar dit maakte het toch verre van een ideale situatie. Als afronding kon ik heerlijk over haar strakke lichaam komen.
Nadat ik weer een douche had genomen zat ze in het raamkozijn een sigaret te roken. Dat ze rookt had ik tijdens het tongzoenen (of de rest van de ontmoeting) niets van gemerkt.

Ik heb Cataleya ervaren als een leuke jonge meid waar je een goed ontspannen uurtje mee kan beleven.
 
Begrijp dat ze haar tarieven heeft "verlaagd" @Deckx ? Vorige keer vroeg ze eerst 250, toen vrij snel erna 200, maar dat was een "starttarief".

Nu dus 200 incl. PZC , (tong)zoenen en COB?

Leek me echt een beauty, maar was mij teveel geld. Nog steeds, maar 200 lijkt nog altijd "de standaard" bij velen.
 
Een verandering van tarieven weet ik verder niets van, het was gewoon 200 zoals in de advertentie. Via whatsapp had ik gevraagd wat er inclusief was in de uurprijs en hierop antwoordde ze: "Includes erotic massage, kisses, natural French, sex...". Hiermee bevestigde ze PZC en verder niet meer doorgevraagd. De cob was met toestemming, maar niet specifiek vooraf gevraagd. Of de kisses met tong zouden zijn ook niet specifiek gevraagd. Geen idee of ze bij andere bezoekers andere grenzen hanteert.

De 200 is ondertussen wel de standaard geworden, zeker voor dergelijke jonge dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan