Recensie Catalina, Almelo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
20+
Lichaamsbouw
Atletisch
Nu bekend onder naam CATALEYA! Cataleya
Ik heb haar al paar keer bezocht over afgelopen 3 jaren. Gezien haar enthousiasme is herhaling vanzelfsprekend geworden. Onderstaande kan worden gezien als een samensmelting van de ervaringen tijdens verschillende bezoeken, geschreven in een moment van inspiratie.

Het begon met een warme ontvangst, waarbij zij mij verwelkomde in een uitdagend, kinky outfit dat niets aan de fantasie overliet. Haar lichaam was een perfecte mix van vrouwelijke elegantie en kracht, met als onmiskenbaar hoogtepunt haar grote, dikke pik die al half hard tussen haar benen hing. Het was meteen duidelijk dat dit een avond zou worden waarin grenzen verkend en verlegd zouden worden.
We kwamen dichterbij, onze lippen vonden elkaar in een intense tongzoen vol verlangen. Terwijl onze tongen met elkaar dansten, lieten onze handen over elkaars lichaam glijden, tot ze bij onze groeiende pikken belandden. Het voelen van haar dikke pik die onder mijn aanraking steeds harder werd, terwijl zij op haar beurt mijn opwinding voelde toenemen, deed een golf van genot door me heen trekken.
Zonder woorden ging ik op mijn knieën, greep haar stevige lengte en bracht mijn lippen naar de top. Eerst voorzichtig, maar al snel met meer durf, nam ik haar volledig in mijn mond. Diep, dieper, tot mijn keel zich aanpaste en ik haar volledige lengte en dikte kon verwerken. Mijn ogen traanden, maar ik bleef gaan, genietend van het gevoel van haar dikke pik die mijn keel streelde. Het keelslijm dat zich vormde, werd het perfecte glijmiddel, toen draaide ze me om en zonder aarzeling duwde ze haar dikke pik in mijn kont. Eerst langzaam, maar al snel in een stevig ritme, waarbij ze me in verschillende standjes nam. Van doggy tot missionary, elke positie bracht een nieuwe sensatie. Ik voelde me compleet overweldigd door haar dominantie en de manier waarop ze mijn lichaam bespeelde.
Na een tijdje besloten we van rol te wisselen. Nu was het mijn beurt om haar te nemen. Ik gleed in haar kont, terwijl ik tussendoor haar dikke pik in mijn mond nam, afwisselend neukkend en zuigend.
Het was een heerlijke afwisseling van controle en overgave. Maar zij wilde meer en al snel nam ze het weer over Ze duwde me op mijn rug en neukte me hard en snel, totdat ze met een diepe kreun haar warme lading in mijn kont spoot. Ik dacht dat het voorbij was, maar toen voelde ik haar hand. Eerst een vinger, dan meer, totdat haar hele vuist diep in me zat. De intensiteit was overweldigend, een mengeling van pijn en extase. En toen, precies op het juiste moment, kwam ik klaar-spetterend, heftig, volledig overweldigd door alles wat ze me had gegeven.
Het was een avond van totale overgave, waarin we elkaar tot het uiterste hadden uitgedaagd en beloond. En toen ik daar lag, uitgeput maar voldaan, wist ik één ding zeker, dit was niet het laatste bezoek.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan