Recensie Celeste, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack217

Vaste klant
196
25/10/21
108
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amsterdam/2478797-celeste
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend een heerlijk samenzijn gehad met deze zuid Amerikaanse. Ze spreekt bijna geen Engels maar met Google vertaal kom je best ver. Ze lijkt zeker op de foto's. Bij aankomst in het centrum laat ze je eerst aan de overkant wachten en doet daarna de deur pas open. Klein van stuk, lekkere grote borsten. Ze wilde wat extra hebben voor tongen en pzc. Vandaar dat het 130 was. Wat betreft het intieme gedeelte laat ik dat tussen ons, maar er was geen glijmiddel nodig. 😉
 
Laatst bewerkt:
Enkele jaren geleden al eens met Celeste afgesproken maar wilde altijd terug voor meer. Ten lange leste stond haar ad weer online en heb ik mijn kans gegrepen. Communicatie was goed en helder (ik kon zelfs iets eerder bij haar terecht), en dame is die van de foto's; Celeste is een lieve vrouw met een errug lekker lichaam waar je volop van mag genieten.
Ben eerst lekker diep gepijpt en uitgebreid met haar tieten gespeeld, alvorens Celeste op haar rug ging leggen en ik haar enthousiast heb gebeft, wat goed beviel. Daarna in missio (een van de meer intense in mijn wandelcarrière) en vervolgens in doggy geneukt en snoeihard gekomen.
Ze is nog maar een maandje in NL en gaat dan weer terug naar Argentinië, dus zie je kans schoon als ze je aanstaat.
 
Ik heb Celeste bezocht net voor de jaarwisseling. Communicatie was vlot en helder via whatsapp, op locatie ging het wel maar da's meer vanwege mijn Spaans en Portugees dan haar Engels. Videoconfirmatie was geen enkele issue. Bij ontvangst kwam een breed lachende, kleine Latina mij van beneden halen. In de lift naar boven begon ze al met me te vozen.

Zoals hierboven staat heeft ze goede neppers, een heerlijk lichaam en een prachtige kont. Ze vroeg mij nog of ik de gordijnen/lamellen open wilde hebben of niet (ze ontvangt in vrij hoog gebouw), ik hou wel van dames met zulke ideeën. Verder ging het zoenen, pzc, vingeren e.d. allemaal heel natuurlijk. Uiteindelijk heb ik d'r koppie ondergespoten en ben ik voldaan naar huis gegaan. Helaas heb ik haar daarna niet meer online gezien. Heel jammer want voor een goede ervaring tegen een prima prijs zit je bij haar aan 't juiste adres.
 
Ze is niet zo lang na de jaarwisseling weer vertrokken. Meeste recente bezoek van mij (rond kerst) zei ze al dat ze niet zo heel lang meer in NL zou zijn, maar info over een eventuele terugkeer heb ik niet vernomen.
 
Celeste is sinds kort weer in het land, ik ben afgelopen vrijdag bij haar geweest. Tja, wat kan ik nog zeggen? Celeste blijft consistent een van de fijnste DvP's die ik tot dusver heb mogen meemaken, in zowel haar dienstverlening als in omgang & communicatie. Als trouwe klant kreeg voor dit bezoek zelfs 20 euro korting! Ik heb met haar een goede klik, dat maakt de sessies natuurlijk alleen maar beter; maar Celeste gaf ook aan dat ze fijn vind om een vaste clientèle te hebben met wie ze bekend is en van wie ze weet wat ze kan verwachten.
Ze blijft tot circa eind mei in het land, dus laat die kans niet schieten zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan