Celstraffen geëist voor mannen die ontucht pleegden met minderjarige Roosendaalse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dom dat al die figuren met tikkies betaalden. Geen sympathie, natuurlijk.

Nee,

Er ligt volgens mij een ontzettende druk op banken om verdachte transacties bij te houden of zelfs te melden. Als iemand zakelijk met een prive rekening bezig is dan moeten die bedragen echtwel opvallen. Zeker als het om tien tikkies op een dag gaat van ieders, wat, € 150 ~ € 250 per stuk?

Nee,

Er ligt volgens mij een ontzettende druk op banken om verdachte transacties bij te houden of zelfs te melden. Als iemand zakelijk met een prive rekening bezig is dan moeten die bedragen echtwel opvallen. Zeker als het om tien tikkies op een dag gaat van ieders, wat, € 150 ~ € 250 per stuk?
Maar waarom zou je als klant uberhaupt niet gewoon contant betalen? Laat iemand dat maar aan jou koppelen.

Het is walgelijk om te te lezen. Ik stel mij ook de vraag waar de ouders van die meisjes waren. Ik zou toch willen weten waar mijn dochter rond hangt en met wie.

IK vind het wel jammer om te lezen dat de meeste reacties neer komen op wie betaald er nu niet cash. Dat kinderen misbruikt zijn en uitgebuit is precies bijzaak.

Laatst bewerkt:
Ik ook niet en ook niet als ik vermoed dat ze minderjarig is. Dan maak ik gelijk een melding bij de instanties. Ik kan daarom ook niet begrijpen waarom die kerels daar niks van af wisten.
IK heb ooit een docu gezien op de duitse tv over een sugar-dating website. Een onderzoeks journaaliste had daar 2 accounts aan gemaakt 1 als klant en 1 als sugar-babe, met fotos van haar van toen ze 16 was. leeftijdsverificatie was er niet enkel bent u 18 of ouder?

Als ze met mannen in gesprek kwam gaf aan 15 te zijn. De meeste haakte wel af. 2 wouden wel spreken over de problemen van het sugar-dating platform via chat.

Ze heeft met 1 man ook fysiek afgesproken in een park. die als reactie gaf op het feit dat ze 15 was : dat is geen probleem ik heb al met meisjes afgesproken die 14 waren. Als ze hem daar mee face 2 face mee confronteerde zag hij daar geen kwaad in.

Het is walgelijk om te te lezen. Ik stel mij ook de vraag waar de ouders van die meisjes waren. Ik zou toch willen weten waar mijn dochter rond hangt en met wie.

IK vind het wel jammer om te lezen dat de meeste reacties neer komen op wie betaald er nu niet cash. Dat kinderen misbruikt zijn en uitgebuit is precies bijzaak.

Spreekt voor zich dat misbruik van kinderen verschrikkelijk is. Verontwaardiging uiten voegt weinig toe. Dat andere onderwerp daarentegen weer wel.

Ik denk dat we als wandelaars meer beducht moeten zijn op dit soort praktijken. Als je vermoedt dat de dvp minderjarig is gelijk de instanties bellen. Dat scheelt al een hele slok op een borrel. En zo wordt kindermisbruik al bij de poort aangepakt en kunnen de daders sneller vervolgd worden.

Terug
Bovenaan Onderaan