Censuur in opdracht van dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.698
02/07/21
7.069
31
Met verbasing zie ik dat twee berichten van mij net op verzoek van de besproken dame verwijderd zijn. Daarbij schrijft de moderator aanvullend dat het onderwerp ook verder niet meer besproken mach worden.
Vlgs mij had ik alleen aan de medewandelaars gevraagd of zij haar borsten van moeder natuur of van de doctor heeft. Aan mijn tweede berichtje kan ik mij niet meer herinneren.
Gaan wij hier dus nu met grote stappen hookers achterna?
Ik zou het evt nog kunnen begrijpen, als ik iets negatiefs over haar gezegd had. Maar ik ken de dame helemaal niet en heb alleen vragen gesteld. Verboden vragen dus!
Ik vind dat wel heel bijzonder!
 
Laatst bewerkt:
Met verbasing zie ik dat twee berichten van mij net op verzoek van de besproken dame verwijderd zijn. Daarbij schrijft de moderator aanvullend dat het onderwerp ook verder niet meer besproken mach worden.
Vlgs mij had ik alleen aan de medewandelaars gevraagd of zij haar borsten van moeder naruur of van de doctor heeft. Aan mijn tweede berichtje kan ik mij niet meer herinneren.
Gaan wij hier dus nu met grote stappen hookers achterna?
Ik zou het evt nog kunnen begrijpen, als ik iets negatiefs over haar gezegd had. Maar ik ken de dame helemaal niet en heb alleen vragen gesteld. Verboden vragen dus!
Ik vind dat wel heel bijzonder!
Verschiet jij daarvan?🤣
 
Had die melding ook, had recent ook in dat topic gepost. Dame zou andere locatie hebben, las ook reactie van iemand die schreef dat ze inzit/inzat over haar veiligheid. Ik interpreteer het zo dat dame niet aan grote klok wil hangen waar ze nu zit. Ik kan dat dan wel begrijpen.
 
Met verbasing zie ik dat twee berichten van mij net op verzoek van de besproken dame verwijderd zijn. Daarbij schrijft de moderator aanvullend dat het onderwerp ook verder niet meer besproken mach worden.
Vlgs mij had ik alleen aan de medewandelaars gevraagd of zij haar borsten van moeder naruur of van de doctor heeft. Aan mijn tweede berichtje kan ik mij niet meer herinneren.
Gaan wij hier dus nu met grote stappen hookers achterna?
Ik zou het evt nog kunnen begrijpen, als ik iets negatiefs over haar gezegd had. Maar ik ken de dame helemaal niet en heb alleen vragen gesteld. Verboden vragen dus!
Ik vind dat wel heel bijzonder!
Ik had precies hetzelfde bericht over dezelfde dame. Beetje raar
 
Met verbasing zie ik dat twee berichten van mij net op verzoek van de besproken dame verwijderd zijn. Daarbij schrijft de moderator aanvullend dat het onderwerp ook verder niet meer besproken mach worden.
Vlgs mij had ik alleen aan de medewandelaars gevraagd of zij haar borsten van moeder naruur of van de doctor heeft. Aan mijn tweede berichtje kan ik mij niet meer
deze ?

zie ik gewoon staan.
 
Je kunt altijd vragen waarom iets verwijderd is, zonder direct te vermoeden dat er sprake is van "censuur", voor hetzelfde geld is er een foutje gemaakt.. We blijven mensen he.

@Whosyourdaddy je insinuaties omtrent belangenverstrengeling schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
Dat kan.
Als dat zo overkomt, excuses.
Ik wacht wel nog altijd op sancties ivm die bedreigingen aan mijn adres door die 2 klojo's.
Je weet wel ,over "spijtig dat je geen moordenaar bent"
Lijkt me genoeg voor een permanente ban omdat het letterlijk een doodsbedreiging was.
 
Dat kan.
Als dat zo overkomt, excuses.
Ik wacht wel nog altijd op sancties ivm die bedreigingen aan mijn adres door die 2 klojo's.
👍

Ons sanctiebeleid staat duidelijk uitgelegd in de forumregels, we hebben de rest van het forum ook niet geïnformeerd toen jij een waarschuwing hebt ontvangen, dus zolang de genomen maatregelen géén forumban betreffen worden deze enkel met het betrokken lid besproken en niet met de hele club.
 
👍

Ons sanctiebeleid staat duidelijk uitgelegd in de forumregels, we hebben de rest van het forum ook niet geïnformeerd toen jij een waarschuwing hebt ontvangen, dus zolang de genomen maatregelen géén forumban betreffen worden deze enkel met het betrokken lid besproken en niet met de hele club.

Ok dat is duidelijk.
Vraag me dan gewoon af hoe erg het moet worden voor een ban
Maar soit ik weet genoeg.
 
Moderatoren/admins hier zijn waarschijnlijk vrijwilligers. Mogelijk staat de website ook gewoon op de naam van hun.

We hebben ons gewoon aan de wet te houden, wil een dame vanuit het oogpunt van privacy iets niet online hebben, moet het verwijderd worden.

Hier zijn korte lijntjes, bij Twitter, xhamster, 9gag of wat dan ook zijn die veel langer en is niemand hoofdelijk aansprakelijk of hebben een aantal juristen in dienst. Het is dus veel makkelijker om een straf op te leggen.


't Is naait aans....
 
Moderatoren/admins hier zijn waarschijnlijk vrijwilligers. Mogelijk staat de website ook gewoon op de naam van hun.

We hebben ons gewoon aan de wet te houden, wil een dame vanuit het oogpunt van privacy iets niet online hebben, moet het verwijderd worden.

Hier zijn korte lijntjes, bij Twitter, xhamster, 9gag of wat dan ook zijn die veel langer en is niemand hoofdelijk aansprakelijk of hebben een aantal juristen in dienst. Het is dus veel makkelijker om een straf op te leggen.


't Is naait aans....

Klopt ,ivm privacy.
Zolang we niet tornen aan recensies is het ok.Anders kan je beter heel het forum opdoeken.Het is een recensieforum after all
 
Wat maken jullie het jezelf moeilijk.. kijk gewoon onder haar borsten als ze op haar rug ligt..

1. Daar zit een litteken
2. Nep borsten vallen niet opzij als ze groot zijn.

Simpel toch?
Ik denk dat de discussie vooral gaat over het posten van iets wat een ander niet wil. Als deze dit dan door de moderators kan laten verwijderen ,ook al is het gewoon informatief zijn we natuurlijk niet goed bezig als forum.
 
Wat maken jullie het jezelf moeilijk.. kijk gewoon onder haar borsten als ze op haar rug ligt..

1. Daar zit een litteken
2. Nep borsten vallen niet opzij als ze groot zijn.

Simpel toch?
Alleen moet je haar daarvoor eerst bezoeken, terwijl hij het vooraf wilt weten waarschijnlijk. Die info heeft hij nu gelukkig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan