Recensie Chakira, House of Pleasure, Kinrooi 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HoneyBear

Meubelstuk
2.908
28/10/21
2.548
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/9229939-chakira
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag mijn eerste ervaring gedaan bij HOP.
Verwachtingen waren zeer hoog na lezen van diverse recensies.
Maar vind tent wat tegenvallen. Of ik ben gewoon luxe van TT in Geleen (NL) gewend.
Is wat afgeleefd. Zowel kamer als rest van huis. Vraag me ook af of bed wel wordt verschoond. Lag een dekentje op bed. maar denk niet dat die bij elke klant wordt vervangen.
3 dames beschikbaar.Gekozen voor Chakira. Zoals zo vaak bij buitenlandse dames. Kennen ze geen Engels.
Dit zou toch echt een pre moeten zijn bij elk huis. Opties TZ en deepthroat pijpen waren denk ik met vakantie.
PZC was ook niet dat je zeg wow. Wat standjes gedaan. En doggy klaargekomen. Volgende keer maar afspraak maken op voorhand met een NL dame.
Zie dat Angel bv wel NL kan.
 
@HoneyBear, ik snap je opmerkingen wel. TT is inderdaad wat beter in orde qua kamers en dergelijke. Maar qua dames vind ik het de laatste tijd daar ook wat tegenvallen. Bij HOP is er wat meer wisseling. En ja, een aantal dames spreekt nauwelijks tot geen Engels. Maar er zijn ook vaak genoeg toppers tussen en die ook Engels of Duits praten.
Over het algemeen wordt ik goed geadviseerd door de gastheren, zeker als je er vaker komt en ze jou wensen kennen. Het beste kun je van te voren even bellen met de gastheer en je wensen aangeven.
Ik kom er graag. Veel dames hebben toch wel een goede 'standaard' service. 😉 Ik heb niets te klagen over de prijs kwaliteit verhouding bij HOP, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/9229939-chakira#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Wilde eigenlijk Chayenne nog eens bezoeken maar die was helaas afwezig.
Uit de line-up gekozen voor de Braziliaanse Chakira, kleine en mooie dame om te zien, foto's op Kinky erg opvallend opgepoetst, onnodig volgens mij.
Obligate douche vooraf gedaan en even kennis gemaakt, haar Engels is net afdoende om elkaar te begrijpen en mijn Portugees hapert. :censored:
Verder op bed waar bleek dat ze iig niet tongzoent, gewone zoentjes maar zuinig, jammer dus.
Ze kwam vrij snel met een condoom aanzetten, echter aangegeven dat dat niet m'n bedoeling was en zij dan de verkeerde keuze zou zijn. :sleep:
Pzc kon dus wél, na xtra schoonmaakbeurt met vochtig doekje. Pijpen was redelijk, niet meer dan dat en op mijn aangeven over naar 69, poesje zag er goed uit, en rook/smaakte fris, clit is bovengemiddeld groot en groeit ook naarmate dat ze opwarmde. 😋
Wat "fake" gekreun kwam m'n goesting ook niet echt ten goede, na paar minuten wilde ze on-top.
Oké, dat dan maar en ze blijkt redelijk strak te zijn gelukkig. Over naar doggy, haar favo standje volgens mij en dat voelde prima.
Ging er blijkbaar van uit dat ik wel snel klaar zou komen.................., dat dus zeker niet, haar op haar rug gelegd en ff in missio behoorlijk doorgestoten, ondertussen haar geholpen D-cup verkend, mooi gedaan wel en tepels reageren goed, werden keihard!
Ze speelde met zichzelf en leek opgewarmd te raken, tijd dus voor verder befwerk. 🤭
Wat voorheen gemaakte geluidjes waren veranderden na verloop van tijd in betere/echtere geluiden, poesje zwol ook fors op, clit kon ik lekker op zuigen want die groeide mee.
Gaandeweg ook vingers mee laten helpen, was in begin niet toegestaan, nu wel want ze lag te genieten en kwam ook klaar, allesbehalve stilletjes. 🤫
Pussy was overal flink gevoelig maar mocht doorgaan en dus nog een tiental minuten mogen stoten, hoog en laag tempo, soms kort/rustig, soms volle bak en dat leek ze lekker te vinden, geen fake geluiden meer.
Klaarkomen zat er voor mij niet meer in, deed haar best nog, oraal en handmatig maar helaas, tijd was om. 😥

Nog paar wat vollere zoenen en een bedankje gekregen, wel leuk.

Herhalingsgevaar is echter klein, gemis aan voluit zoenen maakt het voor mij twijfelachtig.
Wil je een mooie Braziliaanse neuken voldoet ze prima, verwacht geen GFE echter. 😉
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan