WHEM Chanel, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het over deze Chanel gaat...
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/564841-chanel
Dan ben ik daar niet zo lovend over.
Op de foto's zie je mooie grote (nep) borsten, maar die zijn er niet meer.
Vroeger dus een goed gevulde F en nu een kleine C.
De sex was mechanisch en je hebt echt het gevoel dat er een lijstje wordt afgewerkt.
Ik stond binnen 50 minuten weer buiten en heb daar ook twee keer voor onder de douche gestaan.
Had veel lovende recensies gelezen, maar ik denk dat dat vooral van vroeger was.
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar er was echt niets van een GFE en ik ga er niet nog eens heen.
 
Laatst bewerkt:
Als het over deze Chanel gaat...
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/564841-chanel
Dan ben ik daar niet zo lovend over.
Op de foto's zie je mooie grote (nep) borsten, maar die zijn er niet meer.
Vroeger dus een goed gevulde F en nu een kleine C.
De sex was mechanisch en je hebt echt het gevoel dat er een lijstje wordt afgewerkt.
Ik stond binnen 50 minuten weer buiten en heb daar ook twee keer voor onder de douche gestaan.
Had veel lovende recensies gelezen, maar ik denk dat dat vooral van vroeger was.
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar er was echt niets van een GFE en ik ga er niet nog eens heen.
Heeft ze tattoo's en ziet ze er hoerig uit? Dan moet ze het wel zijn. Als ze geen tattoo's heeft dan is ze waarschijnlijk een andere dame. Ik had ergens een recensie over haar gelezen dat ze te zakelijk was en niet de moeite waard is te bezoeken.
 
Heeft ze tattoo's en ziet ze er hoerig uit? Dan moet ze het wel zijn. Als ze geen tattoo's heeft dan is ze waarschijnlijk een andere dame. Ik had ergens een recensie over haar gelezen dat ze te zakelijk was en niet de moeite waard is te bezoeken.
Ze ziet er niet hoerig uit, en heeft geen tatto's. Als je de link gebruikt (Indien online, zie je foto's. Meestal woensdag On-line)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan