WHEM Chanel, Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het niet te veel grootspraak en te overdreven? En dan de combi met deze mooie foto's...?
En dan 130 €/h??
En waarom staat boven een leeftijd van 25 j. en in haar tekst dan 50?
Ik vrees een geval van te mooi om waar te zijn ....
 
Ik heb +/- 2 jaar geleden een keer met deze dame afgesproken. Ik gok dat ze midden 40 was dus leeftijd bij advertentie zou kunnen kloppen. Verder prima service PZC is standaard gratis optie. Tis een redelijk goedkope optie voor liefhebber van anaal. Foto's kloppen wel maar zijn zeer gedateerd of met hulp van digitale bewerking beter gemaakt.
 
Op dit moment moet je uitkijken in Schiedam. In principe is er maar 1 sexbedrijf met een vergunning van uit de gemeente. Er is een heksenjacht gaande door de BOA's naar dames welke thuis ontvangen. Als deze opgepakt worden wordt hun mobiel in beslag genomen en vinden er onderzoeken plaats naar hun contacten en App berichten.


Voorbeeld van een bericht in de media over dit onderwerp
 
Hou je bij de feiten en verzin er niets zelf bij.
De klandizie van de DVP heeft niets gemerkt van het doorploegen van de telefoon. De telefoon is gebruikt om de handel en wandel van de DVP te kunnen aantonen én om aan te tonen dat een man voor haar de berichten op K heeft gezet. Bezoekers zijn niet vervolgd. De informatie is gebruikt om de bewoners uit te zetten, de huur op te zeggen en het pand dicht te spijkeren als voorbeeld voor anderen, zodat ze zien wat er gebeurt.
 
Daarom altijd prepaid??
Aangezien ik vaak ik op darknet zit is dit hoe ik het doe.

Aparte Smartphone
Niet inloggen met je Google account als het Android is.
Simkaart erin WhatsApp registeren dan simkaart eruit. WhatsApp blijft geregistreerd.
Vliegtuigmodus aangooien dan alleen de WiFi inschakelen. Het GSM gedeelte blijft uitgeschakeld.

VPN (Express/Nord).
Hotspot op je andere aanzetten of WiFi van huis gebruiken.

En afspreken tot je niet meer kan :p.
 
Ik dacht dat ik paranoia was ... Overdrijven is ook een kunst, als je wilt afspreken met een DVP. Ja, aparte foon, aparte sim en aparte Google account, maar verder ... Ik ben geen topcrimineel of zo
 
Aangezien ik vaak ik op darknet zit is dit hoe ik het doe.

Aparte Smartphone
Niet inloggen met je Google account als het Android is.
Simkaart erin WhatsApp registeren dan simkaart eruit. WhatsApp blijft geregistreerd.
Vliegtuigmodus aangooien dan alleen de WiFi inschakelen. Het GSM gedeelte blijft uitgeschakeld.

VPN (Express/Nord).
Hotspot op je andere aanzetten of WiFi van huis gebruiken.

En afspreken tot je niet meer kan :p.

Aangezien ik vaak ik op darknet zit is dit hoe ik het doe.

Aparte Smartphone
Niet inloggen met je Google account als het Android is.
Simkaart erin WhatsApp registeren dan simkaart eruit. WhatsApp blijft geregistreerd.
Vliegtuigmodus aangooien dan alleen de WiFi inschakelen. Het GSM gedeelte blijft uitgeschakeld.

VPN (Express/Nord).
Hotspot op je andere aanzetten of WiFi van huis gebruiken.

En afspreken tot je niet meer kan :p.
Man eer dat ik dat allemaal heb moeten regelen is de dvp al op weg naar een andere stad of land.

Snap best dat je privacy hoog on het vaandel hebt staan maar voor het bezoeken van dames van plezier gaat dit wel heel erg ver.

Gewoon zorgen dat de dvp die je bezoekt niet onder de 18 is of onder de blauwe plekken zit en dan kan je niks gebeuren. Daarnaast heeft de Nederlandse gendarmerie toch echt heel veel andere dingen aan hun hoofd dan het opsporen van mannen die dvp's bezoeken. Dus koop gewoon een prepaid bij de MediaMarkt en ook dan neuk je je een slag in de rondte hoor.
 
Man eer dat ik dat allemaal heb moeten regelen is de dvp al op weg naar een andere stad of land.

Snap best dat je privacy hoog on het vaandel hebt staan maar voor het bezoeken van dames van plezier gaat dit wel heel erg ver.

Gewoon zorgen dat de dvp die je bezoekt niet onder de 18 is of onder de blauwe plekken zit en dan kan je niks gebeuren. Daarnaast heeft de Nederlandse gendarmerie toch echt heel veel andere dingen aan hun hoofd dan het opsporen van mannen die dvp's bezoeken. Dus koop gewoon een prepaid bij de MediaMarkt en ook dan neuk je je een slag in de rondte hoor.
Hahaha, ik snap het jongens!
Ik zei ook erbij dat ik veel op Darknet zit, dus dit is mijn standaard setup voor Darknet Of je dan de TOR browser gebruikt of Zet whatsapp erop maakt niet meer uit. Ik werk zelf in de IT en "wij" It`ers zijn een beetje paranoide als het gaat om Privacy.
En om heel eerlijk te zijn weten jullie vast wel wat ik bestel van het Darknet :).
 
Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan deze DVP. Bij binnenkomst werd er niet vriendelijk open gedaan.
Nadat ik mij netjes had gewassen en natuurlijk ook 150 euro had betaald kon ik op bed gaan liggen. Echter alles moest op comando.
Het pijpen zonder condoom was wel redelijk, maar het neuken was echt verschrikkelijk. Ik mocht zelf niet een positie bepalen en ik moest mijn benen naar haar wensen doen. Ik kon niet eens lekker bewegen. Ik weet ook dat mijn penis behoorlijk lang is en wellicht was dit de reden daarvoor.
Na afloop kreeg ik ook nog eens een scheet van haar in mijn gezicht. Ik raad echt af om deze DVP niet te bezoeken. Ik ben bij vele dames in Groningen naar binnen geweest in de nieuwstad. Dit heb ik echter nog nooit beleefd. Ik raad het alle wandelaars af om hier naar binnen te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan