WHEM Chanel, Wervik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er langsgeweest. Fotos kloppen, knappe meid alleen had ik de boobs wat steviger verwacht. Voor de rest wel vlot meiske. Alleen bij het vingeren terug nie zo een fris geurtje. Kan moment opname zijn natuurlijk. Ben klaargekomen over haar body. Geen seks gehad (was geen vereiste voor mij). Ontvangt in een rijhuis in Wervik.

Tsja... er is altijd wel een publiek dat kicked op 'jong en onervaren'...
Probeert zo'n meid dan ook financieel munt uit te slaan natuurlijk!
23 dan zijn ze vaak al niet meer zo onervaren. Meestal liegen ze er ook over. Dus 5 jaar bijtellen is het minimum meestal. Maar ok vraag en aanbod inderdaad. Als het lukt. Waarom niet.

Ik ben er langsgeweest. Fotos kloppen, knappe meid alleen had ik de boobs wat steviger verwacht. Voor de rest wel vlot meiske. Alleen bij het vingeren terug nie zo een fris geurtje. Kan moment opname zijn natuurlijk. Ben klaargekomen over haar body. Geen seks gehad (was geen vereiste voor mij). Ontvangt in een rijhuis in Wervik.

Ben er onlangs langsgeweest.

Je moet inderdaad je eigen condooms mee brengen.

Het liep wat stugger, ook meteen die kleren uit. Zoent wel, niet veel tong.

Heel naturel, leuk girl next door meisje!

Het is al heel moeilijk om echte Vlaamse meisjes te vinden, ik ga er nog eens naartoe om te kijken of het beter klikt.

Ben ook heel nieuw in het schrijven van ervaringen!

Ben er onlangs langsgeweest.

Je moet inderdaad je eigen condooms mee brengen.

Het liep wat stugger, ook meteen die kleren uit. Zoent wel, niet veel tong.

Heel naturel, leuk girl next door meisje!

Het is al heel moeilijk om echte Vlaamse meisjes te vinden, ik ga er nog eens naartoe om te kijken of het beter klikt.

Ben ook heel nieuw in het schrijven van ervaringen!
Al prima dat ze tenminste niet fake is, wel hoge prijzen...

Heeft iemand al die CarDate/Buitenseks geprobeerd met Chanel? Da lijkt mij toch super ongemakkelijk en ik kwam er onlangs voorbij in de Balokken in Wervik met mijn fiets... koppeltje aan het foefelen in de auto.
Zou dat Chanel geweest zijn? :ROFLMAO:

Chanel onlangs ook eens bezocht in Wervik. Haar profiel staat soms online op verschillende locaties en maakt soms reclame voor een trio met haar vriendin. Knappe foto's, 23, Vlaams, top! Vlot de dag zelf kunnen afspreken via Whatsapp.

De eerste indruk toen ze open deed was alvast leuk, het is de dame van de foto's! De foto's lijken recent en komen overeen met de dame zelf, misschien een photoshop filter er op maar vond ze erg knap.

Dus mee naar de kamer. En euh, de tweede indruk was een stuk minder. Het huis was compleet verduisterd en het stonk er echt verschrikkelijk. Rommelig ook en een kat of 4 gepasseerd op weg naar de kamer. Soit, met een broek vol goesting toch naar de kamer (hoorde denk ik ook een mannestem uit de kamer er naast). En daar werd er snel een (tent?) doek over het bed gesmeten. Dus euh, Hygiene was niet haar sterkste punt.

Direct de kleren uit, een wasje was niet nodig. Condooms lagen er naast bed al kreeg ik het voorstel om voor 25 euro extra de condooms achterwege te laten. Chanel ziet er zonder kleren ook leuk uit uit. Slank figuur al hangen haar borsten een beetje.

Op de vraag hoet ze pijpt kan ik kort zijn: dat doet ze niet. Tongzoenen kon wel en zo'n knap jong ding wond me snel op. Zij bereed me even (al leek het wat tegen haar goesting dat zij het werk moest doen). Daarna nog missionaris gedaan.

Betaald voor een half uur maar was duidelijk dat het snel moest gaan. Kreeg na 10 mins de vraag of ik nog niet gekomen was. Nou neen.

En euh, toen volgde er een nogal rare discussie.
Chanel: "Jij bent klaar gekomen".
Ik: "Euh, neen" .
Ja, Neen, Ja, Neen...

Snapte het niet echt wat dat nu uitmaakte.
Chanel: "Je mag maar 1x klaar komen". Ah ok dus... Ik had geen zin om verder te discussieren dan maar doorgegaan na 15 mins (terwijl ik betaald had voor 30).

Chanel: "ik kan niet tegen leugenaars, jij moet niet meer komen"
Ik: "ok, prettige avond verder".

Zal dus bij 1x blijven. Al moet ik ook zeggen dat ik het raar genoeg ook allemaal erg spannend en geil vond...

Terug
Bovenaan Onderaan