Recensie Channel (1m78 !), Red House, Diegem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WouterDM

Newbie
7
18/02/22
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://massage-diegem.be/o_models/channel/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdag een leuke namiddag gehad met Channel. Channel is 178cm en ze is heel expresief en ook heel lief. Ze spreekt bijna uitsluitend Frans. Chanel is attent en voelde goed aan wat ik wou. Na een kwartiertje teasen is ze boven op mij komen rijden, in amazone. Ze heeft wel hangborsten, een C volgens mij, maar haar super lieve en attente houding maakte de hangborsten dan weer goed. Na de sex kreeg ik nog een droge massage van 10 minuten. Ze gebruikte geen crème of olie. Ik ga zeker in maart nog eens langs bij deze lange goedlachse dame uit Senegal.
 
Meestal 50%, (sommige cash cows krijgen tot 60 %) daarom dat de meeste meisjes extra's aanbieden. Daar moeten ze niets van afgeven. Spijtig dat het in De Red House zo erbarmelijk gesteld is met de hygiëne. De handdoeken op het bed worden niet ververst, laat staan het bedlinnen. Als er wat vlekken op zijn worden de handdoeken gewoon omgedraaid, wat luchtverfrisser spray er over en klaar is kees. Er is één douche aanwezig op het glv, maar deze wordt quasi nooit gebruikt en zeker niet voor de bezoekers. Te mijden huis.
 
Meestal 50%, (sommige cash cows krijgen tot 60 %) daarom dat de meeste meisjes extra's aanbieden. Daar moeten ze niets van afgeven. Spijtig dat het in De Red House zo erbarmelijk gesteld is met de hygiëne. De handdoeken op het bed worden niet ververst, laat staan het bedlinnen. Als er wat vlekken op zijn worden de handdoeken gewoon omgedraaid, wat luchtverfrisser spray er over en klaar is kees. Er is één douche aanwezig op het glv, maar deze wordt quasi nooit gebruikt en zeker niet voor de bezoekers. Te mijden huis.
😳
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan