Recensie Chantal RVP Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De snelle

Wandelaar
46
12/03/23
75
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/chantal/52086
Totale kosten (in euro)
250 + 50 pzc
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo allemaal,

Vandaag onverwachts toch even tijd en zo kon ik mailen naar RVP Made. Ik wilde dolgraag weer naar Chantal en YES ze had nog tijd. De hele ochtend keek ik uit naar onze date en om 14,30 mocht ik dan eindelijk haar weer in mijn armen sluiten. Chantal is zo lief, prachtig figuur, voor mij eigenlijk perfect, een hele zachte huid, schoon en goed verzorgd en ontzettend knuffelig. De eerste ontmoeting was meteen leuk, ze herkende me nog en dat is Chantal, aandacht voor haar "klanten" ze stelt je op je gemak, voelt alles feilloos aan en als je zelf wat afwachtend bent neemt ze de leiding. Chantal voelt precies aan wat je wil, er zijn geen of weinig woorden nodig, laat je genieten, verwent je en is stout als ze stout moet zijn, lief als je wilt knuffelen en bloedgeil als je wil. Met Chantal kun je bijna alle kanten op.

Ik stelde voor om even lekker te douchen, zo kon ik weer van haar zachte lichaam genieten en stonden we lekker dicht tegen elkaar. Na een geile schoonmaakbeurt van ons beide, was ze me al aan het pesten en stond mijn jongeheer al klaar. Oei wat was ik geil, maar ze was voorzichtig zo dat ik niet meteen kwam. Knuffelen, tongzoenen, genieten van elkaars lichaam, lekker kletsen en langzaam zakte ik af naar haar smakelijke, kale, natte zachte schone poes. Een genot om deze lieve meid lekker te beffen en ik was goed bezig want kwam 2x klaar en dat was geen toneel, dat was echt. Beide even moe van de inspanning even naast elkaar, maar Chantal was op dreef, zakte af en nam mijn jongeheer vol in haar mond en gaf me (na het gevraagd te hebben) een overheerlijke pijpbeurt zonder condoom (50,- extra, maar dat is normaal) ik kwam in de zevende hemel, werd er duizelig van en tijdens het nemen van mijn hard jongeheer keek ze me geil en recht in mijn ogen aan..... Oei oei ik ga bijna komen, dus even rustig aan, ik vroeg, nu ik keihard was, of we konden neuken en binnen de kortste keren zat ze boven op me en bereed mijn jongeheer als een volleerde cowboy. Tegen dat geweld, dat prachtig uitzicht op haar prachtige lichaam, haar zachte borsten, mooie tepels en haar blonde haren, kon ik niet op en spoot de condoom helemaal vol.

Pfffffffff even bijkomen, slokje drinken, beetje kletsen, uitrusten en dan nog een keertje vroeg ze ? Nee dat hoefde niet, we hadden nog tijd en Chantal wilde nog wel een keer maar ik wilde lekker tegen haar aan liggen, knuffelen, beetje kletsen en genieten. Zij is knap, inmiddels blond en ook nog eens een slim een vrouw waar ik zo mee door het leven zou kunnen, wat een schatje, wat een lieverd en zij is geweldig voor de klanten die zoals ik wat onzeker zijn, Chantal kan met iedereen omgaan en kan alles aan. Bedankt Chantal voor deze geweldige middag, je bent een schat kusssss

Jaap
 
@ De Snelle.

Iets te snel een topic aangemaakt. Zie:

Is een recensie dan niet losser bezoek maar per naam ? Dus alle recensies onder 1 naam vd DVP. ? Moderator past dit wel aan denk ik ?
 
Aangezien ik a.s. maandag een kleine medische ingreep ga krijgen ben ik afgelopen donderdag weer even naar Chantal geweest. Ik ken haar ondertussen al enkele jaartjes en vanaf het eerste moment dat ik haar zag voelde alles vertrouwd. Haar mooie lichaam blijft mij verbazen, mooi gebruind en lekker zacht. Het fijnste aan haar vindt ik hoe ze lekker tegen mijn aan komt liggen en we lekker liggen te zoenen. Tussen alle "erotische" zaken door hebben we altijd ook (h)eerlijke gesprekken over van alles en nog wat.

Ondanks alle jaren ben ik nog lang niet uitgekeken op haar en hoop nog vele jaren van haar te mogen genieten !
 
Terug
Bovenaan Onderaan