Recensie Charlotte Goldensun 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jackreacher

Wandelaar
41
25/02/22
42
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7229471-charlotte
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal bezoek ik geen Nederlandse meisjes en Charlotte is een goede reden waarom niet. En dat is positief bedoeld.
De foto's op kinky doen haar geen goed. Want het is echt een knappe meid met uitstraling
Charlotte is het meisje wat je beter wil leren kennen.
Dit is next level GFE.
Bij binnenkomst zat ze op de bank. Even een kort sociaal babbeltje met haar en de eigenaar daar merkte ik al dat ze een makkelijke prater is met inhoud.
En na de financiële daad met haar de kamer in....
Ze begon me gelijk vol te tongzoenen en dan bedoel ik echt sensueel vol op de bek.
Kleding uit en samen de douche in waar het zoenen verder ging. Na het douchen vroeg ik haar of ze ook extra service in de pakket had. Maar dat had ze niet.
Daarna al zoenend op het bed beland. Wat voelen en verkennen en dan het orale voorspel. Ze heeft een heerlijke warme mond en ondanks het rubbertje voelde het heerlijk aan.
ze heeft ook een lekker kutje om te likken en geniet er ook van.
De daad zelf hou ik deze x even voor me. Maar laten we het erop houden dat ze goed actief is en naar mijn idee best wel wat kan hebben kwa hardheid/ snelheid.
Uiteindelijk heeft ze me met condoom tot het einde gepijpt.
Charlotte is Girlfriend materiaal en dat is ook het gevoel dat je krijgt als je bij haar bent.
Ze heeft een heerlijk meisjesachtig figuur.
Ze is je vriendin die je lang niet hebt gezien en ze heeft alle aandacht voor je.
Ik zou me persoonlijk wel een hele avond met haar kunnen vermaken. Uit eten, daarna naar huis op de bank met een drankje en dan uren lang van elkaar genieten
herhalingsgevaar is groot..... te groot in mijn geval😉
 
Laatst bewerkt:
Normaal bezoek ik geen Nederlandse meisjes en Charlotte is een goede reden waarom niet. En dat is positief bedoeld.
De foto's op kinky doen haar geen goed. Want het is echt een knappe meid met uitstraling
Charlotte is het meisje wat je beter wil leren kennen.
Dit is next level GFE.
Bij binnenkomst zat ze op de bank. Even een kort sociaal babbeltje met haar en de eigenaar daar merkte ik al dat ze een makkelijke prater is met inhoud.
En na de financiële daad met haar de kamer in....
Ze begon me gelijk vol te tongzoenen en dan bedoel ik echt sensueel vol op de bek.
Kleding uit en samen de douche in waar het zoenen verder ging. Na het douchen vroeg ik haar of ze ook extra service in de pakket had. Maar dat had ze niet.
Daarna al zoenend op het bed beland. Wat voelen en verkennen en dan het orale voorspel. Ze heeft een heerlijke warme mond en ondanks het rubbertje voelde het heerlijk aan.
ze heeft ook een lekker kutje om te likken en geniet er ook van.
De daad zelf hou ik deze x even voor me. Maar laten we het erop houden dat ze goed actief is en naar mijn idee best wel wat kan hebben kwa hardheid/ snelheid.
Uiteindelijk heeft ze me met condoom tot het einde gepijpt.
Charlotte is Girlfriend materiaal en dat is ook het gevoel dat je krijgt als je bij haar bent.
Ze heeft een heerlijk meisjesachtig figuur.
Ze is je vriendin die je lang niet hebt gezien en ze heeft alle aandacht voor je.
Ik zou me persoonlijk wel een hele avond met haar kunnen vermaken. Uit eten, daarna naar huis op de bank met een drankje en dan uren lang van elkaar genieten
herhalingsgevaar is groot..... te groot in mijn geval😉
Zijn haar borsten puur natuur of fake?
 
Normaal bezoek ik geen Nederlandse meisjes en Charlotte is een goede reden waarom niet. En dat is positief bedoeld.
De foto's op kinky doen haar geen goed. Want het is echt een knappe meid met uitstraling
Charlotte is het meisje wat je beter wil leren kennen.
Dit is next level GFE.
Bij binnenkomst zat ze op de bank. Even een kort sociaal babbeltje met haar en de eigenaar daar merkte ik al dat ze een makkelijke prater is met inhoud.
En na de financiële daad met haar de kamer in....
Ze begon me gelijk vol te tongzoenen en dan bedoel ik echt sensueel vol op de bek.
Kleding uit en samen de douche in waar het zoenen verder ging. Na het douchen vroeg ik haar of ze ook extra service in de pakket had. Maar dat had ze niet.
Daarna al zoenend op het bed beland. Wat voelen en verkennen en dan het orale voorspel. Ze heeft een heerlijke warme mond en ondanks het rubbertje voelde het heerlijk aan.
ze heeft ook een lekker kutje om te likken en geniet er ook van.
De daad zelf hou ik deze x even voor me. Maar laten we het erop houden dat ze goed actief is en naar mijn idee best wel wat kan hebben kwa hardheid/ snelheid.
Uiteindelijk heeft ze me met condoom tot het einde gepijpt.
Charlotte is Girlfriend materiaal en dat is ook het gevoel dat je krijgt als je bij haar bent.
Ze heeft een heerlijk meisjesachtig figuur.
Ze is je vriendin die je lang niet hebt gezien en ze heeft alle aandacht voor je.
Ik zou me persoonlijk wel een hele avond met haar kunnen vermaken. Uit eten, daarna naar huis op de bank met een drankje en dan uren lang van elkaar genieten
herhalingsgevaar is groot..... te groot in mijn geval😉
Super leuke review erg bedankt tot snel mvg lot
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan