The_Gentleman
Wandelaar
Zijn review staat hier letterlijk net boven in de thread... 
Dus...ja.

Dus...ja.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenbedankt gentleman !!Zijn review staat hier letterlijk net boven in de thread...
Dus...ja.
Even voor de zekerheid: mag dit zeker? Nagevraagd bij het bureau en daar zei men dat het niet mogelijk is. Misschien toch mits perfecte hygiëne en in overleg met de dame natuurlijk?Ja dat mocht, gewoon even met haar bespreken en je mag haar mondje vullen. Uiteraard op voorwaarde van perfecte hygiëne.
das al iets andersEven voor de zekerheid: mag dit zeker? Nagevraagd bij het bureau en daar zei men dat het niet mogelijk is. Misschien toch mits perfecte hygiëne en in overleg met de dame natuurlijk?
Inderdaad, zoals ik al zei. Het moet klikken, hygiëne uiteraard. En respect. Bespreek open met haar wat je graag hebt en wat zij graag heeft.Even voor de zekerheid: mag dit zeker? Nagevraagd bij het bureau en daar zei men dat het niet mogelijk is. Misschien toch mits perfecte hygiëne en in overleg met de dame natuurlijk?
Ja. Nu dat deed ze bij mij. Ik ben er vrij zeker van dat ze dat niet bij iedereen doet. Maar kan ik slecht beoordelen natuurlijk.En als je haar mondje mag vullen, slikt ze dan?