WHEM Cherry, Gouda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ben tijdje geleden bij haar geweest. Volle dame maar wel goed verzorgd en netjes. Was s'avonds bij haar thuis. Pijpen was lekker, zelf kan ze erg moeilijk klaarkomen, vind ik dan wel jammer. Maar overal best een leuke date.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er inmiddels ook 2x geweest ook op een avond inderdaad, keurig netjes en schoon maar erg terug houdend en durft haar eigen niet te laten gaan dat is echt jammer

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben 1x geweest, aardige dame en seks vond ik goed. Lekker gepijpt en geneukt. Een beetje nerdy look, maar dat vond ik wel schattig.

De ontvangst tijden zijn voor mij wat lastig helaas.

Algemeen: goed
Seks: goed

Yes ik vorige week! Leuke spontane dame die dit duidelijk niet dagelijks doet. Ze had speciaal tijd gemaakt voor me maar we hadden beide helaas niet meer tijd dan een half uurtje… in de buurt van haar huis afgesproken om bijna voor de deur de laatste instructies te ontvangen. Eenmaal binnen, een woning met veel rommel veel spullen. Kamer redelijk netjes, bed schoon. Doordat het een half uurtje was had ik van te voren afgesproken alleen orale sex te willen en dat ik haar niet wilde neuken.., geen zin in een naar rubber ruikende pik. Ze kan heerlijk pijpen, met beetje spuug maar niet teveel. Heeft wel lekker over mijn pik gereden en toen floepte hij er wel bijna in dus over gegaan op negen en vingeren. Vond ze lekker, gaf aan dat ze door de spanning lastig klaar kwam… maar had al gelezen dat ze niet klaar komt… me nog even laten pijpen, en net voor ik bijna d'r mondje vol spoot haar gewaarschuwd en toen ik net uit dr mond was heerlijk klaar gekomen. Ff doekje d'r langs en aankleden maar. Mocht me afspoelen maar dat was geen aantrekkelijk idee. Leuke date, lekker gespoten maar denk niet dat ik nog is ga. Maar lieve dame voor een keertje

Terug
Bovenaan Onderaan