WHEM Chickadee (Nathalia) Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ze doet niks zonder cd ten minste kreeg haar niet zo ver al heb ik wel gelezen dat ze het bij sommige toch wel gedaan heeft. ze wordt lekker nat en kan anaal erg goed ontvangen. als je even genoeg aandacht aan haar besteed komt ze echt lekker klaar, ze is niet zo moeilijk geil te maken. een echt lekker nat strak kutje. ook een plus punt vond ik is dat ze gezellig en gastvrij ontvangt
 
ze doet niks zonder cd ten minste kreeg haar niet zo ver al heb ik wel gelezen dat ze het bij sommige toch wel gedaan heeft. ze wordt lekker nat en kan anaal erg goed ontvangen. als je even genoeg aandacht aan haar besteed komt ze echt lekker klaar, ze is niet zo moeilijk geil te maken. een echt lekker nat strak kutje. ook een plus punt vond ik is dat ze gezellig en gastvrij ontvangt
Kan je nog vertellen wat ze vraagt voor een uur? En ontvangt ze thuis of ergens anders? En weet je ook in welke wijk in Arnhem?
 
Ze ontvangt in haar eigen woning.
Het hele huis is zwaar chaotisch en niet echt schoon.
De dame zelf is super relaxed en best goed uitziend. Lekker lijf en ze masseerde niet slecht. Leuks detail is de spiegel boven het bed.
Op het NZC forum staat meer over haar geschreven haar andere advertentie is Annathalia.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar staan al veel recensies van hier. Even iets verder zoeken.
Ook op NZC forum is genoeg te vinden.
Ik ben er geweest, vond het niet verkeerd maar bare is niet mijn ding en als ik vooraf had geweten dat ze daar niet vies van is was ik niet gegaan.
 
Daar staan al veel recensies van hier. Even iets verder zoeken.
Ook op NZC forum is genoeg te vinden.
Ik ben er geweest, vond het niet verkeerd maar bare is niet mijn ding en als ik vooraf had geweten dat ze daar niet vies van is was ik niet gegaan.

Ik dacht anaal, massage, slank welliswaar midden 40 misschien was het iets maar gezien je reactie skip ik deze dame!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan