Chinese massage met iets meer (BE)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steven001

Wandelaar
40
28/12/21
19
3
Iemand ervaringen met de chinese massage salons bv in Antwerpen waar in principe enkel gemasseerd wordt? Heb al wel gehoord dat happy ending en een beurt ook wel kan bij sommige. Als ik nu zie hoe de Thaise salons allemaal hun prijzen hebben opgetrokken... toevallig dat ze allemaal van bij bansuksom komen. Ons kent ons blijkbaar. 150 euro voor massage en beurt is te veel naar mijn zin want er is geen relatie tussen hoge epijs en lekkere sex. Dat is toch mijn ervaring
 
Iemand ervaringen met de chinese massage salons bv in Antwerpen waar in principe enkel gemasseerd wordt? Heb al wel gehoord dat happy ending en een beurt ook wel kan bij sommige. Als ik nu zie hoe de Thaise salons allemaal hun prijzen hebben opgetrokken... toevallig dat ze allemaal van bij bansuksom komen. Ons kent ons blijkbaar. 150 euro voor massage en beurt is te veel naar mijn zin want er is geen relatie tussen hoge epijs en lekkere sex. Dat is toch mijn ervaring
Als wij hier gaan neerpennen waar er wel meer mogelijk is bij de Chinese salons zullen de blauwe mannen en direct korte metten mee maken denk ik dan vraag het maar aan BDW die heeft ze bijna allemaal gesloten , dus het zal via pb moeten gebeuren . (En dan nog misschien hebben ze ook wel een roepnaam op deze site ?? )
 
Ervaringen genoeg , ik zou zeggen test ze allemaal is zelf , keuze genoeg.
Zoals Mulan het zegt , de informatie die je hier vraagt is redelijk delicaat. Meer dan de helft in Antwerpen is al gesloten, ik zeg niet dat het door al de informatie op de vorige site is gekomen, maar daar werd serieus wat neergepend wat de blauw mannen mee konden lezen.
Ikzelf ga gemiddeld 2 keer per week met mijn vriendin samen naar de chinese massage en er kan meer .
Gewoon uitproberen en is het niets dan heb je er hopelijk een goede massage aan over gehouden.
Succes
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan