Thaise/Chinese massage met meer in omgeving Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan er niet gewoon openbaar worden vermeld welke, uiteraard zeer eerzame, salons heilzame en vooral "ontladende" kwaliteitsmassages bieden, waarbij de goede verstaander meer dan voldoende weet.

Als alles via persoonlijke mededelingen moet, ontstaat er - gezien de grote hoeveelheid leden met stijve spieren (onder andere: spieren !) - al gauw iets dat veel weg heeft van een "dark version" van deze site.
 
Ook geïnteresseerd! Ik ben bij veel verschillende massagesalons in Amsterdam geweest en ben er maar 2 tegengekomen die extra doen. De massages waren echter niet goed. Ik hoop er een te vinden die goede massages kan geven.

Dus, kan ik ook een PB krijgen voor de regio Amsterdam? :) Bedankt!
 
Als alles via persoonlijke mededelingen moet, ontstaat er - gezien de grote hoeveelheid leden met stijve spieren (onder andere: spieren !) - al gauw iets dat veel weg heeft van een "dark version" van deze site.
Dit schoot ook door mijn hoofd! Maar het antwoord is al gegeven: de vergunningen-kwestie. Hierdoor is een van de laatste goede adressen op een industrieterrein in Purmerend een aantal jaren terug ook al verdwenen. De dames die daar werkten kun je nu tegenkomen in salons in Den Haag en Rotterdam, waar ze kennelijk wel vergunningen afgeven.
Ook ik zoek al lang naar goede adressen in het Amsterdamse, dus als iemand voor de zoveelste keer een PB wil kopiëren, houd ik me ook aanbevolen.
De dichts bijzijnde salon die ik ken is in Nieuw Vennep en er zijn wat privé-adressen in Amstelveen en Hoorn, maar gezien de prijs verwacht ik daar weinig massage maar hoofdzakelijk sex, en daar hebben we websites vol van .
 
Heren kennisdragers.
Kijk uit wat je deelt en met wie. Ik ben niet actief in regio A-dam maar ik zou zelf geen informatie doorzetten naar leden wiens eerste bericht is dat ze de informatie willen ontvangen...
Iets te veel kans (sorry nieuwkomers) dat er een ijverige ambtenaar mee schrijft.

Ik zou de salons waar wel eens een extraatje te halen is liever open houden.
 
Heren kennisdragers.
Kijk uit wat je deelt en met wie. Ik ben niet actief in regio A-dam maar ik zou zelf geen informatie doorzetten naar leden wiens eerste bericht is dat ze de informatie willen ontvangen...
Iets te veel kans (sorry nieuwkomers) dat er een ijverige ambtenaar mee schrijft.

Ik zou de salons waar wel eens een extraatje te halen is liever open houden.
Eens, dat is het risico.
Jammer dat je niet de status van hookers kan overnemen. Ik was daar een van de eerste die lid werd...
 
Ga gewoon naar eentje en ontdek het . Die rug wordt hoe dan ook gemasseerd, en de reguliere massage doen ze meestal goed.
Teleurstelling is alleen zo groot. Ik was een aantal maanden geleden bij een Chinees. Ik vroeg of ik mijn onderbroek moest aanhouden. Dat mocht ik zelf bepalen. Dat was een vreugde dansje in mijn hoofd, dat begrijp je wel natuurlijk.
Het was een hel kan ik je vertellen! Een uur lang heb ik met een paal gezeten. Zo vals als ze was, raakte ze hem regelmatig even aan, kleine kriebel onder de ballen en alles eromheen kreeg uitgebreide behandeling. Ik nog bedenken dat ze de spanning enorm opbouwt. Nou die spanning was er zeker, niet zo'n beetje ook. Na een uur gooide ze de handdoek in de ring en vertelde dat het klaar was. Ohh de teleurstelling. Ik heb nog gevraagd of ze wat kon betekenen voor mij, maar dat werd dan 150 extra, want dat deden ze normaal gesproken niet. Dat ging ik niet doen natuurlijk, ben niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen 🤭
 
Teleurstelling is alleen zo groot. Ik was een aantal maanden geleden bij een Chinees. Ik vroeg of ik mijn onderbroek moest aanhouden. Dat mocht ik zelf bepalen. Dat was een vreugde dansje in mijn hoofd, dat begrijp je wel natuurlijk.
Het was een hel kan ik je vertellen! Een uur lang heb ik met een paal gezeten. Zo vals als ze was, raakte ze hem regelmatig even aan, kleine kriebel onder de ballen en alles eromheen kreeg uitgebreide behandeling. Ik nog bedenken dat ze de spanning enorm opbouwt. Nou die spanning was er zeker, niet zo'n beetje ook. Na een uur gooide ze de handdoek in de ring en vertelde dat het klaar was. Ohh de teleurstelling. Ik heb nog gevraagd of ze wat kon betekenen voor mij, maar dat werd dan 150 extra, want dat deden ze normaal gesproken niet. Dat ging ik niet doen natuurlijk, ben niet helemaal op mijn achterhoofd gevallen 🤭

Soms heb je pech.
Of ...
Er zijn ook tantra-masseuses die hun behandeling op deze manier invullen. Dan heet het "opwekken van seksuele energie en door heel het lichaam verspreiden" - maar dan twee of drie keer duurden dan de Chinese salon , en meestal door een heel spirituele mevrouw die het qua uiterlijk ook verliest van de Chinese salon dames.
Dus positief gezien heb je een tantra massage gekregen voor een derde van de prijs - de Chinezen kunnen alles goedkoper !
 
Laatst bewerkt:
Teleurstelling is alleen zo groot.
Soms gebeurt dat inderdaad maar naar mijn gevoel niet eens zo heel veel. Vaak als er niets te halen is merk je dat bij de massage al.
Jouw ervaring is in die zin redelijk uniek 😆
Overigens vraag ik de onderbroek vraag niet. Die doe ik standaard uit tenzij er direct gezegd wordt dat deze aan moet blijven. Dan kan je dat niet negeren natuurlijk. Zelfs als er bordjes hangen heb ik die even gemist 😁.

Volgende keer een andere salon proberen!
 
Ik ben eveneens geinteresseerd. Als iemand me een PB met tips wil sturen.... In Hoofddorp is sinds de massale sluiting nauwelijks meer iets interessants te vinden en de twee omaatjes uit Haarlem zijn er volgens mij mee gestopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan