Beste Thaise massage in Brusselse rand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jokke

Wandelaar
Forumpionier
79
21/07/21
38
1
Hallo,

Hoop dat de vraag hier mag, ik wil al een tijdje naar een Thaise massage salon of dame.

Nu zou ik tips willen vragen welke de betere huizen zijn in de regio Steenokkerzeel, Elewijt, Overijse en directe omgeving.
Liefst wat jongere (18+ natuurlijk) en knappe dames, maar oudere dames die er nog goed uit zien en wat (extra) te bieden hebben ook welkom natuurlijk !!!

En eventueel welke dames iets extra s aanbieden of in het basispakket zitten, dan denk ik vooral aan pzc, intiem hoeft niet perse voor mij, ben eerder oraal ingesteld zowel geven als krijgen 🙃.

Alvast bedankt,

Greetz Jokke
 
Tip 1: Lees het forum (en eventueel ook andere fora)
Tip 2: Ga zelf op zoektocht.

Wie of wat goed of knap is kan een ander niet in jouw plaats beslissen.
Hetzelfde geldt in omgekeerde richting...
Het is niet omdat de ene dame dit of dat doet bij de ene of andere klant dat ze dat bij jou ook gaan doen.
Zeker bij Thaise massage is het een kwestie van feeling.
Trail and error is the only way.

Kan misschien hard klinken maar dat is het niet.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Hoop dat de vraag hier mag, ik wil al een tijdje naar een Thaise massage salon of dame.

Nu zou ik tips willen vragen welke de betere huizen zijn in de regio Steenokkerzeel, Elewijt, Overijse en directe omgeving.
Liefst wat jongere (18+ natuurlijk) en knappe dames, maar oudere dames die er nog goed uit zien en wat (extra) te bieden hebben ook welkom natuurlijk !!!

En eventueel welke dames iets extra s aanbieden of in het basispakket zitten, dan denk ik vooral aan pzc, intiem hoeft niet perse voor mij, ben eerder oraal ingesteld zowel geven als krijgen 🙃.

Alvast bedankt,

Greetz Jokke
www.saithai.be www.leelathaimassage.be Bella in Steenokkerzeel zie rubriek girlsforum Thaise massage brabant
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan