WHEM Chinese massagesalon Frankrijklei

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met de redelijk nieuwe Chinese massagesalon aan de Frankrijklei? Ziet er netjes uit vanaf buiten.
HP is mogelijk. Voor de rest niks. Zaak bestaat toch al zeker een jaar. Ben er al paar keren geweest maar ben gestopt met de Aziatische masseuses.
 
Er zitten drie oudgediende van een salon in de Breydelstraat, vroegere baas aldaar heeft hier ook massages.
Houden wel van een extraatje in hun portemonnee. Voor geld danst de berin maar de dansjes zijn beperkt. Eenmaal als je happy buitenkomt zullen ze dat de volgende keer altijd wat opdringen. Niet de topmassages maar veel kans op geluk.
 
Idd is Anna, daar gaf ze geen massages, hier wel.
Hong heb ik hier ook tegengekomen, die is kwaad dat ik geen HE neem 😂
Dan heb ik nog masseuse die Nederlands spreekt, heeft vroeger ook voor Anna gewerkt. Denk dat zijn nu bazin is met een andere Chinese oudere vrouw, die ben ik nog niet tegengekomen op een ander.
 
Idd is Anna, daar gaf ze geen massages, hier wel.
Hong heb ik hier ook tegengekomen, die is kwaad dat ik geen HE neem 😂
Dan heb ik nog masseuse die Nederlands spreekt, heeft vroeger ook voor Anna gewerkt. Denk dat zijn nu bazin is met een andere Chinese oudere vrouw, die ben ik nog niet tegengekomen op een ander.
Is dan hong die vroeger in de appelmanstraat heeft gewerkt ?
 
Appelmanstraat , ben daar vroeger wel eens geweest maar geen he daar.
Ze werkte vroeger bij Anna en dan een tijdje daartegenover in de Breydelstraat, ook in de gemeentestraat en nu in de Frankrijklei of ze moet weer verhuisd zijn. Haar Engels is beperkt tot Happy 😆
 
Ik moet binnenkort in Antwerpen zijn en hou wel van dit soort massagesalon waar iets meer kan gebeuren.

Misschien is er hier iemand die deze vragen kan beantwoorden: Is de massage zelf goed? Wordt er geteased? Hoeveel was het totale kostplaatje met happy end? (vind precies niet meteen hun prijzen terug vermits ze geen website hebben).
 
Dat de afgelopen jaren telkens erover geschreven werd er nadien controle kwam en ofwel tijdelijk ofwel definitief konden sluiten. Is daar niet gewenst door meneer den burgemeester en heeft blijkbaar meer prioriteit dan de andere problemen in Antwerpen. Ik schrijf nooit openbaar over salons die meer aanbieden dan waar ze mee adverteren maar elk doet wat hij wil, ik zeg alleen maar geniet ervan nu het nog kan want de dag komt dat het ofwel niet meer aangeboden zal worden of de zaak dicht...
 
Ik moet binnenkort in Antwerpen zijn en hou wel van dit soort massagesalon waar iets meer kan gebeuren.

Misschien is er hier iemand die deze vragen kan beantwoorden: Is de massage zelf goed? Wordt er geteased? Hoeveel was het totale kostplaatje met happy end? (vind precies niet meteen hun prijzen terug vermits ze geen website hebben).
Echte website hebben ze niet, wel facebookpagina:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.437
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan