Recensie Chloé, St-Truiden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave1974

Stamgast
Forumpionier
275
02/07/21
95
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Klaarkomen op lichaam
  7. Penismassage
  8. Pijpen deepthroat
  9. Pijpen zonder condoom
  10. Speciale kleding verzoek
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
  13. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chloe-prive-beschikbaar-dinsdag-na-16u.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deleted
 
Laatst bewerkt:
advertentie offline.
Kan van alles betekenen.
Heb alleen gegoogled en krijg
Redlights 404

Sorry, deze pagina kan niet gevonden worden.
Misschien is de prins(es) nog te vinden via de zoekbalk …
 
Ik zag haar advertentie volgens mij gister ochtend nog, wilde eigenlijk een bezoekje plannen. Jammer genoeg kon ik de advertentie in de avond niet meer vinden. Mocht iemand de link hebben van haar Redlights profiel of haar nummer dan stuur me even een PB.
 
250 voor meer dan 2h + extra's?

Vreemd, gezien volgens haar zijn al wie minder dan 200/u vraagt cheapo's met bedenkelijke service... En dan heeft ze het zelfs nog niet eens over de befaamde extra's die niet in haar basisprijs zitten...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aardige spontane dame maar was bij mij overduidelijk minder wild dan bij mijn voorganger. De seks was goed maar niet geweldig. Alle overige vond ik net onder de maat. Pijpen kon ze niet. Ze heeft wel een geweldige mooie poes.

Haar uiterlijk vond ik een beetje tegenvallen. Twijfelde of ik niet gelijk moest omdraaien. Had beter op haar onyfans moeten kijken.

Dit is een persoonlijke mening. Er zullen vast genoeg zijn die haar wel aantrekkelijk vinden.

Ik heb voor lager bedrag een stuk meer gekregen en betere ervaringen gehad. Misschien lag het aan de klik maar voor mij niet herhalingsvatbaar.
 
Voor mij is het overduidelijk dat Dave74 een andere persoon beschrijft : zowel extra's,leeftijd, cupmaat, totale kosten, verhaal met douche zijn vlgs mij niet Chloë gerelateerd
 
Omdat haar foto's vroeger zeer misleidend waren. En volgens mij deed ze dit ook een beetje met opzet.
Als je beide figuren vergelijkt kan je ook beginnen twijfelen. Ook de lippen (aangezicht) tonen veel gelijkenissen.
Komt daarbij dat er vroeger geschreven werd dat Chloe (Temptation) privé ontvangst deed.
Maar het zou een beetje absurd zijn dat ze haar echte naam gebruikt om in de prostitutie te gaan.
Van een lookalike kan je dat dan weer wel aannemen.
 
Laatst bewerkt:
Ze lijken totaal niet op elkaar. Het gezicht van Chloe vond ik niet overeenkomen met op de foto. Zou haar denk ik op straat niet herkennen. Haar lichaam was ook niet afgetrained. Ze is slank/mager maar weinig spieren.

Die Chloe van temptation is begin 20 met grote borsten. ik zou haar wel doen 👍
 
Aardige spontane dame maar was bij mij overduidelijk minder wild dan bij mijn voorganger. De seks was goed maar niet geweldig. Alle overige vond ik net onder de maat. Pijpen kon ze niet. Ze heeft wel een geweldige mooie poes.

Haar uiterlijk vond ik een beetje tegenvallen. Twijfelde of ik niet gelijk moest omdraaien. Had beter op haar onyfans moeten kijken.

Dit is een persoonlijke mening. Er zullen vast genoeg zijn die haar wel aantrekkelijk vinden.

Ik heb voor lager bedrag een stuk meer gekregen en betere ervaringen gehad. Misschien lag het aan de klik maar voor mij niet herhalingsvatbaar.
Ik deel je mening. Ze is niet slecht, maar voor minder geld al veel betere ervaringen gehad!
 
Had ook willen gaan
Maar aangezien de niet zo positieve reacties pas ik 🤗
Zeker als je gelijk voor uur moet betalen
Ander kon ik " proefritje" maken voor 30 min
En eventueel langer blijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan