Recensie Chloe, Karin's Home, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillieWorst

Stamgast
Forumpionier
290
04/07/21
289
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/chloe/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was nieuwsgierig naar Chloe en een afspraak gemaakt zonder haar eerder gezien te hebben. Ze was helaas stuk ouder dan verwacht, namelijk midden dertig en een stuk molliger dan ik op basis van de foto's had verwacht. Tongzoenen doet ze niet. Maar voor de rest was het qua dienstverlening prima en is ze ook gezellig en spontaan.
 
Wat jammer om te lezen dat Chloe niet aan (tong)zoenen doet. Ik zit mij nu af te vragen of dit door Corona komt of dat ze het helemaal niet doet. Volgens de ad op Kinky behoort het namelijk wel tot de mogelijkheden, maar op Citygirl las ik dan weer de volgende post van het huis:
"Maatregelen i.v.m. Corona: Vermijd zoenen, en standjes waarbij er wederzijds in het gezicht geademd wordt ( advies van het RIVM )"
Ik kan me dus voorstellen dat Chloe tijdelijk niet aan (tong)zoenen doet gelet op bovenstaand advies. Iemand die hier iets meer over kan zeggen?
 
Het zou kunnen dat het met corona te maken heeft, maar van KH en DG is het mij altijd wel opgevallen (op Hookers) dat tongzoenen veel aangeprezen wordt maar dat je bij deze twee huizen vaak terug hoort dat het er uiteindelijk toch niet van komt. Ik weet niet wat dat is.
Verder niks tegen deze twee huizen en ik vind Karin een topwijf, maar dit is schijnbaar wel een dingetje.
 
Op haar profiel op kinky staat inderdaad tongzoenen aangevinkt. Als ze dat dan vervolgens niet doet val dat onder "komt afspraken niet na" als je naar aanleiding van die advertentie een afspraak maakt en dus grote aanslag op de score van recentie.
Maar haar profiel op KH website vermeld weer niet dat ze tongzoent.........
 
Afspraken maak je op de kamer met het meisje, niet aan de hand van een ad. Als je PZC afspreekt voor een bepaald bedrag en dit doet ze vervolgens niet, pas dan is ze de afspraak niet nagekomen.

Sowieso weten we toch wel dat we de advertenties met een korrel zout moeten nemen? Iedere dame belooft je de beste tijd ooit, de beste GFE, de beste pijpbeurt... Opties zijn daarnaast altijd opties. Dat een dame openstaat voor een bepaalde handeling, wil niet zeggen dat ze dit altijd doet bij iedere klant. Dat een dame een bepaalde handeling liever niet toestaat bij mij, terwijl ze volgens haar advertentie dit wel als optie noemt, valt voor mij absoluut niet onder de noemer 'afspraken niet nakomen'.

Het is altijd afhankelijk van de klik, de hygiëne en het respect van de klant, maar kan ook de persoonlijke gemoedstoestand zijn van de dame. Uiteindelijk moeten we maar gewoon de keuzes van de dames respecteren. En als het tegen is gevallen, dan gaan we toch gewoon op naar de volgende?

@Krolse Kater Wat betreft KH en DG en tongzoenen. Bij KH heb ik Olivia en Ginger bezocht, bij DG Tatum en Katja. Met alle 4 de dames heb ik kunnen tongzoenen, hetgeen ook in hun ad stond. Kan zijn dat ik het geluk heb gehad precies de juiste dames te hebben gekozen, maar ik ervaar het niet per se als een 'dingetje'. Maar nogmaals, dat is puur mijn ervaring. Er zijn nog genoeg dames daar die ik wil bezoeken en wie weet loopt het dan wel anders...
 
Ik heb bij haar ook niet op tongzoenen gerekend, en ze zei het in het begin ook duidelijk. Nog even een kleine aanvulling op mijn recensie. Ik heb bij haar uiterlijke West-Europees gedaan, maar ze heeft een Mediterraans uiterlijk. Dacht te herinneren van hookers recensies dat ze van Spaanse roots is, heb het haar niet gevraagd ben daar immers niet om har te interviewen ;) . Maar er is geen optie voor Zuid-Europees en ze spreekt verder vloeiend Nederlands.
 
Na een moeilijke scheiding heb ik eindelijk de stoute schoenen durven aan te trekken en al mijn moed verzameld voor mijn eerste prostitutie bezoek.(2020) Karin's home is redelijk te bereiken voor mij en een afspraak durven maken met Chloe. Mijn hemel wat was ik zenuwachtig, ik schaamde mij een beetje omdat ik oud genoeg ben om haar vader te zijn, maar na bijna 2 jaar Chloe bezocht te hebben ben ik die schaamte wel voorbij.
Chloe is voor mij wel de topper daar, hoewel ik kort geleden ook een andere vrouw heb mogen proberen daar, ook daar zal ik iets over zeggen.
Chloe is denk ik van zuid-europese komaf, prachtig vol lichaam en uiterst vriendelijk, we kunnen behalve de seks ook goed praten. Haar orale kunsten zijn subliem, regelmatig verschiet ik mijn kruit al nog voordat de daad is begonnen. Het seksen is heel aangenaam waarbij meerdere standjes mogelijk zijn. Ik bef haar graag, ze is altijd schoon
 
Afspraken maak je op de kamer met het meisje, niet aan de hand van een ad. Als je PZC afspreekt voor een bepaald bedrag en dit doet ze vervolgens niet, pas dan is ze de afspraak niet nagekomen.

Sowieso weten we toch wel dat we de advertenties met een korrel zout moeten nemen? Iedere dame belooft je de beste tijd ooit, de beste GFE, de beste pijpbeurt... Opties zijn daarnaast altijd opties. Dat een dame openstaat voor een bepaalde handeling, wil niet zeggen dat ze dit altijd doet bij iedere klant. Dat een dame een bepaalde handeling liever niet toestaat bij mij, terwijl ze volgens haar advertentie dit wel als optie noemt, valt voor mij absoluut niet onder de noemer 'afspraken niet nakomen'.

Het is altijd afhankelijk van de klik, de hygiëne en het respect van de klant, maar kan ook de persoonlijke gemoedstoestand zijn van de dame. Uiteindelijk moeten we maar gewoon de keuzes van de dames respecteren. En als het tegen is gevallen, dan gaan we toch gewoon op naar de volgende?

@Krolse Kater Wat betreft KH en DG en tongzoenen. Bij KH heb ik Olivia en Ginger bezocht, bij DG Tatum en Katja. Met alle 4 de dames heb ik kunnen tongzoenen, hetgeen ook in hun ad stond. Kan zijn dat ik het geluk heb gehad precies de juiste dames te hebben gekozen, maar ik ervaar het niet per se als een 'dingetje'. Maar nogmaals, dat is puur mijn ervaring. Er zijn nog genoeg dames daar die ik wil bezoeken en wie weet loopt het dan wel anders...
Kom even terug op uw bericht naar aanleiding van opgedane ervaring. Om pas op de kamer er achter te komen wat de dame achteraf niet wil doen met de betreffende klant, dat werkt niet zo. Dan dien ik bijv. een uur te reizen, en dan de date op de kamer af blazen ? Indien de dame in de advertentie plaatst dat het bedrag inclusief de opties zijn, en dit via whatsapp bevestigd. Ga ik er van uit dat ze haar woord houdt, ook al heeft ze de klant niet gezien. Zie recentie Alina Alkmaar/Hoorn. Dames die hun woord niet houden, zijn afwerkers tegen minimale service en maken bovendien de afgesproken tijd ook niet vol. Dat is de reden van afspraken niet na komen. Dit zijn vaak ook dames, die door het hele land reizen van stad naar stad op zoek naar nieuwe slachtoffers.
 
Chloe ook wel eens bezocht en wel prima service. Het is echt een klein en gezellige dame. Ze babbelt veel, maar heeft een prima pijpbeurt gegeven en ook cowgirl was lekker. haar gekreun was wel wat overdreven en wat minder echt, maar ach, ze heeft wel een prima eigen drive.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan