WHEM Chomnad - Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
yup, een jaar of 5 geleden vermoed ik... is bij haar thuis, rustig parkeren, doodlopende straat... bellen en naar boven in een soort zeer grote zolderkamer.. even opfrissen en dan massage (type thais salon) als ik het me goed herinner geen pijpen, wel wat strelen en aanraken... ik ben er nadien nooit meer geweest dus dat wil zeggen dat het niet overweldigend was....
 
yup, een jaar of 5 geleden vermoed ik... is bij haar thuis, rustig parkeren, doodlopende straat... bellen en naar boven in een soort zeer grote zolderkamer.. even opfrissen en dan massage (type thais salon) als ik het me goed herinner geen pijpen, wel wat strelen en aanraken... ik ben er nadien nooit meer geweest dus dat wil zeggen dat het niet overweldigend was....
Klopt helemaal.

Ben er toen ook geweest, ze was net begonnen.

Ze wou 'een volgende keer' wel wat meer doen, maar dat zou enkel lukken als haar 'vriend' niet thuis was.
Er over praten moest ook heel stilletjes want hij zou stiekem aan de deur luisteren enz....
Klonk mij niet zo gezond als situatie en ben dus ook niet meer terug geweest.
In haar advertenties is dan heel duidelijk 'geen intieme handelingen' opgenomen.

Nu staat het er al enkele maanden niet meer in en doen haar foto's mss wel vermoeden dat er toch meer mogelijk is...

Wie weet... 'k Ga geen euro's vergokken om het te weten te komen.
Op bed liggen om aan mijn fluit te trekken kan ik zelf ook wel en dat kost niks.
 
Dat kan een ander natuurlijk moeilijk beslissen in uw plaats, maar voor zover ik mij nog herinner was het naar mijn normen redelijk doorsnee... Niet speciaal knap maar ook niet lelijk.
 
Nog één vraag en wellicht de belangrijkste ... hoe is de massage eigenlijk want ik ben zelf nog nooit in een Thais massagesalon geweest (omdat iemand ernaar verwijst: type Thais salon)?
 
Helaas is mijn herinnering zowat hetzelfde als die van 'hot-s'.

Veel meer dan wat standaard gestreel, gewrijf en gerek zal het niet geweest zijn.

Indien het een echte Thaise massage was zou ik het mij wel herinneren, zelfs zonder erotische touch.

De eerlijkheid gebiedt wel er rekening mee te houden dat het toch een 4-5 tal jaar geleden was.
Op die tijd kan iemand natuurlijk wel veel bijleren qua skills en ervaring.

'k Ben ook wel benieuwd naar de huidige stand van zaken...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan