Recensie Christina (Roe), Antwerpen, Villa Tinto C 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag deze dame , na jaren, nog eens bezocht.
Niettegenstaande PZC en kussen niet mogelijk zijn heel leuk halfuur beleefd.
Inderdaad een geweldige pijpster, was eigenlijk binnengegaan voor een combinatie met wat soft sm (ook mogelijk dus) maar dat pijpwerk was zo goed dat die andere opties niet meer hoefden voor mij.
Zalig tot het laatste klaar gepijpt met lading in condoom uiteraard.
Correcte , natuurlijke MILf (?), goede service
Enkel de geluidjes die ze maakt tijdens het orale werk hoeft niet voor mij, zeker herhalingsgevaar
 
ik zou deze dame graag eens aan de tong voelen en ben graag goed geïnformeerd. Is zij nog werkzaam deze en volgende week ? intimi weten dat wellicht. 45 min pijpen kan ze wel aan ? 100€ volstaat daarvoor ? ik lees het graag
 
ik zou deze dame graag eens aan de tong voelen en ben graag goed geïnformeerd. Is zij nog werkzaam deze en volgende week ? intimi weten dat wellicht. 45 min pijpen kan ze wel aan ? 100€ volstaat daarvoor ? ik lees het graag
Voor 100 eur krijg je volle 40 minuten.
En 45 min pijpen volbrengt ze met vlag en wimpel. 🥳🥳
Is nog gewoon aanwezig tot 19 december en dit elke dag.
 
Das raar dat ze goede recensies krijgt als ge der 10 keer voorbij wandelt dan is 1 keer aan t werken die zit constant aan t raam en inderdaad ze kijkt u van zijt ge er nu weer ?Doet ook geen moeite om mannen binnen te krijgen.
 
Das raar dat ze goede recensies krijgt als ge der 10 keer voorbij wandelt dan is 1 keer aan t werken die zit constant aan t raam en inderdaad ze kijkt u van zijt ge er nu weer ?Doet ook geen moeite om mannen binnen te krijgen.
Ik heb ze ook zien staan deze middag en ze kijkt je wel met de glimlach aan maar ze zal je niet naar binnen trekken en ze heeft het waarschijnlijk ook niet nodig want ze lijkt idd dikwijls bezet en dat kan een reden zijn van goeie recensies!
Ik zal ook sneller binnenstappen als de dame een goeie reputatie heeft!
Het uiterlijk is wel belangrijk maar een mooie dame die je nauwelijks mag aanraken is voor mij ook een miskleun.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn favorietjes komen langzaam weer terug!!!!
Na Anna VR8/1, was het nu de beurt om Christina eens te gaan bezoeken na haar terugkeer.
Zoals steeds een lekker uurtje geworden.
Begonnen met opwarming zonder condoom en eens goed hard, overgegaan naar haar beroemde pijpsessie. Deze duurde lekker lang, waarbij ze ook nog eens aan kledingsvoorkeuren voldeed.
Op het eind overgegaan naar een handmatige penismassage met olie, gecombineerd met een prostaatstimulatie.
Dit alles leidde tot een spetterend einde.

Toch wel een topdame die haar vak zeer goed verstaat. Steeds een aangename babbel, geen tijdsdruk, prima service en geen gezever voor extra's.
Kortom, ik weet weer waarom ik regelmatig langs ga bij deze dame.

Nu nog moeten Anna van SS12/3 en Josefa van SS24/1nog terugkomen en moet ik eens tijdig in het SKW geraken om Amanda te bezoeken. :)
 
Nog een laatste post met men nieuwe account.

Vele jaren geleden een eerste keer Christina zien staan en was onmiddelijk aangetrokken tot dat leuke snoetje. Helemaal mijn ding.
En toen bleek dat ze ook nog eens lekker kan pijpen(altijd met cd) en een hele lieve en goedlachse dame is.
Af en toe als ik in de buurt ben parkeer ik en loop ik eens door het kwartier maar als ze er niet zit ben ik terug weg.
Door de jaren heen heb ik haar misschien een keer of 6 bezocht. Of een paar keer meer, gaat over vele jaren dus weet het niet echt meer.
Wat ik wel weet is dat ze door de lange tussenperiodes mij soms niet herkent (soms wel) en de service blijft goed. En dat voor 50euro🤩
Heb ze ook al eens 100 gegeven om het wat rustig aan te doen maar meestal heb ik toch niet veel tijd.
Ze is er zelfs eens in geslaagd om op mijn vraag tot het einde te pijpen en ondanks de cd doet ze dit echt heerlijk. (Ik vind pijpen met cd meestal maar niets, maar zij doet het echt goed)
Heb ook de indruk dat ze wat aan het fitnessen is geslagen wat ze ziet er best strakker uit dan vroeger.
Ook heerlijk is doggy met haar op bed en ik rechtstaand. Bed is voor mij de perfecte hoogte😇
Ondertussen al weer lang geleden dus wordt tijd om er dit jaar zeker 1 keer binnen te springen, of niet. We zien wel wat de toekomst brengt.
 
Gisteren nog eens langsgegaan bij Christina, één van mijn vaste dames.
Was weer een top uurtje!!!
Ga hier niet herhalen wat ik reeds eerder schreef.
Heb wel haar vakantieplannen vernomen. Voor diegenen die nog eens willen langsgaan:
Werkt nog tot 9/4 en is terug op 18/4.
Anderen kunnen vermijden nutteloos op te dagen tijdens haar verlof.
 
Vorige week maandag, na 2 maand nog eens in SKW geraakt.
Gezien ik nog niet 100% medisch in orde ben, gekozen voor een rustige sessie (pijpen en handjob met veel olie).
Uurtje binnengeweest voor 150 eur. Zoals steeds voldaan buitengekomen.

Ze deelde me mede te werken tot 9 september en dan is ze er 10 dagen tussen uit.
 
Gisteren nog eens langsgegaan bij Christina, één van mijn vaste dames.
Was weer een top uurtje!!!
Ga hier niet herhalen wat ik reeds eerder schreef.
Heb wel haar vakantieplannen vernomen. Voor diegenen die nog eens willen langsgaan:
Werkt nog tot 9/4 en is terug op 18/4.
Anderen kunnen vermijden nutteloos op te dagen tijdens haar verlof.
Jammer dat het pijpen met is . Dan weet ik betere priveadressen waar je 130 euro betaald en die ook een uur liggen te likken en te zuigen maar dan wel zonder condoom en lekker klaar komen in haar mondje .
 
Wat heb je aan een beschrijving? Er staat hier al genoeg info over haar toch !
Lichaamsbouw, lengte, leeftijd, haarkleur, origine en cup-maat staan allemaal vermeld in recensie ...

Passeer eens in de VT.
VTC is gemakkelijk te vinden en dan zie je ze.

En vind je ze aantrekkelijk, ga gerust binnen ze smijt er niet met haar klak naar.
Ze heeft genoeg beroepsethiek voor een geslaagd bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan