Recensie Cindy, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 24 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week Cindy weer eens bezocht. Ze herkende me nog van voor de lockdowns en ik kreeg als welkom een diepe tongzoen. Ze liet zich graag en lang beffen met 2 orgasmes als resultaat. Haar kutje werd dik en zeer vochtig. Na een lekkere pijpbeurt haar doggy genomen en zo heerlijk klaargekomen. €70 voor een ruim half uur. Prima dame. Weet iemand of ze ook pzc met cim doet?
 
Daar zie ik tegenwoordig alleen een oudere vrouw met een enorme pruik en met een stuk of 30 bordjes op het raam zitten. Dat is absoluut Cindy niet.
Volgens mij stond deze dame voorheen bekend als Haagse Ria. Heb haar eens bezocht, aangetrokken door het woud aan bordjes met (zogenaamde) mogelijkheden. Eenmaal binnen werd duidelijk dat ze behendiger was met het schrijven van de bordjes dan deze daadwerkelijk te uitvoer te brengen.
 
Doel je op Ria uit de Korte Korsjespoortsteeg van voor pakweg 2007? Dus uit de tijd van Marjan, Nel, Shirley en Rotterdamse Remoon ;). Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze na zo'n lange afwezigheid weer zou zijn teruggekeerd. Daarentegen zag ik vorig jaar juni Babs wel terug in de ONS, maar die is niet zo lang afwezig geweest. Nu ben ik toch wel benieuwd wat er tegenwoordig nog meer aan gouwe ouwe dvp's aanwezig zijn...
 
Nee dat denk ik niet, volgens mij was die Ria een Amsterdamse. De dames die jij noemt zijn van lang geleden en zijn daarna niet meer in het Singelgebied gezien. Ramona was er tot een aantal jaren geleden nog wel maar is toen gestopt en daarna nooit meer gesignaleerd.
 
Doel je op Ria uit de Korte Korsjespoortsteeg van voor pakweg 2007? Dus uit de tijd van Marjan, Nel, Shirley en Rotterdamse Remoon ;). Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze na zo'n lange afwezigheid weer zou zijn teruggekeerd. Daarentegen zag ik vorig jaar juni Babs wel terug in de ONS, maar die is niet zo lang afwezig geweest. Nu ben ik toch wel benieuwd wat er tegenwoordig nog meer aan gouwe ouwe dvp's aanwezig zijn...
Babs zit er inderdaad nog steeds. Nooit bezocht, ze oefent geen aantrekkingskracht op me uit. Van de oude garde werken Eva, Angela uit voorheen de Bergstraat nog steeds. Nathali, de Spaanse werkte voor de Corona periode ook nog maar is volgens mij inmiddels verdwenen.
 
Er is een dame die op hetzelfde adres werkt maar dan in de avond weet iemand misschien wie de dame is? De dame had bruin haar en zag er Oost Europees uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan