Recensie Cindy, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 24 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Beffie Dat meen je ik hoop deze week die kant op te gaan voor cindy was de gordijnen gesloten en geen naambordje met nl
Cindy nog steeds niet gespot?Ben tot vrijdag in Nederland en eigenlijk te gek voor woorden dat er in mijn eigen stad het een zoektocht moet zijn om nog een Nederlandse milf te vinden.
@Beffie Dat meen je ik hoop deze week die kant op te gaan voor cindy was de gordijnen gesloten en geen naambordje met nl
@Beffie Je zou evt ook di tot do kunnen kijken of cindy er is hou me op de hoogte voor dat ik ook voor jan lul die kant op gaat
Beste wandelaars iemand een idee waar cindy is mede wandelaar heeft cindy nog niet gespot vandaag aangezien ik vd week af wil reizen na amsterdam met hoop dat cindy er is normaal werkt ze ma tot donderdag enkel nog een vrijdag iemand een idee

Laatst bewerkt:

@Beffie Je zou evt ook di tot do kunnen kijken of cindy er is hou me op de hoogte voor dat ik ook voor jan lul die kant op gaat
Beste wandelaars iemand een idee waar cindy is mede wandelaar heeft cindy nog niet gespot vandaag aangezien ik vd week af wil reizen na amsterdam met hoop dat cindy er is normaal werkt ze ma tot donderdag enkel nog een vrijdag iemand een idee
Aan jou hebben we in ieder geval wat maar we zitten in hetzelfde schuitje , mocht ik haar deze week spotten dan laat ik het weten en zoniet dan hebben we pech gehad.

Aan jou hebben we in ieder geval wat maar we zitten in hetzelfde schuitje , mocht ik haar deze week spotten dan laat ik het weten en zoniet dan hebben we pech
Hoop niet dat ze ff er tussen uit is is maar kan ook zijn dat ze door de hitte er niet is
Hoop niet dat ze ff er tussen uit is is maar kan ook zijn dat ze door de hitte er niet is
Aangezien ik de recentie,s van vorig jaar terug gelezen heb op 9 juli 2024 zou het goed kunnen dat ze bijna of al op vakantie is hopelijk nog niet maar hoor het

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan