Cindy/Famke, discreetje.com/pdate.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Als je in haar profiel pagina gaat zie je onderaan dat ze in elke Vlaamse regio een advertentie heeft ... zelfs pijltjes aan de rechterkant om te scrollen ... truly WTF ... Als iedere advertentie een slachtoffer maakt heeft whoever is behind it een leuk inkomen voor de week ...

Snap echt niet dat RL dit toelaat

Helaas ben ik opgelicht voor €120 – achteraf bekeken best naïef van mezelf :). Heeft iemand ervaring of het doorgaans bij dat bedrag blijft (betaling liep via bol.com), of bestaat er kans dat er nog iets achter zit, zoals een doorlopende opdracht of abonnement? Ik heb de fraude ondertussen gemeld bij zowel mijn bank als bij bol.com, met de vraag of het bedrag eventueel kan worden teruggevorderd. Het geld op zich is niet het grootste probleem, maar het blijft natuurlijk balen om een scammer te betalen.

Weet iemand of de site zelf (discreet.com) ook frauduleus is, of staat dit los van mijn ervaring en is die site wel betrouwbaar? En welke websites, naast Redlights, zijn nog aan te raden voor iemand uit Antwerpen?

Maandag ga ik sowieso klacht neerleggen bij de politie :).
Website is frauduleus, is puur gemaakt in de hoop dat je meegaat in hun verhaal en je centen doneert. Heeft al verschillende namen gehad, pdate.nl, discreetje.com, binnenkort wellicht weer iets anders.

Terug
Bovenaan Onderaan